Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.03.2010 19:26
Helvetillinen kipu ollut rinnassa koko päivän eikä mikään tunnu auttavan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.03.2010 19:42
Pitäisi maalata ennakkotehtävää taas ja tiskatakin, but I have never been this tired in my life. Päikkäreitäkään en voi ottaa koska niiden jälkeen olisi vielä kauheampi olo.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.04.2010 07:17
Menin sitten kolaroimaan Chevy Vanini juuri kun sain sen kunnostettua.... ;__________;
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2010 09:48
Iiriva, ei Tuplapostauxii! Hei haloo!
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2010 10:11
Hiton aprilli -.- Hiton väsymys, hiton argh!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.04.2010 10:29

Lainaus: Iiriva

Pitäisi maalata ennakkotehtävää taas ja tiskatakin

Tiskaus hyrrr -.-

Mutta mun on pakko sanoa, että toi iirivan avatar on jo melkosöpö :'D
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.04.2010 11:59
***** minä jo olin ihan että ei helvetti, nyt on moderaattoreiden tunnukset varastettu. Sitten tajusin että nythän on vuoden ha-ha-hauskin päivä eli se sama tyhmä aprillipäivä. Menen peiton alle piiloon.

Olisikohan tietokonekin päättänyt vain aprillata, kun ei suostu käynnistymään? Sitten kun olen formatoinut tämän niin tulee ilmoitus "hehehe aprillii".
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.04.2010 18:03
Hajoilen tämän päivän kanssa. Ei se mitään jos silloin tällöin puun takaa hyppää joku hauska pila, mutta kun huonoja pilan yritelmiä tulee ihan koko ajan, alkaa vaan rasittamaan sitten. Ja kukaan ei usko kun yrittää jotain vakavissaan kertoa. Aaaaaaa....

Lainaus: DeadlyNightshade

Olisikohan tietokonekin päättänyt vain aprillata, kun ei suostu käynnistymään? Sitten kun olen formatoinut tämän niin tulee ilmoitus "hehehe aprillii".

Hei, meillä kans. Ja nettiselain ja näppäimistö myös.

Joo, huono päivä muutenkin, tarvitsisi yhtään tulla mitään pashaa enää. Heh heh, olinpa nokkela.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.04.2010 18:58
Mielettömät hammaskivut
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.04.2010 19:29

Lainaus: Jasmine

Hiton aprilli -.-

Samaa huokaan minäkin... turhaa koko homma.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit