Gootti.net

tupakkaterroria

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.11.2006 12:47
Lopetin syksyllä polttamisen ja nykyään poltan vain kun olen juomassa. Eikä kukaan oo tullut ikinä valittamaan tai edes katsonut pahasti. Ihan rauhassa olen saanut olla.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:12
Mä en polta. Pärjään ilmankin, enkä tajuu mitä hemmettii varten jotkut polttaa. Voisko joku perustella vähä??? Ja kanssa kunnon argumentteja tupakan puolesta olis ihan ok kuulla... Eihän siit oo ihmiselle mitään muuta ku haittaa? Vai...?

No, mä en tykkää tupakan hajusta. Enkä tykkää jos joku polttaa esimerkiks autossa, jos mä oon kyydissä. Nostan siitä kyllä äläkän. Voin saada vaikka astmakohtauksen tupakan savun hajusta :/

Mutta kyllä se on ihan tyyppejen oma asia, missä ne polttaa. Ei se muille kuulu, ellei se varsinaisesti häiritse (esim. toi mainittu autossa tai muuten sisätiloissa polttelu)
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 20:02
Mariel: Itseänsä siinä vain tuhoaa, tosi on. En nyt osaa mitään sen puolesta sanoa, mutta kuollaanhan me kuitenkin. Jokainen on itse vastuussa loppujen lopuksi itsestään, jos tupakoi voi varautua terveydellisiin ongelmiin, ei nyt, mutta mitä luultavimmin vuosien päästä.
Vaikka tupakoin, en siis pidä sitä mitenkään fiksuna toimintana, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 20:17
Lainaus: Mariel Mä en polta. Pärjään ilmankin, enkä tajuu mitä hemmettii varten jotkut polttaa. Voisko joku perustella vähä??? Ja kanssa kunnon argumentteja tupakan puolesta olis ihan ok kuulla.

No mulle ne sikarinpolttohetket on mukava "rentoutus tauko". Eli se polttaminen rentouttaa, ja savu tuntuu hyvältä nenässä ja suussa. Varsinkin ,jos juo samalla kahvia, niin se on taivaallista. Ei niin taivaallista kuin seksi kuitenkaan. Mutta tässä nyt oli vähän perusteluja.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2006 18:43
kyllä se vain niin meni että intiaanit voitti loppujen lopuksi. okei, niillekkin tuli takkiin ja pahasti mutta vielä nykypäivänäkin valkoinenmies ja hänen jälkeläisensä tekevät itsensä sairaaksi ja ajan mittaan kuolevat hitaasti omien mieltymystensä johdosta.
ei hassumpi kosto, kai se on hyvä näin.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 15:10
Mä en oo polttanu koskaa, vaik snadina yhden ainoan kerran kokeilin ja kyllä se jäi siihen, röökii ei oo tullut eikä tule koskettua sen jälkee, niin pahaa ja kammottavaa oli. Eniten mua ottaa nupiin ne , jotka tulee vetää sitä oksettavaa rössööään siihen kylkee kii, "et hengitäs säki tätä ihanaa savua" ja ******!! En voi sietää röökinhajua... YYH! tekis mieli vetää kaikkii itserakkaita tupakoitsijoita turpaa, jotka kehtaa tulal polttaa ihan viereen... Kaikki vaa ku ei siedä sitä roskaa..
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 15:21
Eiköhän se kyl oo niin, että tupakoitsijan tulee siirtyä kauemmas niistä, jotka eivät sitä savua halua hengittää. En voi sietää röökinhajua ja osaan kyllä kohteliaasti ilmoittaa siitä tupakoitsijalle, jos tämän tupruttelu minua häiritsee. Suhteellisen hyvin kuitenkin osaan kärsiä hiljaa, mutta jos joku tupakoi paikassa, jossa se on selvästi kiellettyä, tai jossa se häiritsee muita läsnäolijoita, niin ei siinä silloin tupakoitsijan uhitteleva murahtelu auta mitään. Tähän asti ovat totelleet.

Jos joku nyt väittää, että tupakoitsemattomien pitäisi väistää, niin sitten yhtä hyvin voi sallia kuseskelun toisen päälle, mikäli ihmiset eivät osaa mennä kauemmas. Kyllähän se vaan näissä terveydelle haitallisissa asioissa on niin, että ongelman aiheuttaja joutuu joustamaan. Ja hyvä niin.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 15:38

Lainaus: Mariel

Voisko joku perustella vähä??? Ja kanssa kunnon argumentteja tupakan puolesta olis ihan ok kuulla

Pysyn laihana ko poltan. Olin nimittäin polttamati joskus 10v. sitten, pari vuotta ja 15kg nous paino. Tajuton painonpudotus tapahtu sillo ko alotin taas polttamaan.

Lainaus: Ximmo

En voi sietää röökinhajua

Eiks tää oo aika ongelma baarissa? Savu kummiskii tunkeutuu joka paikkaan. Miun hiukset ainakii dunkkaa baari-illan jälkeen törkeesti. Mut eikös kohta baareista tuu savuttomii? Milloinkas se nyt olikaan?
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 18:12
Kun tupakoin ja paikalla on ei polttajia niin siirryn yleensä kauemmaksi että kaikilla on kiva olla..
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 19:25

Lainaus: Transylvania

Lainaus: Ximmo

En voi sietää röökinhajua

Eiks tää oo aika ongelma baarissa?

Nerokkaasti päätelty!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit