Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 04.08.2010 16:38

Lainaus: TaruinenAave

olen kuulemma myös nykyään niin pahasti lihonut, että näytän Lumous-kuvissa kuvottavalta.

MITÄÄÄÄ!!!? Ei tommosta sanota kellekkään! Kukaan ei näytä kuvottavalta (vaikka lihoiskin)!! Komppaan Heetteriä, ei todellakaan tarvii kuunnella tommosta! Demoniaa persiiseen sille joka noin sanoo!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.08.2010 13:21
Koulut alkaa enkä ees tiiä missä se vtun koulu on bussi matkoista puhumattakaan. Vituttaa taas niin kivasti,ettei mitään rajaa.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2010 13:48

Lainaus: FilthyVictorian

Koulut alkaa enkä ees tiiä missä se vtun koulu on bussi matkoista puhumattakaan. Vituttaa taas niin kivasti,ettei mitään rajaa.

Ööh, eikö koulun sijaintia saa selville noin kolmessa sekunnissa esim. paikan nettisivuilta? Sen avulla luulisi bussireittienkin selkenevän.

Vähän ketuttaa kun asiakas ei osaa päättää mitä haluaa ja meikäläinen saa sen takia lentää rakettina fiksaamaan jo kertaalleen hyväksyttyä ja palautettua työtä (toinen kerta tällä viikolla). Kyllähän siitä palkkaa saa, mutta iltavuoroa alkuviikon tehtyään olisin ihan mielelläni ollut tänään ajoissa kotona
  • Lähetetty: 05.08.2010 13:53

Lainaus: Nordis

Ööh, eikö koulun sijaintia saa selville noin kolmessa sekunnissa esim. paikan nettisivuilta? Sen avulla luulisi bussireittienkin selkenevän

Ei ne selkene. Onneks on kaveri mukana kuiteski samaa matkaa.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2010 14:28

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Mina
Tai no, joka päivähän sitä vanhenee, mutta nyt tuli taas "viime kerrasta" vuos täyteen. Möh. 22 kuulostaa todella vanhalta, puhumattakaan 23.. Onneks se tulee vasta ensvuonna ja voin ikäkriiseillä sitä sitte ko se aika koittaa..

Lulz. Täällä ollaan 28 eikä ikäkriiseilyyn ole vielä oikeaa aihetta. 22-vuotias on vielä melko lailla kersa.

Saattaapi olla, mutta jokanen kokee ikänsä eri tavalla. Enkä kauheesti arvosta kersaksi haukkumista/kutsumista, haukkumisena itse tuon koin. Toki saa huvittaa että mulla ongelmia sen kanssa että oon vuoden vanhempi taas, mutta ehkä tästä vois pitää ne mölyt mahassansa. Kiitos

Anteeksi OT
  • Lähetetty: 05.08.2010 15:20
Ärsyttävää kun ei ole juttuseuraa. :P Just sillo kun on koneel ni ketää ei maisemissa.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2010 16:17
Mikä nykynuoria vaivaa kun elämä on mukamas ohi jo parikymppisenä? Vai onko se yhtä kuin ettei voi pitää enää hauskaa, "pitää rauhoittua ja perustaa perhe", lakata muuten elämästä kokonaan kunnes täyttää 50 ja iskeekin viidenkympin villitys kun huomataan että hei- eihän se elämä ollutkaan vielä ohi?

22-vuotias on ihan nuori vielä, elämä vasta edessä. Itse täytän seuraavaksi 30 enkä siltikään ole vanha. Onhan se omasta asenteesta kiinni mutta mielestäni on jokseenkin vähän surullistakin kokea parikymppisenä että elämä on jo eletty.o_O En ymmärrä edes 30-kymppisiltä moista asennetta enkä oikeastaan vanhemmiltakaan. Eletään se mitä eletään ihan täysillä joka päivä.

Lainaus: Mina

Toki saa huvittaa että mulla ongelmia sen kanssa että oon vuoden vanhempi taas,

Ei se ilkeilyä ole mutta huvittaahan se vähän että kun olet vasta noin kovin nuori ja ikäsi silti ahdistaa. Miksi noin?
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2010 17:10

Lainaus: Malys_

En ymmärrä edes 30-kymppisiltä moista asennetta enkä oikeastaan vanhemmiltakaan.

En minäkään. Ehkä sellainen asenne kielii vaan tyytymättömyydestä elämäänsä. Elämästä kun voi tehdä periaatteessa melkein mitä vain haluaa, jopa siinä määrin, että valinnan vapaus jo ahdistaa. Ne nk. ikäkriisitkin on enemmän elämänvaihekriisejä. Kai kaksikymppinenkin voi jonkinlaisen kriisin kokea jos on esim. muuttamassa pois vanhempien luota tai lähtee toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Ikä sinänsä ei aiheuta mitään kriisiä, jollei sitten tuijota jotakin lukuja ja vertaa omaa elämää muihin. Ei kyllä siltikään pysty käsittämään...johonkin ajanlaskuun perustuvaa panikointia. Sellaisesta kannattaa hetimiten luopua, koska lukuja karttuu kekoon joka ainut sekunti.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.08.2010 17:47
Katkesi iskuri benellistä. Kerrankin oli varaosa valmiina mukana, mutta ylimääräisen kun ostin niin kovasti väittivät ettei varakappaletta tule ikinä tarvitsemaan. Ja aiheuttihan se hiukan ylimääräistä puuhastelua kesken kierroksen, pura ja kasaa ase alle kahdessa minuutissa. Jos mä tuosta räpellyksestä tykkäisin niin menisin kertaamaan.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2010 00:13

Lainaus: Natassja

Ikä sinänsä ei aiheuta mitään kriisiä, jollei sitten tuijota jotakin lukuja ja vertaa omaa elämää muihin.

No enimmät "ikäkriisit" iskee kun miettii mitä kouluja ja töitä on ite saanu käytyä ja tehtyä verrattuna kavereihin ja missä ne on ollu/ mihin menossa jo missä iässä. Ja tietty nää kaikki "lapsinerot". Ja lady gaga on nuorempi kuin minä. Kyllähän se välillä sieppaa. Mutta mulla nyt onkin aina ollut kiire tässä elämässä jonnekin.

Lainaus: MustaHukka

Demoniaa persiiseen sille joka noin sanoo!

/demonia persiiseen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit