Gootti.net

tupakkaterroria

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.04.2007 21:43

Lainaus: mayfair

autossa tupakointi minua ärsyttää!

samoin minua! Se on kamalaa, jos joku kohteliiasti tarjoaa kyytiä himaan tai jonnekin, ja autossa tyyppi alkaa sitten poltella. Vaikka ikkuna olisi auki niin ikävästi sitä hajua joutuu nuuskimaan. Ei siinä kehtaa alkaa oikein huomautella, miten on ikävä haistella sitä, ja kun hajukin tarttuu. Siksi välttelenkin kyytiä ihmisiltä joiden tiedän tupakoivan. Mutta toisinaan sattuu ikäviä yllätyksiä... Vaikka olenkin sitä mieltä, että tupakointi on jokaisen oma valinta, enkä ala sitä arvostella, mutta olisi se kohteliasta ajatella muitakin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.04.2007 18:03

Lainaus: mayfair

autossa tupakointi minua ärsyttää

En ole ikinä pystynyt ymmärtämään, että miten jotkut ihmiset edes kykenevät polttamaan autoissa, etenkin talvisaikaan.
Pieni, suljettu, tupakansavuinen tila ei oikein houkuttele ja tämän vuoksi en polta myöskään työpaikalla ollessani, sillä en pysty käymään tupakkakopeissa ilman, että alan voimaan pahoin.
Myös sisätiloissa polttaminen on asia, jota en harrasta.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2007 18:59

Lainaus: Azrael

Myös sisätiloissa polttaminen on asia, jota en harrasta.

En mäkään kotona polta sisällä, mutta anniskelubaareissa se on ihan välttämätön polttaa. En tiedä mitä tapahtuu, kun se kielto tulee voimaan kesällä
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.04.2007 19:26
Tosi tympiää tuo uusi laki...
Hevimestassakaan täällä oulussa ei voi enään polttaa sitten.. Siellä ei ole tehty remonttiakaan kahden vuoden sisäänkään (laki vaati sen että baari saa poikkeus-luvan, jos muistan oikein)...
Paikka on minun mielestä paras baari oulussa just sen tunnelman ansiosta mitä tupakan savu tuo...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.04.2007 20:14
Tupakoivien Ihmisten Baari vois olla kiva, sinne vois mennä ne, jotka polttaa, ja joiden mielestä se savu tuo tunnelmaa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.04.2007 20:26

Lainaus: TheSecret

Tupakoivien Ihmisten Baari vois olla kiva, sinne vois mennä ne, jotka polttaa, ja joiden mielestä se savu tuo tunnelmaa.

Hyvä idea.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2007 11:23
Tässä yhtenä päivänä oltiin tulossa Imatralta takasin Lappeeseen, kun käveltiin linkkipysäkille ja siellä istui joku täti. Jäin suosiolla seisomaan parin metrin päähän pysäkistä, jottei täti hermostu tupakoinnistani. No hermostuhan se. Kävi vihjailevasti yskimään ja lähti kävelemään jonkun matkan päähän. Voi elämä!!! varmasti teki tahallaan, ko olihan siinä matkaa jos jonnin verran. Vitti et ihmiset osaa olla *********** toisillensa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2007 12:02
Niinpä, vaikka teen mäkin noin, jos pitää oikein sen polttavan savut mun suuntaan puhaltaa.. Yleensä, anteeksi, mutta todellakin yleensä tupakoivat ovat aika itsekkäitä tuon tupakan nauttimisen ja muiden huomioinnin suhteen.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2007 12:11
Hmm, pussipysäkillä on tullut vanhemmilta ihmisiltä vihaisia katseita, minulla kun saattaa sätkä olla suupielessä koko ajan kun jossain ulkona hiippailen. Poltan usein ketjussakin.

Autossa poltan joskus kun ajan ja en jaksa pysähtyä, tätä tapahtuu pitkillä matkoilla. Samoin jos olen juoppokuskina ja kyydissäkin olevat polttavat eli pystyvät autossa olemaan kun poltan. Kämpillä polttelen parvekkeella, mutta kyllä sitä savua aina jostain ikkunan tai oven raosta pääsee sisällekkin. Haisee sitten vähän aikaa tupakalle.. :/

Yleensä jos poltan sellaisten kavereitten seurassa jotka ei polta, pyrin polttamaan kauempana heistä ja katson silleen ettei ne savut kumminkaan lennä tuulen mukana suoraan tämän tupakoimattoman naamalle.

Isän luona kotona on pannunhuone jossa saa käydä tupakalla esim kun on kovasti pakkasta eikä halua mennä pihalle. Tai jos lämmittää taloa siellä yms, niin samallahan siinä tupsukan vetäsee. Äidin luona taas poltetaan takan ääressä, yleensä talvisin kuitenkin. Ei sitä tupakointia sisätiloihin ole tarkoitettu.
Baarissa on mielestäni ollut ihan hyvä kun on ollut alueita niille jotka ei polta, ja niille jotka polttaa. Mutta sitä sääntöä ei läheskään kukaan noudata.

Mutta kyllä mua alkaa suorastaan *********** ne murhaavat katseet jossain kaduilla kun ohikulkijat katsoo vihaisesti. On niillä kai oikeus siihen mutta ********* siitä?

Muutaman kerran on vanhat papparaiset tulleet sanomaan tupakoinnistani "oot vielä niin nuori tyttö, elä pilaa keuhkojasi".

Hmm, kumminkin sellaiset kuutisen vuotta polttanut tähän nuoreen 20-vuoden ikään niin onhan se jo aika huono. Tekisi mieli lopettaa, pystyisinkin, mutta olen niin siinä tavassa kiinni.

Hmm, mutta mielipiteeni on edelleen se että jokaisen oma asia mitä tekee. Kohtelias voi olla, mutta joku raja tuossa tupakoimattomien nipottamisessakin. Sellaisille ihmisille ei edes viitsi olla kohtelias tämän asian suhteen. Terve maalaisjärki ja muitten tunteet huomioon.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2007 14:47

Lainaus: TheSecret

Minun mielestä vaikka poltan, niin savuttomat baarit ovat aivan hyvä asia. Sama juttu on toiminut muualla maailmalla, niin miksei suomessakin. Tuleepahan varmasti enemmältikin juteltua ihmisten kanssa, jos kyseessä on liian äänekäs meininki.

Itse ainakin ulkomailla huomannut, että tuo tupakattomuus baareissa antaa enemmän, kuin ottaa. Baarien viihtyvyys kasvaa huimasti.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit