Gootti.net

tupakkaterroria

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.11.2006 16:10
Tää ei nyt liity yhtään goottiuteen, mutta korpeaa mun mieltä. Mä en tupakoi jatkuvasti, mutta poltan sopivassa hetkessä pikkusikareja. Tänään olin Laakson-sairaalassa käymässä, ja poltin rauhassa siggeä ulkona penkillä. No , siihen tuli sellainen mummo, joka sanoi että sairaalan lähellä ei saa polttaa. Sano että mee tupakkikoppiin. No mä menin, niin eikös se oo lukossa.
Musta tuntuu, että tupakoimattomat terrorisoi niin että kohta saa polttaa vaan kotona, omassa vaatehuoneessa. Bussipysäkilläkin pitää mennä varmaan 50 metrin päähän, ettei ihmiset katso murhaavasti. Mielipiteitä, tupakoijat?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.11.2006 16:22
Poltan aika paljon savukkeita, sätkiä. Ei ole natinaa kuulunut. Yksi tapa pitää puoliaan savuketta poltettaessa on näyttää mahdollisimman häijyltä ja aina välillä murista jotain extremeä (esim. "kohta mä revin jonkun naaman irti"), jolloin kukaan ei taatusti tule valittamaan.
Kirjoittanut: Denial (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.11.2006 16:53
Eipä ole minunkaan kohdalle sattunut oikeastaan minkäänlaista valitusta.
JOiltain mummoilta tullut jotain pientä. Mutta muuten saanut olla rauhassa.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.11.2006 17:45
Tupakoin säännöllisesti. Ehkä olen jossain niin muualla, etten oikein reagoi nuiviin katseisiin tai jupinoihin. Suoraan kukaan ei ole tullut sanomaan koskaan.
  • Lähetetty: 20.11.2006 17:49
Lainaus: kuopassa Yksi tapa pitää puoliaan savuketta poltettaessa on näyttää mahdollisimman häijyltä ja aina välillä murista jotain extremeä (esim. "kohta mä revin jonkun naaman irti"), jolloin kukaan ei taatusti tule valittamaan.

Pitänee kokeilla.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 20:52
Lainaus: Denial JOiltain mummoilta tullut jotain pientä

Samoin :P
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 20:55
Poltan harvoin ja silloinkin vain kavereitten kotibileissä niin eipä tuu valituksia. Monelta frendiltäni olen kyllä kuullut kuinka rakas luokanvalvojamme on ollut kytiksellä jossakin puskassa (ihan siis koulu ajan ulkopuolella) ja nähnyt jonkun oppilaansa tupakoivan, niin heti on tullut soitto kotiin. Se on mielestäni aika väärin. Mitä se hänelle kuuluu mitä kukin tekee omalla vapaa ajallaan?
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2006 21:09
Mä en muista sitä sketsii nyt humalas ulkoo mut Bill Hicks aikoinaan sanoi vitun hyvin. ******** just niille tyypeille jotka valittaa tupakoitsijoille siitä passiivisesta savusta (secondary smoke). Jotenki se sano että If I can't smoke, there'll be secondary bullets coming your way.

Mä ainakin poltan missä lystään, omassa huoneessa, bussipysäkillä, missä vaan. En toki tietoisesti häiritse ihmisiä vaan pyrin puhaltamaan savun poispäin ja en mennä kenenkään ei-polttavan-näköisen viereen mutta ei ***** kenenkää pitäs mulle tulla röökistä aukoo, eiköhän tässä ole kärsimystä ja huolia jo muutenkin.
  • Lähetetty: 20.11.2006 21:19
Lainaus: Kahleet Se on mielestäni aika väärin. Mitä se hänelle kuuluu mitä kukin tekee omalla vapaa ajallaan?

Tosi kyylä ope.
Lainaus: nexubus En toki tietoisesti häiritse ihmisiä vaan pyrin puhaltamaan savun poispäin ja en mennä kenenkään ei-polttavan-näköisen viereen mutta ei ***** kenenkää pitäs mulle tulla röökistä aukoo, eiköhän tässä ole kärsimystä ja huolia jo muutenkin.

En mäkään tahallani ketään savusta, mut haluisin polttaa rauhassa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.11.2006 21:24
lopetin polttamisen ihan vähän aikaa sitten, (nykyistä tosi harvoin joku-tarjoaa-olen-kännissä polttamista ei lasketa) mutta kyllä sitä silloin jotkut aina välillä vähän nyrpistelivät nenäänsä... onko sitten itse pakko tunkea ihan lähelle, jos vierastaa tupakan hajua niin paljon? pysyisivät itse kauempana.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit