Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.08.2010 07:23
Väsyyyyyy..
Kipuja ja tyhjä olo. Vai oliko se tyhmä olo? Ei voi tietää, kun tuntuu, ettei ole juurikaan aivotoimintaa.. Noo, lähtisi polkemaan töihin ( mikä ei ole hyvä idea tällä ololla) ja illalla festareille, jos jaksaa.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2010 10:21

Lainaus: Malys_

Lainaus: Mina
Toki saa huvittaa että mulla ongelmia sen kanssa että oon vuoden vanhempi taas,

Ei se ilkeilyä ole mutta huvittaahan se vähän että kun olet vasta noin kovin nuori ja ikäsi silti ahdistaa. Miksi noin?

Lähinnä se että se näyttää jotenkin vanhalta.. Elämäähän tässä on edessä vaikka kuinka paljon, ei se vanheneminen itsessään, esim. rypyt, vaan siis se että, itse kokee ja haluaisi kokea vielä itsensä jotenkin "nuorena" mutta ikä tulee vastaan.. Mukavan sekava selitys tämä Jotenkin vaan 21v ylöspäin kuulostaa vanhalta, vaikka ei ole. Siksi siis en "halua vanheta". Vuosien laskeminen ei ole kiva juttu, se siis on ongelmana. Ja hiukan pelottaa sekin kun pitäisi perustaa perhe ja pitäisi tehdä sitä ja tätä (isovanhempien jne mielestä) vaikka itellä sellanen olo että onhan tuota elämää vielä jäljellä, kyllä sen sitten ehtii ja näin Nuori aikuinen ei ole kiva sana, aikuinen lapsi parempi

Selkä särkee, yhyy.. Ja väsyttää, ei millään jaksais taas
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2010 19:45
Otan kantaa tuohon ikäasiaan, kun siitä juuri eilen tuli itseä vanhemman kaverin kanssa puhuttua. Joskus tuntuu itsestäkin, että olen "jo" niin ja niin vanha, vaikka eteenpäin katsoessa pystyn jo näkemään elämää kolmenkympin tuolla puolen (toisin kuin 15-vuotiaana, jolloin olin varma, että elämää ei ole sen jälkeen). Kriisi tulee ehkä vasta sitten, kun katsoo taaksepäin; minulla on esimerkiksi teini-iässä pari vuotta, joista en muista yhtään mitään – koska elämässäni ei tapahtunut mitään! Tämän lisäksi muistan asiat, joita alaikäisenä haaveilin tekeväni ennen, kuin täytän 20. Oho, vuodet ovat siitä vierineet, ei ole vieläkään tullut tehtyä. Koen kyllä, että elämää minulla on ihan riittävästi jäljellä, enkä ole liian vanha, mutta jos käytän seuraavatkin päälle parikymmentä vuotta yhtä epätehokkaasti, niin...
Ai mutta, eihän sitä pitäisi muistella menneitä vaan mennä eteenpäin... Omaan ajoittaiseen kriiseilyyni vaikuttaa toki sekin, etten täysin tiedä miten haluaisin elämäni elää. Joskus pelkään, että sitten kun tiedän, olen jo oikeasti liian vanha.
Ja kaikesta huolimatta tiedän stressaavani turhaan. Muttei ole helppoa ei...
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.08.2010 17:59
Vuodatan nyt tännekin asiani:
Pointti 1: en vihaa siivoamista, mutta jostain syystä se on mielestäni elämääkin tylsempää, joten sitä tulee harrastettua ehkä vähän liiankin harvoin.
Pointti 2: imurin olen saanut tuparilahjaksi vuonna 2007, eli ei todellakaan mikään vanha.
Pointti 3: en ole itse vielä ehtinyt ajaa moottoripyöräkorttia, mutta istun innokkaasti kyydissä, joten omat moottoripyörävehkeet hommasin viime kesänä. Kypärä oli VAIKEA löytää - pääni on erikoinen. Lopulta se kaupan kallein ja merkkinä harvinaisin istui päähän ja maksoin siitä itseni kipeäksi.

Noh, päiväni alkaa hyvin. Tiedän olevani koko päivän yksin, joten päätän tehdä syyssiivon aikaisessa koska kevään kiireiden takia edellisestä suursiivosta on liian kauan aikaa. Järjestelen rauhassa tavaroita ja otan imurin käsiini, puolet kämpästä meneekin ihan hyvin. Kas - sitten jokin jääkin jumiin imurin suulle ja nostan sitä ottaakseni ko. asian pois. Noh, varsi kyllä nousi mutta imurin "lapa" osa jää edelleen lattialle. En siis imuroi tänään.
Järjestelin takit ja vein kypäräni hattuhyllylle mihin se kuuluu, kun oli jäänyt eteiseen pöydälle pyörimään. Menee puoli tuntia ja kuuluu kamala rymähdys. Kas - naulakon toinen kiinnitysruuvi otti eron seinästä. Kypärä kolahtaakin lattialle ja edessä onkin näköjään taas uuden haku.
Alunperin tarkoitukseni oli myös pestä ikkunat tänään, mutta enpä taida uskaltaa niihin enää kajota. Voisin myös tehdä pyhän lupauksen että tässä huushollissa siivoaa vain tämän pariskunnan miehisempi osapuoli. Minä en enää mihinkään koske!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.08.2010 20:15
Minulla on kamala ikävä erästä tärkeätä ystävää ja hän ei ole tavoitettavissa.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2010 13:59

Lainaus: groomeri

Järjestelin takit ja vein kypäräni hattuhyllylle mihin se kuuluu, kun oli jäänyt eteiseen pöydälle pyörimään. Menee puoli tuntia ja kuuluu kamala rymähdys. Kas - naulakon toinen kiinnitysruuvi otti eron seinästä. Kypärä kolahtaakin lattialle ja edessä onkin näköjään taas uuden haku.

Pakko sanoa että tuskin se kypärä ihan tuosta sentään hajoaa.. Nimim. mopokypäriä lattialle tiputellut ja kolareista huolimatta vielä hengissä. Kyllä ne tollasen kestää, miten muka muuten kestäisi sen että ajat oikeasti kolarin ja pää kolahtaa asvalttiin? Eipä niin..

Saamari ko selkä sattuu ja haluaisin taas vuokrahevosellani maastoon laukkaamaan.. Saamari sentään kun ei pääse taas kun vasta sunnuntaina. Oli muuten hieno tuo Auralin selostus "ikäkriisistä" hienoa kun joku pystyy selostamaan minun päässä riehuvan ajatusmyrskyn niin että siitä saa muutkin selvää
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2010 14:15
Veikkaanpa, että moni noista parikymppisten ikäkriiseilyistä johtuu siitä, että kaikista tuuteista saa kuulla, nähdä ja lukea näiden häthätää täysi-ikäisten julkkisten touhuja ja kuinka heillä on yltäkylläisesti kaikkea ja seteleillä helpoksi tasoitettu elämä. Sitten alkaa katsoa omaa elämäänsä jossa on ehkä juuri ja juuri saanut jotkut lukiopaperit käteen ja varaa joko leipäpussiin tai riisipakettiin eikä tiedä mitä haluaisi opiskella ja mitäkaikkea. Voila, kriisin ainekset ovat valmiit.

Lainaus: Aural

Oho, vuodet ovat siitä vierineet, ei ole vieläkään tullut tehtyä.

Tässä toinen hyvä aatos siitä miksi monia kriisittää. Pitäisi vain luopua sitku-ajattelusta ja tehdä haluamansa asiat, ehkä jo tänään.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2010 15:37
Ei saakelin saakeli minä sanon... En tiedä pitäiskö olla iloinen vai ************. Nyt on ilmeisestikin (kivusta ja muusta tuntemuksesta päätellen) ylärivin viisaudenhampaat puhkeamassa. Oon muutaman vuoden tässä ihmetelly kun ei oo alkanu kuulua ja nyt. Vasenta puolta pakottaa ja päätäkin alkoi sopivasti särkeä. Ja kun ilmoitin asiasta, niin äiti kertoi mulle, että saattaa tulla kuumettakin. Not gud. Oi kun nyt tulis alariviin samalla niin ei tarttis kärsiä kahiste.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2010 19:32

Lainaus: Mina

Pakko sanoa että tuskin se kypärä ihan tuosta sentään hajoaa.

Eihän se kypärä välttämättä hajoa, mutta silloin kun opettelin itse ajamaan ja sain opastusta kaksipyöräisiin, minulle sanottiin ettei kypärällä ole enää samaa takuuta pelastaa päätä, jos se tippuu lattialle vaan pitäisi aina ostaa uusi. Sama juttu, että kolarin jälkeen pitäisi ostaa uusi kypärä.

Kitisen asiakaspalvelutyötä, tuntuu että päivä päivältä tulee "hullumpia" asiakkaita vastaan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 10.08.2010 07:04
Töihin.. -.-
Olen kyllä niin paskassa paikassa, etten tiedä mistä noita työantajia vedän puoleeni. No tämä "MustaEnkeli" lähtee nyt töihin ja manaa paikalle huonoa onnea, kuten tämä omistaja sanoi. Vaan sen perusteella, miltä näytän. Ja hyvin neutraalisti puen töihin päälle. Ei varastossa paljoa viitsi kivoja vaatteita laittaa ja hajotuttaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 23 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit