Gootti.net

VAPPUMIITTIÄ!!!!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.04.2009 12:21
Helouu taas kaikille, Ninnuska is back (unfortunately...)
Ajattelin jotain vappumiitinkiä ens viikon torstaille. Vuosi sitten oli niin lämmin että istuskeltiin Kiasman nurtsilla aika vähissä vaatteissa vappua viettämässä, mut tänä vuonna tuskin tarkenee pihalla hillua.
Jos kuitenkin tarkenee, niin eiköhän mennä jonnekkin palloilemaan, jos on huono sää, meille voi myös tulla. Kun Anvil sattuu just tuolle vapun "dokaamisillalle" niin siellä olis kiva viettää jatkot!!
Ehdotuksia siis....
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.04.2009 12:25

Lainaus: Ninni

Ajattelin jotain vappumiitinkiä ens viikon torstaille

Juu juu minä olen tulossa! Seuraavalla torstailla kun on koulustakin vapaata ja kun en kerta Soihtuun päässyt niin olisi kiva treffata! Siihen mennessä oon varmaan jo täysin parantunut tästä poskiontelontulehduksesta.
Toivottavasti ois hyvä ilma!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2009 12:34
Anvil on itse asiassa vapunpäivänä, ei -aattona...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.04.2009 12:48

Lainaus: Piiskansiima

Anvil on itse asiassa vapunpäivänä, ei -aattona...

Onko se sitten muka perjantaina ?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2009 13:03
Mainiota, olinkin vielä vailla vapputekemistä. Minäkin siis pyyhällän paikalle näillä näkymin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.04.2009 13:23
Voisihan tuota ehkä harkita. Vaikka Kiasman nurtsi on kyllä aika lailla nuorempien juttu.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2009 13:43
Lady Moonin sivuilta suoraan: "CLUB ANVIL siirtyy Vapun takia päivällä eteenpäin. Vappupäivänä 1.5. juhlimme siis normaalia synkemmissä merkeissä."

Kiasman nurtsi ei kyllä kiehdo minuakaan kovasti, mutta voisi sitä kyllä harkita jos säät suosivat.
  • Lähetetty: 24.04.2009 13:47
Ei kun hetkinen, enhän minä ensi torstaina mihinkään miittiin tule, kun on keikka Riihimäellä. :P
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.04.2009 13:54
Äh, tottakai se nyt onkin perjantaina se Anvil No mitä mieltä ootte siitä jos mentäis sit perjantaina jonnekki ulos??!! Sehän on se virallinen stadissa hengauspäivä, kai sillonkin voi dokaa ne ketkä haluaa...
Mielipiteitä siis, kiitos!
  • Lähetetty: 24.04.2009 13:58

Lainaus: Ninni

Sehän on se virallinen stadissa hengauspäivä, kai sillonkin voi dokaa ne ketkä haluaa...

Se kävisi jo paljon paremmin!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit