Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

VAPPUMIITTIÄ!!!!

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.05.2009 13:56

Lainaus: Ninni

Ja hei, kaikki miittailijat sit jotain vappuhärpäkettä asusteeks!!!!!!

Jaa, mitäköhän sitä keksis... Pukeudun Veskiksi?

Saatan olla hieman myöhässä, kun Vantaa-Helsinki bussiyhteydet on näin pyhänä tosi hyvät...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.05.2009 14:27

Lainaus: neo_shaman

Pukeudun Veskiksi?

AAArrrggghhh!!!!!!!!!!!! Tarkotin kyl lähinnä jotain serpentiiniä tai hassua lätsää piähän
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.05.2009 15:12
Tulen juuri ja juuri klo 17 paikalle, älkää vaan lähtekö ilman minuu! En osaa muuten ruttopuistoon ollenkaan!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2009 15:21
Ei huolta, me odotetaan kyllä.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.05.2009 15:47
Ja jos ei ala kuulua, soittakaa perään. Tuli pakko hälytys käydä kaupassa sairaan kamun takia ... Tai jossain kioskilla, no , anyway ...
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.05.2009 16:18
Lähenpä nyt kotoa... Nähdään pian.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.05.2009 17:20
Jää kyllä miitit väliin tänään kun juhlinta venähti eilen aamuun saakka ja heräsin vasta äsken eikä olo ole vieläkään normalisoitunut. Mut pitäkää kivaa miunkin puolestani.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 01.05.2009 19:53
Pah ja mä olin fillarilla koffin puistossa ja punavuoressa ja olin just viide aikoihi tulos ruttiksee mutku frendit lähti sielt. Noh, toivottavasti jotain näkyy anvilissa sit!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.05.2009 21:28
Mulla ja AnnaAngelilla riistäytyi juhlinta eilen hallinnasta, ja tänään on sitten ökö olo
Ei jaksanut mihinkään miitteihin.
Mutta oikein iloista Vappua meidän puolesta kaikille
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.05.2009 00:32
Kiitokset kaikille vappumiittailijoille!!! Kiva kun oli 3 uuttakin nasua messissä Tuli vaan nii hemmetin kylmä kun housunlahkeet oli "hieman" liian lyhyet...
Ei sitten Anvil huvittanutkaan vaan käytiinkin Wednesdayn kaa Prahas (ja mie join kaffeeta!!!! ) Moniko huomas Wednesdayn ranteet....? Anyway, kuvia tulee sit paaaljon huomenna kun on Vantaa-miitin, Soihdun ja tän vappunurtseilun kuvat, et sillee...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit