Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.05.2010 19:02
Olkapäät kipeänä, samoin polvi.. Sen siitä saa kun ottaa liikaa tavaraa lintubongausreissulle.

Oh god olen väsynyt. Sattuu.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2010 19:42
Meinaa vähän harmittaa kun parhaista casual-housuistani hävisi lahje kaksi viikkoa sitten Eläkeläisten keikalla. Tulisi nyt edes sen verran lämpimät kelit että toisenkin mokoman voisi ottaa irti.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2010 20:25
Housut täälläkin ongelmana, koulussa tekemäni housut menivät niin päin mäntyä kuin voi mennä, niistä piti tulla pitkät ja kaks väriset.... noh ne päätyi kamaliksi roskasäkin näkösiksi pvc-shortseiksi.
Huoh, että osaa ottaa päähän, sekä kankaan hukkaamisen takia että itse epäonnistumisen takia.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.05.2010 20:47
Keskittymiskyky, ahoy? Pitäisi huomisiltaan mennessä saada kuvitus valmiiksi, ja hommassa ei töki edes mikään öö... luova tuska ja päättämättömyys, tiedän kyllä ihan tasan tarkkaan mitä pitäisi tehdä, mutta se tuntuu jotenkin liian vaivalloiselta nyt. Ei pysty ei kykene.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.05.2010 21:33
Ei tää ehkä nyt ihan kitinä ole, mutta kamalaa kun kaikki kysyvät mitä haluan ylioppilaslahjaksi. Ja minä en tietenkään keksi mitään mitä tarvitsisin tai haluaisin ! .__.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2010 01:36

Lainaus: Mortale

Ei tää ehkä nyt ihan kitinä ole, mutta kamalaa kun kaikki kysyvät mitä haluan ylioppilaslahjaksi. Ja minä en tietenkään keksi mitään mitä tarvitsisin tai haluaisin ! .__.

Mulla on sama juttu. Kun ei varsinaisesti ole mitään sellaisia asioita mitä keräilis, (esim. kalevala-korut, tietyt astiasarjat yms.) niin ei oikein osaa sanoa mitään. Olen vaan tyytynyt sanomaan että raha kelpaa aina. Ja sillä kun on suunnitelmissa hankkia se kissa niin se vaatii rahaa. Sillä rahalla voi sitten ostaa sellaisia asioita mitä oikeasti tarvitsee/haluaa.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.05.2010 03:40

Lainaus: Roudatar

Mulla on sama juttu. Kun ei varsinaisesti ole mitään sellaisia asioita mitä keräilis, (esim. kalevala-korut,

Nuo taitaa maksaa vasemman kiveksen verran... jos koko sarjan aikoo kerätä.
Tai ainakin kun viimeksi tarkistin niin kultainen karhu-kaulakääty maksoi jotakin vanhan kymppitonnin luokkaa ja rannekorukin irtosi "vain" 700 eurolla.
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.05.2010 05:27
Ottaa päähän ku ei nukuta ja ei täälläkään oo ketää kiusattavaa.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2010 14:30
Auh my polvi. Särkee. Ja koulutuksessa suht pihalla, mutta kyllä tää tästä Ainiin ja ranne särkee ja ihmissuhderintamalla tuntuu olevan päin persettä. Ugh, olen puhunut.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2010 15:28
Rontti-täti goes 70's. Kuunnellut taas monta tuntia tänään seiskarimusaa, ja vaikka musiikissa eikä sen kuuntelussa sinällään mitään vikaa olekaan, niin liika on vaan liikaa. Pitäisi valita muotihistorian näytökseen sopivat musiikit jotka kuvaavat hyvin aikakautta ja olisivat mielellään tunnettuja, ja pää hajoilee. Vika taitaa olla liian laajassa mutta silti vääränlaisessa tarjonnassa. Ja tämän jälkeen olisi vielä edessä, kasari ja ysäri. -_-' Tosiaan, huomiseksi nämä sitten.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit