Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Itsepuolustus

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:01

Lainaus: Und3ad

tossa vaiheessa saattais jo mennä liian pitkälle, ei ihmiset (ainakaan terveet ihmiset) käy kimppuun noin vain.

Ai niinkö? Että sitten jos oikeasti on hätä, ja tarvitsee tehdä jotain, niin sinulla olisi jonkinlainen suunnitelma tai edes kehikko sille suunnitelmalle miten toimia. Sekö on huono juttu ja menee liian pitkälle?
Se on henkistä valmistautumista, ei mitään harhaluuloisuutta.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:04

Lainaus: Raivonkyynel

Ai niinkö? Että sitten jos oikeasti on hätä, ja tarvitsee tehdä jotain, niin sinulla olisi jonkinlainen suunnitelma tai edes kehikko sille suunnitelmalle miten toimia.

no aina karkuun juokseminen on paras, jos ei pysty juosta karkuun ni käy huonosti, ei siinä oikeesti ehdi paljon tehdä jos joku vaan käy päälle
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:07

no aina karkuun juokseminen on paras, jos ei pysty juosta karkuun ni käy huonosti, ei siinä oikeesti ehdi paljon tehdä jos joku vaan käy päälle

Joskus ei kerkiä juosta pakoon ja jos en pääse karkuun, mielummin teen kaiken mitä tehtävissä on kuin otan suoraan turpaan. Näin meillä, siellä ilmeisesti toisin.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:21
Ehkä silloin jos sellainen vaara-tilanne uhkaa tai on epäilyttävä tilanne mm. baarissa niin miettiin mitä JOS tuo käypi päälle. Nyt on kuitenkin eroituksena jos on hätä, eri asia on sitten syytä suotta päälle käyminen. Vaikka epäilisikin, että toinen aikoo käydä päälle, niin ei se välttämättä tee sitä. Kyllä sitten ainakin turpaan tulee jos itse ekana käy päälle.

Ei kuitenkaan tule joka päivä ajateltua pelkkää maitoa ostaessa "Jos kaupan tantalla on ase, niin mitä mä teen". Se kuitenkin menee kuitekin jo jotenkin yli. Koko ajanhan sitä olisi kuin kissa pistokissa ja mielikuvitus hurjana. Liikaa adrenaliinia, jonka voisi kulutella sitten siellä salilla harrastaessaan niitä itsepuolustuslajeja.

Siis nyt meni jauhamiseksi. Ymmärrän kuitenkin mitä Raivonkyynel tarkoittaa.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:25

Joskus ei kerkiä juosta pakoon ja jos en pääse karkuun, mielummin teen kaiken mitä tehtävissä on kuin otan suoraan turpaan. Näin meillä, siellä ilmeisesti toisin.

no joo joo tottakai yritetään tehä jotain mutta mä en ainakaan varmaan "voittais" kumminkaa. Tietysti potku munille ja sitten karkuun on hyvä jos ei muuten pääse.

Lainaus: M Chaosbreather

Ei kuitenkaan tule joka päivä ajateltua pelkkää maitoa ostaessa "Jos kaupan tantalla on ase, niin mitä mä teen". Se kuitenkin menee kuitekin jo jotenkin yli.

nii TÄTÄ mä tarkotin eikä sellasta "toi jätkä näyttää jo ihan siltä että se käy päälle mutta enpä varaudu siihen mitenkään en"
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:27

Kyllähän nurkkaan ahdistettuna varmasti kuka tahaansa puolustaa itseään tai ainakin yrittää.
  • Lähetetty: 15.06.2007 00:12
Tuommosta mie haluaisin ruveta opettelemaan. Devil May Cry-kamaa.
http://www.youtube.com/watch?v=YqY03NW5cNE

ja http://www.youtube.com/watch?v=2wyqdOiOqZM
Toisin siellä on pikku pätkä breikkausta, unohtakaa se.

Ja sitten lisäksi miekkailua... ah!
http://www.youtube.com/watch?v=mKplmqxMQD0

Oli tuolla noita tricksterejä... voi hitto. Osaisimpa minäkin.
HUOM. Ääni kannattaa laittaa pois.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2007 21:38
Mä harrastin joskus karatea..kaks vuotta, mutta ei niistä liikkeistä oikeesti olis tositilanteista hyötyä, ainakaan niistä, mitä aluksi opeteltiin
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2007 01:39
ku käytii tänää illal espoon keskustas {joo, venäläistä rulettia] ni otin mukaan veitsen, en osannu muutakaan.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2007 20:06
Nuorempana on tullut harrasteltua useampaa taistelulajia hieman. Olen miettinyt myös Wing Tsung Kungfun aloittamista, mutta saa nähdä. Tiedän aika hyvin miten ihmistä pystyy vaurioittamaan, ongelma onkin sitten se että miten tehdä tarpeeksi vauriota (hyökkääjä lopettaa hyökkäyksen) muttei niin paljon että poliisisedät vie pois. En pahemmin tykkää väkivallasta, mutta olen valmis puolustamaan itseäni ja rakkaitani ja laittamaan huolen omasta hyvinvoinnistani syrjään.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit