Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.08.2010 19:18
Äää, alotin viikko sitten ysiluokan tällaisessa erityiskoulussa jossa on oppilaita koko koulussa n. 17. Noo, aluks ajattelin et kaikki tyypit on siellä iha idiootteja, mut kyl viime perjantaina sen koulun tytöt oli iha kivoja mulle jne. No mut tänää koulussa olo oli taas niiku viime viikon alku. Yksinää istuskelen suurimman osan ajasta ku ei kukaan puhu mulle ja mä oon tällane aasi etten ite uskalla mennä puhuu :--( yyyh...
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2010 21:51
P*rkeleen kissa! Eiköhän katti oo taas mun vaatepinon päällä puolet vatsakarvoistaan mun housuihin takertuneena! Miksi ihmeessä mun pitää aina jättää huoneen ovi raolleen?! No se on sitten karvaharja esiin että pääsee huomenna housut jalassa kouluun
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2010 23:18
Tämä alkaa käydä hiljalleen vanhaksi, mutta kyllästyneenä trollaukseen eräällä foorumilla menin ehdottamaan, että säännöissä yletön turhien viestien lähettely siirrettäisiin kiellettyihin asioihin ei-suositeltavista. No, sain sitten kimppuuni välittömästi lauman peikkoja, jotka kutsuivat minua aika suoraan natsiksi, jonka tulisi perustaa oma fooruminsa, jossa kirjoitella itselleni, jos ei tämä kelpaa. Muuan henkilölle, joka oli ehdottanut minua moderaattoriksi oli lähetetty haukkumaviesti, jossa minua kutsuttiin nimellä "saatanan pälli vitun keskitysleirikomentaja". Kun kirjoitin, että tämän kaltaiset purkautumiset voi lähettää minulle suoraankin, ei sitten kuulunut mitään. Raivostutti niin ihmisten typeryys kuin pelkuruuskin - sanojani tulkittiin aivan päin arsea ja sitten ei uskallettu lähettää niitä haukkumaviestejä yksityisinä suoraan minulle.

Kun moderaattorit ja admin ehtivät paikalle, ajatukseni arvo nousi aika huomattavasti. Peikotkin mysteerisesti hiljenivät. Aikamoiset adrenaliinikicksit sain kyllä raivon kohotessa, vaikken purkanut sitä kuin rakentavasti - kirjoittamalla mahdollisimman asiallisia ja perinpohjaisia vasta-argumentteja, vaikkeivät muut niitä ansainneetkaan.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2010 10:31
Jesjes. Tänään luvassa 5h peukalon pyörittelyä ja sitten hommia johonka ei ole osaamista ja perehdyttämistäkään ei ole näköpiirissä. Toivonmukaan en katko kaikkia sormiani, jos nyt edes saan nuo koneet päälle. Tällaista se on, kun EVVK:sta tulee yleinen tapa työpaikalla. Idiots.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2010 11:30

Lainaus: JM16180

Jesjes. Tänään luvassa 5h peukalon pyörittelyä

Sama. Hommia kyllä olisi, mutta kun asioita tarvitsee hoitaa usean ihmisen kautta joista osa saattaa hyvinkin olla lomalla tai muuten mailin tavoittamattomissa niin tee tässä nyt sitten mitään. Muitakaan isompia töitä ei viitsi itselleen haalia tälle luppoajalle koska nykyinen projekti voi pyörähtää taas käyntiin milloin tahansa.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2010 13:08
No ottaa kyl todella paljon päähän, kun mun pyörän takakumi meni puhki :/ huoh... täytyy kai sitten siirtyä ihan taas tuohon kävelyyn.
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2010 19:34
Nyt ottaa nii ***** päähä ettei HUHHUH!! On nii pirun tylsää, ei oo _mitään_ tekemistä. Ja koska oon niin epäaktiivinen etten jaksa ees vaivutuu tekee mitää.. joo i know, pitäis sen tekemisen lähtee itestää mut arrrrigabarrriga emmä osaa
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.08.2010 20:47
Internetin idiootit vituttavat.

Muuten on aika hyvä fiilis.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.08.2010 16:28
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Piti jäädä ylitöihin leipomolle tänään. Ei siinä muuten mitään, mutta päivä venyi siitä vielä lisää, koska failasin melko hyvin. Olin juuri saanut pellitettyä pari-kolmesataa karjalanpiirakkaa pinnaan ja lähdin sitten työntämään sitä pakastimeen, niin eiköhän se perkele napannut kynnykseen kiinni ja kaatunut. Arvanette mitä kävi. Homma meni sitten uusiksi siellä pakastimessa, ja koska se ei ole mitään kotitasoa, oli -20'C aika kiva.

Ärsyttää vieläkin.

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 26.08.2010 16:49
Tottakai Tikkurilan labra menee kiinni puoli tuntia sen jälkeen kun pääsen töistä Helsingistä. Hahaha, olinpas hölmö kun luulin että saattaisin jopa ehtiä menemään tänään ottamaan erittäin tärkeitä verikokeita! Luulin että sateessa juoksu ympäri Tikkurilaa palkattaisiin edes jollain tavalla, kuten älykkäällä aukioloajalla, mutta ei nyt tietenkään.

Niin, ja TOTTA-V*TUN-KAI känniääliöt rupesivat ehdottelemaan kaikenlaista kivaa bussimatkalla kotiin. TOTTAKAI. Minua ei toki v*tuttanut ennen sitä ihan tarpeeksi. V*TTU.

Kotona ei ole ruokaa. Huoneessani pyörii banaanikärpänen. Työpäivä meni päin sanonko mitä. Olen hyödytön ihmismuurahainen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit