Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.06.2010 05:46
Jopas alkoi päivä helvetin hyvin: Ajoin nosturin päin seinää. Onneksi ei jäänyt ketään palojen alle joita pilarista tippui... Kerrankos sitä vasen ja oikea menee sekaisin. Aika kova mosahdus oli kun 25 tonnia rautaa kopsahti hyvällä vauhdilla betoniin. Ei jäänyt kovin monelta hallissa huomaamatta.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.06.2010 12:30
Äh, eilen olin hierojalla ja saatiin aika hyvin paikkoja auki. Mutta tänään alkoikin jo aamusta taas kovinkin voimakkaat hermosärkykohtaukset. *****!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.06.2010 19:06
Mulla on nyt viimeset pari viikkoa ollu pinna niin pirun kireellä, ettei paljoa ole vaadittu ennenku hermot menee. Toisinaan pystyn tsemppaamaan itteeni etten tiuski ja kiroa esim. duunikavereille, mutta toisinaan....not so much.

En oikeen tiedä mistä tämä kumpuaa, asiat ovat kuitenkin yhtä päin persettä kuin ovat olleet jo jonkin aikaa. Tuntuu että oon vaan vihanen koko ajan, enkä saa oikeen todellista iloa mistään. Murehdin ja mietin ja kelailen asioita niin paljon että tuntuu etten oikeen enää pysty toimimaan.

Semmosta, johonkin on pakko purkaa kun ei voi kertoa kenellekkään.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 20.06.2010 12:22
Argh!! Taas kerran rikottu pullo hajotti koiran anturan!! Perkele! Sellainen 2 cm. vekki on nyt anturassa ja kestää varmaan ainakin sen kaksi viikkoa, ennenkuin se alkaa paranemaan. Ja kun oli TAAS niin pahassa paikkaa, ettei tikit siinä pysy.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 20.06.2010 12:59

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Mulla on nyt viimeset pari viikkoa ollu pinna niin pirun kireellä, ettei paljoa ole vaadittu ennenku hermot menee. Toisinaan pystyn tsemppaamaan itteeni etten tiuski ja kiroa esim. duunikavereille, mutta toisinaan....not so much.

En oikeen tiedä mistä tämä kumpuaa, asiat ovat kuitenkin yhtä päin persettä kuin ovat olleet jo jonkin aikaa. Tuntuu että oon vaan vihanen koko ajan, enkä saa oikeen todellista iloa mistään. Murehdin ja mietin ja kelailen asioita niin paljon että tuntuu etten oikeen enää pysty toimimaan.

TUNTUU NIIN SAMALTA!

Voi v.ttu mä välillä vihaan mun elämää.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.06.2010 10:34
Mun koneelta on tyystin hävinnyt koko Blutengelin tuotanto :< ei löydy niin mistään ja v-tuttaa oikeesti, mulla oli lähes koko hiton tuotanto tän käsiinhajoavan koneen syövereissä. Kaippa joku urpo ne on joissain bileissä poistanut, tai sitten WMP alkaa vaan kettuilla mulle.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.06.2010 12:18
SeKukaVaaniiSängynAlla ja Necroerotica: Tuota tuntuu olevan nyt liikkeellä, täällä yks. o/
Periaatteessa kaikki on ihan kivastikin, mutta mulla on niin hirveät alemmuuskompleksit ja stressit ja murheet ja aivan stnasti hommaa, että en yksinkertaisesti jaksa olla enää kiva. Oikeastaan en jaksa olla ilkeäkään, oon vaan niin reppana ja surkee ja yhyy itken itseni uneen, jota ei edes tule.
Ottaa päähän.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.06.2010 12:28
HALUAN JÄRKKÄRIN PERKELE MUTTEI OLE RAHAA

Dilemma: kehtaanko ottaa ylimääräistä opintolainaa sitä varten? Vinkuvonku.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 21.06.2010 12:29
Voi pärkele, että hammasta särkee
Se on sellainen hammas, mitä ei enää pysty paikkaamaan, vaan joka pitää poistaa, mutta olen lykännyt sitä Nyt se sitten eilen kipeytyi oikein kunnolla, ja olen posinut Ibuxinia kuin karkkia. No, huomiseksi sain hammaslääkäriajan, joten sitten pääsee hoitoon!
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.06.2010 12:37
Järkyttävä maanantaikooma töissä, en saa mitään aikaan ja kello senkun raksuttaa. Nukuttaa niin, että kun sulkee särkevät ja kirvelevät silmät hetkeksi, alkaa nähdä unia.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!