Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Sinkkuus-puolesta/vastaan

Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 21:07
Kyllä minuakin auttaa kirjoittaa jollekin foorumille omat tunnontuskansa, sillä joskus saan ihan itsestään vastauksen itselleni, heti kun olen kirjoittanut vaivani ylös. Ja joskus saa niin paljon hyvää keskustelua aikaiseksi, niin että sitäkin kautta ymmärtää asioiden laitoja paremmin.

Olipas sekava selitys, mutta oli pakko kirjoittaa, allekirjoitan Layil:n viestin täysin.

Noh, mentiihän taas asian vierestä
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.02.2008 19:54

Lainaus: delicatez

mutta tuo edelle mainittu nikki niin on enestään jo tuttu noista jutuistaan..

Samaa muistelen minäkin. Valittamisesta ei paljon ole hyötyä, ellei sitten halua vain valittaa eikä muuttaa asioita parempaan suuntaan. On hänestä itsestään kiinni haluaako hän tosiaan viedä elämäänsä parempaan suuntaan. Valitettavasti (katsokaa, minäkin valitan!) on olemassa sellaisiakin heeboja, jotka valittavat elämäntyökseen, eivätkä vaivaudu tekemään eloonsa muutoksia.
Kirjoittanut: PadreSol (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.02.2008 21:11
Kyllähän tää sinkkuus on taas vaihteeksi ruvennut kyllästyttämään, varsinkin kun ei ole tullut koskaan silleen "ihan oikeasti" seurusteltua. Plääh.

Noh, ehkäpä tilanne tässä muuttuu jossain vaiheessa ja pääsee kokeilemaan sitä suhteettomuuden vastakohtaakin. :>
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.02.2008 21:12
Minulle on oikeastaan ihan sama mitä muut on tai on olematta, kunhan ei tarvitse kuunnella avautumisia aiheesta :/

Itse olen sellainen että tykkään olla suhteessa. Jotenkin en tunne olevani kokonainen ihminen yksikseni.
Kaipaan kyllä paljon tilaa ja yksinoloa, mutta onneksi on olemassa miehiä jotka ei halua olla 24/7 vierekkäin
Kaksi yksinäistä sutta sopii toisilleen.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.02.2008 21:47
Molemmissa on puolensa. Kyllä itse ainakin olen sen suhteen kannalla. Sitä on toisen kanssa kuitenkin jotenkin hmm.. kokonaisempi. Kunhan vaan saa riittävästi myöskin sitä omaa aikaa. Se on jotain, mitä ainakin mulla on pakko olla. Tietysti siinä on puolena sekin, että joutuu ottamaan sen toisen osapuolen huomioon tekemisissä yms. ja joustamaan asioden suhteen arjessa. Sinkkuna kun ei paljon tarvinnut sellaisia mietiskellä. Se on sitten jokaisen oma asia, miten siihen suhtautuu. Onko se hyvä vaiko huono asia. Mutta silti näin yleensä: Mieluummin sinkku, kuin elää huonossa parisuhteessa.
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2008 22:12

Lainaus: Funereal Soul

Molemmissa on puolensa. Kyllä itse ainakin olen sen suhteen kannalla. Sitä on toisen kanssa kuitenkin jotenkin hmm.. kokonaisempi.

Samaa mieltä on se mukava käpertyä sohvalle katsoon elokuvaa ku on joku kainalossa ja jonka kädestä voi pitää kii vaikkei oo pelottava leffa
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2008 21:31
kummassakin on omat puolensa
Kirjoittanut: kampela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: kampela
  • Lähetetty: 21.02.2008 21:57
Jos mulla ois nainen, joka jakaisi sieluni ja minä hänen, olisimme kokonaisia.
Jos mulla olisi nainen, jota rakastaisin ja hän mua, mutta jokin puuttuisi. Eroaisimme.
Ennemmin tai myöhemmin.

Silloin kun ihminen löytää täydentävän synonyyminsa, puoliskonsa. Kaksi ihmistä tulee yhdeksi. Silloin kun ei ole enää kyse minusta tai hänestä.

Valitettavasti,
en ole vielä tavannut näitä.

Jompi kumpi on hallitsija. Toinen peesailee.

Mutta, silti uskon rakkauteen,
ja tykkään sinkkuudestani,

Siis: Jos löydän joskus oman suden yön hämärästä.
Hän oikeasti löytää mut. Silloin voisi sanoa, että on yhtenäinen.

Niin kauan kuin on yksin, ei ole täydellinen. Tämä syvyys pohdinta nyt vaan tuli mieleeni, aiheesta.

suomeksi: Jos kuvitellaan että parisuhde vaikka rakkaudessa olisi se halle-luujaa, kannattaisi miettiä, oletko yhtä. Kun kaksi puoliskoa imeytyy toisiinsa, silloin vasta voi olla yksi. Yksi ei ole koskaan yhtenäinen. Kaksi on. Koska yksi ja yksi on kaksi, joka on kokonainen. Ilman toista ihan siellä sisimmässä, ei ole kuin yksi ja yksi, ei kaksi.

(en usko että käsitätte, mutta katsoin asiakseni osallistua keskusteluun matemaattisesti). Miehen logiikkaa... Joko on kaksi ihmistä tai yksi kahden ihmisen kokonaisuus... jtn sellasta...

ööh... jos joku sanoo nyt, että nolasin itseni, sanon että: Jeps, näin kävi. Mutta tätä mieltä olen.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.02.2008 09:03

Lainaus: PadreSol

Kyllähän tää sinkkuus on taas vaihteeksi ruvennut kyllästyttämään, varsinkin kun ei ole tullut koskaan silleen "ihan oikeasti" seurusteltua.

Sama juttu minullakin. Jotenkin on alkanut ahdistaa se, että olen kavaripiirini ainoa sinkku ja nyt, kun siskonikin seurustelee vakavasti miehensä kanssa oma yksinäisyys nousee entistä näkyvämmin pintaan.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2008 15:49

Lainaus: Azrael

Sama juttu minullakin. Jotenkin on alkanut ahdistaa se, että olen kavaripiirini ainoa sinkku

niimpä.ja kun ne rupiaa meneen kihloohi ym.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit