Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat 9 - kun valitus ei riitä

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2010 21:29
Ei tarvitse ottaa kuin pienet päiväunet, mennä nukkumaan kun on vielä valoisaa ja herätä pimeän koitettua, niin pää luulee, että kello on viisi aamuyöllä ja kaikki siihen vuorokaudenaikaan liittyvät p*skat tuntemukset valtaavat mielen. Kuusi tuntia sitten olin hämmentävän iloinen, nyt on olo niin päinvastainen, että lähes epätoivoisesti naurattaa. Onneksi tämä foorumin outo ulkoasu antaa muuta ajateltavaa. Kahviakin on. Jospa tämä tästä. Ehkä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.04.2010 15:49
Päätä särkee, eikä millään huvittaisi maalata ennakkotehtävää vaikka aikaa on enää alle kaksi viikkoa, koska siitä tulee ruma. Minulla ei myöskään ole kivoja vaatteita enää yhtään, kun kaikki vanhani ovat kulahtaneita tai liian isoja, enkä tunnu löytävän enää näköisiäni vaatteita mistään. Pitäisi vissiin raidata vaatekaappikin isolla kädellä ja viedä paljon vaatetta vaikka kierrtyskeskukseen, kun eivät mokomat näytä menevän huuto.netissä tai edes kirpparilla!
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2010 19:50
Nyt voin ihan vapaasti sanoa et mua ei kiukuta.... ei niinkuin missään asiassa vaikka siskon cossipuku täytyis saada valmiiks ja omakin sekä ystävättäreni! Ja sit viel se korsetti... Mä vaan en osaa ottaa stressiä mistään XD. No.... Rahapula on ongelmani välillä :P
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2010 20:16

Lainaus: Iiriva

Pitäisi vissiin raidata vaatekaappikin isolla kädellä ja viedä paljon vaatetta vaikka kierrtyskeskukseen, kun eivät mokomat näytä menevän huuto.netissä tai edes kirpparilla!

Samoissa tunnelmissa... Välillä tuntuu ihan siltä että pitäisi antaa ilmaiseksi tai teipata kolttuihin muutama kolikko kylkiäiseksi että menisivät kaupaksi.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2010 21:06

Lainaus: Iiriva

kun eivät mokomat näytä menevän huuto.netissä

Lainaus: Piiskansiima

Samoissa tunnelmissa... Välillä tuntuu ihan siltä että pitäisi antaa ilmaiseksi tai teipata kolttuihin muutama kolikko kylkiäiseksi että menisivät kaupaksi.

Kokeilkaapa vaikka ebay:tä. Saattais hyvinkin mennä.

Sit vois itse kitistä siitä kun ei sitten ole yhtään ylimääräistä oravannahkaa jotta voisi ostella kivoja vaatteita verkkokaupoista.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2010 21:17
ei ole rahaa...ja kaikki muukin meinaa v*tuttaa.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.04.2010 23:27
Hitto tätä mun jatkuvaa epävarmuutta! Kertokaas ihmiset, miten ihmeessä heikosta itsetunnosta ja pessimismistä pääsee eroon?
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2010 01:09

Lainaus: Elegia

Kertokaas ihmiset, miten ihmeessä heikosta itsetunnosta ja pessimismistä pääsee eroon?

Sama kiinnostaisi minua

Minua on vaivannut 10 - 12 -vuotiaasta asti mikä mahtaa olla yhden surullisen kappaleen nimi, jota mummoni aikoinaan minulle lauloi. Mummo kuoli ollessani 11 -vuotias, joten kysyminen ei enää auta. Tulipas nyt tänään tiedusteltua äidiltä olisiko hänellä mitään ideaa aiheesta ja sieltähän se tuli kuin kaupan hyllyltä. Nyt minulla on kappaleen nimi, mutta ankarasta googlauksesta huolimatta en löytänyt biisiin edes sanoja varsinaisesta esityksestä puhumattakaan. Voi #&%++@!! Noh, jos elämässä on yhtään oikeudenmukaisuutta löytyy paikallisesta kirjastosta ehkä Suuri Toivelaulukirja (!) josta sanat saan. En ole uskaltanut tehdä vielä aineistohakua. Mutta jos sattuisi tuuri käymään niin eipä sinne kirjastoonkaan ihan heti pääse kun on näitä pyhiä edessä
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2010 10:21

Lainaus: Lycantrophia

Nyt minulla on kappaleen nimi, mutta ankarasta googlauksesta huolimatta en löytänyt biisiin edes sanoja varsinaisesta esityksestä puhumattakaan.

Mikä mahtaa olla tämä kappale?

Tylsyyksissäni puzzlesin eilen koko saamarin päivän. Ja koska sohvalla datistelu ja rakentelu ei tunnu olevan mahdollista mitenkään päin ergonomisesti, hajotin totaalisesti alaselkäni.
Liki säälittävä olo. "Moi, rakensin palapeliä ja nyt kiskon buranaa naamariin et kykenen liikkumaan tai ylipäätään olemaan."
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.04.2010 12:04

Lainaus: Elegia

Kertokaas ihmiset, miten ihmeessä heikosta itsetunnosta ja pessimismistä pääsee eroon?

Lainaa tai varasta kirjastosta Wayne W. Dyer: Hyväksy itsesi ja uskalla elää -niminen teos.
Siinä käsitellään muunmuassa seuraavia asioita: vastuuta oman elämänsä ottamisesta, ensi rakkautta (itsensä rakastamista!! Jos et rakasta itseäsi, ei kukaan muukaan rakasta sinua!!), hyväksymisen tavoittelua, hyödyttömiä tunteita (syyllisyyttä ja huolta), sisäistä- ja ulkoista ohjausta, jäykkyyttä ja välittömyyttä, mustasukkaisuutta, julistautumista itsenäiseksi (riippumattomuutta), suuttumisesta luopumista.
Ps. Kirja ei sinua muuta vaan sinun pitää itse itsesi muuttaa!!! Kirja toimii kuitenkin hyvänä ohjekirjasena parempaan elämään!
Ja on ihan tavallista että ihmiset reagoivat tämän kaltaisiin teoksiin puoskarointina tai muuta vastaavaa. Se on hyvä mutta miksi pitäisi hyljätä kirja vain sen vuoksi ettei tiedä teoksesta yhtään mitään! Lue ja tutustu!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit