Gootti.net

tupakkaterroria

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.03.2007 20:53

Lainaus: Transylvania

Mut eikös kohta baareista tuu savuttomii? Milloinkas se nyt olikaan?

kesäkuusta taitaa alkaa.
tosi hyvä asia ainakin miun mielestä, vaikka toisinaan poltankin. Ei oo kiva haista yhden baari-illan jälkeen koko vaatekertaa myöten röökiltä.

Tän alkuvuoden vietinkin tosi kamalassa yskässä kun "lopetin" polttamisen joulun jälkeen. ei oo kiva olla riippuvainen. keuhkot kun ei oo muutenkaan hirveen hyvässä kunnossa.

Toi tupakoinnin lopettamisen vaikutus lihomiseen eikö perustu siihen et tupakointi poistaa näläntunnetta? tai jotain sinnepäin.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.03.2007 23:17

Lainaus: Ximmo

Nerokkaasti päätelty!

Mie oonkii Nero
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 23:19

Lainaus: Cata

Toi tupakoinnin lopettamisen vaikutus lihomiseen eikö perustu siihen et tupakointi poistaa näläntunnetta? tai jotain sinnepäin.

Kyl vissiinkin. Miulla tupakointi korvaantu aikoinaan mässyillä. Telkkaria ei vaan voinu kattoa ilman sipsejä, karkkeja tmv.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 23:35
ei perhana... tän ketjun nimi oliki tupakkaterroria... luin monesti et tää on tupakkateoria olin vähä wtf
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.03.2007 10:39

Lainaus: poison

Bussipysäkilläkin pitää mennä varmaan 50 metrin päähän, ettei ihmiset katso murhaavasti

näin on... en tarkoituksella rupea kenenkään vieressä savuttelemaan, hivuttaudun aina kauemmas mutta kyllä sitä silti joskus jotkut alkavat joko rykiä mielenosoituksellisesti tms. autossa tupakointi minua ärsyttää! eikä ole kiva saada edeltävästä autosta heitettyä palavaa natsaa tuulilasiinsa..
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.03.2007 12:56
en polta
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2007 14:27
Mua inhottaa ku vastaantulvat polttavat aina sylkee ne savut naamaa ku on kohdalla..
Kirjoittanut: Denial (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.03.2007 16:10

Lainaus: FrozenCorpse

Mua inhottaa ku vastaantulvat polttavat aina sylkee ne savut naamaa ku on kohdalla..

Itse tupakoivana yritän tätä aina välttää. Ja huomioida muut ihmiset ympärrillläni kun tupakoin. Siirryn yleensä syrjemmälle tupruttelemaan savukettani, mutta jos änkevät lähelle niin omapahan on vikansa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.03.2007 17:04

Lainaus: Denial

Itse tupakoivana yritän tätä aina välttää. Ja huomioida muut ihmiset ympärrillläni kun tupakoin.

Niin minäkin. Ja katson etten puhalla suoraan kenenkään nassulle
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2007 21:00
hymyilee vieläkin intiaanien kanssa samalla kun porukka köhii mustia klimppejä jotka joskus olivat keuhkot.
ja nassikat jatkaa.
kiva kiva *happydance*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit