Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2010 10:59

Lainaus: Funereal Soul

"MustaEnkeli" lähtee nyt töihin ja manaa paikalle huonoa onnea, kuten tämä omistaja sanoi.

Jos vituttaa niin esim. luottamusmiehelle tai liittoon ilmoitus työpaikkakiusaamisesta.

Itseäni hajottaa mennä iltavuoroon, joka johtuu täysin siitä työtiloja on liian vähän että kaikki mahtuisivat kerralla hommiin. Tämä taas johtuu siitä että joku ei saa piuhoja kytkettyä vaan se on vähintään viikon projekti. Luonnollisestikaan tarvitsemani henkilöt eivät tee iltavuoroa, joten asia jonka voisi päivällä ratkaista viidessä minuutissa venyy vähintään seuraavaan päivään. Vuoron pääsee aloittamaan niin myöhään ettei siinä pysty tekemään täyttä kahdeksaa tuntia (tuntipalkka) ja luovassa työssä ei saa muutenkaan mitään aikaiseksi väsyneenä. Eli toisin sanottuna kyrpii että työni laatu kärsii siitä ettei joku saa niitä muutamaa piuhaa kiinni
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.08.2010 12:32

Lainaus: Miss Angel

Lainaus: Mina
Pakko sanoa että tuskin se kypärä ihan tuosta sentään hajoaa.

Eihän se kypärä välttämättä hajoa, mutta silloin kun opettelin itse ajamaan ja sain opastusta kaksipyöräisiin, minulle sanottiin ettei kypärällä ole enää samaa takuuta pelastaa päätä, jos se tippuu lattialle vaan pitäisi aina ostaa uusi. Sama juttu, että kolarin jälkeen pitäisi ostaa uusi kypärä.

Kolarin jälkeen joo, mutta en itse lähtis ostaan kallista kypärää lattialletippumisen takia.. Tai halvempaakaan sen puoleen. Noh, kukin tyylillään.. Ja tietty se turvallisempaa on varmistella

Ei hotsittais yhtään olla töissä, mutta onneks sentään on töitä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.08.2010 12:40
Oltiin matkalla Turkuun ja alkoi sataa isoja rakeita. Luulin että ikkuna menee rikki kohta. Ajettiin sit raekuurosta läpi. Hirveet lommot ja säröt ikkunassa. En ole kyl ikinä ollut tollasessa paukutuksessa. Toivottavasti kukaa ei ollu tolla ilmalla lenkillä.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.08.2010 14:25
Vtuttaa kaikki. Mun elämässä kaikki on kiinni rahasta. En voi tehdä mitään koska ei ole tarpeeksi rahaa. Voi vtun *****. Mun on etsittävä toinen työ.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.08.2010 16:28
Vielä riittää kitinää: Huomenna herätys 5.15, että ehtii bussiin ja siitä vielä toiseen bussiin. Ei väsytä yhtään ei.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.08.2010 10:26
Sain tietää lukkarini. Eipä taas oo mikään mahti lukkari, jokanen päivä kusee ajotuksiltaan. Ei sovellu mun menoihin sitte yhtään taas. Onneks koulu alkaa vasta ens viikolla
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2010 14:43
Ottaa kyllä kupolista enemmän kuin vähän, luvattiin asunto ja nyt sitten päivä ennen muuttoa sanotaan etten pääsekään kyseiseen asuntoon! Pikkiriikkisen olo kuin pudotetulla, mistäpä asunto maanantaiksi kun opinnot jatkuisi ja viikonlopun töissä kiinni 24 tuntia molempina päivinä. Tänään ei ole kirosanoja säästelty. Nyt selvitykset perseellään, voiko näin oikeasti tapahtua.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.08.2010 15:08
Selkä sanoi sopimuksen irti, pelkään että olisi jo elämäni kolmas välilevyn siirtymä. Sattuu aika hyvin ja särkylääkkeitä saa puputtaa jatkuvasti. Toivottavasti olisi vaan joku lihasjumi eikä ne keleen välilevyt. Ärsyttää kun ei voi kunnolla edes kävellä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.08.2010 21:43
Voi ******** *****. Puoli naamaa hellänä ja syömisestä ei tule oikeen mitään kun voi leukoja aukoa. Varmaan helpompaa jos jois vaan jotain keittoa. Eikä särkylääkkeistä ole apua. Please, won´t you kill me now?! *whimper*
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2010 11:30
Ärsyttää ja v********* 2 päivää putkeen Yksi mun kaveri( voinkohan enään sanoo sitä kaveriks?)
On alkanu matkiin mun tyylii. Nyt hänkin haluaa gootiksi, Vaikka ei oo mitään goottimaista hänessä, On ostanu jo samanlaisen hupparin kun mulla ja aikoo ostaa samanlaisen hameen ja paidan,jota 0len jo kauan himoinnut... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit