Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

VAPPUMIITTIÄ!!!!

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.04.2009 14:26

Lainaus: Ninni

No mitä mieltä ootte siitä jos mentäis sit perjantaina jonnekki ulos??!! Sehän on se virallinen stadissa hengauspäivä, kai sillonkin voi dokaa ne ketkä haluaa...

Sopii minulle niin kauan kun pysytään paikassa jossa alaikäisetkin voivat hengata. Oksentelubileisiin ei huvittaisi tulla, mutta foorumilaisethan nyt tiedettävästi ryyppäävät sivistyneesti
Miten olisi joku puisto? Kiasman nurtsi todellakin on vähän enemmän sellainen teinipunxien dokauspaikka, ainakin sellainen käsitys mulla on.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.04.2009 16:15

Lainaus: neo_shaman

Kiasman nurtsi todellakin on vähän enemmän sellainen teinipunxien dokauspaikka

siellä ei ole tr00punkkareita nähty enää ikiaikoihin, hevareita siellä parveilee kyllä kesäsin jatkuvasti ja siellä ne toisiaan örvelössä hakkaakin :'D
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.04.2009 18:00
Jos minua ei kutsuta mihinkään muualle (erittäin mahdollista), niin tulen mielelläni mukaan. Yhdyn kyllä neo_shamanin aatteeseen, etten tule ryyppybileisiin.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.04.2009 19:03
Mua kiinnostas kans tulla miittiin, mut päivällä en pääse sinne = Minun miesystävälle pidetään ylläripylläri juhlat vol. 666 sen kunniakse et hän pääsee vankilasta pois. olen pääjärkkärinä siin nii en voi jäädä pois.
harmi, taitaa jäädä toiseen kertaan... plärffff....
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.04.2009 19:07
Itsekkin haluaisin tulla mukaan. Perjantai on tosiaan parempi päivä kuin torstai.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2009 10:15
Nyt on siis kyse Hesan miitistä taas :(
Voi rähmä, osaatte kyllä valita niin monipuolisesti paikkoja.. (ei siis ole tarkoitus syyllistää, kommentin piti olla virneellä lausuttu :)
Itse Turkuun vapuksi, ei sinne sattuis ketään eksymään kun olen yksikseni liikenteessä?

26.4. Muhah, suunnitelmiin tulikin muutos >:)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.04.2009 12:55
Minäkin voisin tulla kyllä pe jonnekin, kunhan vain nyt, keksitään, minne? :>
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.04.2009 13:29
Näyttääpi siltä, että tämä kissa jättää pippalot ja nurmikentät väliin Pitäkää hauskaa kaikki ja Hyvää Vappua jo etukäteen.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2009 14:34
Kuulostaa hyvältä idealta, mielummin jonnekin muualle kuin Kiasmalle. Päivistä minulle käy kumpi tahansa.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.04.2009 19:07
Olen tulossa jos vain sää sallii ja ei tule mitään ylitsepääsemättömiä esteitä. Ehdotan miittipaikaksi, joko Kaisaniemen puistoa tai sitten Ruttopuistoa. Kaivopuisto taitaa olla vähän turhan etäällä, joten sinne ei välttämättä jaksa lähteä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit