Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

VAPPUMIITTIÄ!!!!

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.04.2009 22:50

Lainaus: Heetteri

Anvilissa (tai no, Lady Moonissa) on kyllä tanssilattia, joka on useimmiten tyhjä. :P

Sulla vaan on tapana ilmestyä kaikkiin bileisiin ensimmäisten joukossa, ja lähteä pois, ennen kuin bileet pääsee kunnolla käyntiin
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.04.2009 09:40

Lainaus: emanon

Sulla vaan on tapana ilmestyä kaikkiin bileisiin ensimmäisten joukossa, ja lähteä pois, ennen kuin bileet pääsee kunnolla käyntiin

...Olen tehnyt niin KERRAN, lol. Anvilissa yleensä vain tiettyjen biisien aikaan on tanssilattialla tungosta.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 30.04.2009 16:10
mie oon ainaki anviliin tulossa, kattoo joskos miittiinki eksyis. Missäs jengi meinaa tänään muuten olla?
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.04.2009 18:59
En taida sittenkään päästä, tuli este. Pitäkää kaikki hauskaa, ja hyvää vappua!
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2009 19:20
en pääsekkä paikalle :< noh seuraavalla kerralla sitte
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.04.2009 20:19
Eli siis klo: 17 huomenna steissin Kompassilla!!!!!! Siitä sit mennään osteleen eväitä alepasta tahi kotikonnusta (eli ei tarvi kiirehtiä ennen miittaamista osteleen mitään) ja sit suunnistetaan ruttikselle ja lätkästään pyllyt nurtsille johki kivaan nurkkaan ja siinä ku on vajaat nelisen timmaa lätisty veskeistä sun muista hottixista puheenaiheista siirrymme (ketkä lystääpi) Anviliin hilluun sille pikku neliölle johon mennessäni joka kerta kompastun kun en erota porrasta pimeessä. Ja jos vielä valomerkin jälkeen joku ei oo saanu tarpeekseen niin jatkomestoja varmasti löytynee.... Että näin!
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.04.2009 21:55

Lainaus: Ninni

steissin Kompassilla!!!!!!

Näin tyhmänä (ja ei paikallisena) kysyn onko kyseessä nyt kampin metroasema? Itse olen nimittäin tulossa bussilla kamppiin.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.04.2009 23:28

Lainaus: Jenaldo

kysyn onko kyseessä nyt kampin metroasema?

Vastaus :

Lainaus: Piiskansiima

perjantaina kello 17 Helsingin rautatieaseman asematunnelissa Kompassiaukiolla.

Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2009 10:03
Voi piru perhana, eipä ole minusta tänään miittailijaksi. Hemmetin räkätauti kehtaakin puhjeta vapuksi. Ja kerrankin, kun olisi päässyt harjoittamaan sosiaalista kanssakäymistä. Puhukaa veskistä sitten minunkin edestäni.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.05.2009 12:51

Lainaus: TaruinenAave

eipä ole minusta tänään miittailijaksi. Hemmetin räkätauti kehtaakin puhjeta vapuksi.

No voihan hemmetti! Just sut toivoin tänään näkeväni!!!! Koitahan parantua, tuun käväseen vapun jälkeen vaikka..
Ja hei, kaikki miittailijat sit jotain vappuhärpäkettä asusteeks!!!!!! (tosin viime vuonna pyysin kaikkia laittaan jotain vappusälää itestään roikkuun ja sit ite tulin ilman, eiku olihan mulla ne mustat pääkalloilmapallot, jee...)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit