Gootti.net

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2011 06:07
Kaverin ja sen poikakaverin talo paloi ja mulla on ollut ihan tyhjä olo niiden vuoksi. Pahempaa on, ettei minulla ole häneen muuta yhteystapaa kuin facebook, joten en voi edes mennä käymään ja halaamaan/lohduttamaan, kun en tiedä, missä he tarkalleen asuvat, vain paikkakunnan. Paskat. Elämä osaa sitten olla julmaa toisille! (Kyseessä siis nettikaveri, jonka olen kerran livenä onnistunut tapaamaan.)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2011 20:45
Elektroniikalla ei tarttis olla omaa mielipidettä siitä, miten asiat kuuluu hoitaa. Jos haluan siirtää poppia koneelta puhelimeen, puhelimen ei todellakaan ole tarpeellista tehdä biiseistä oman maun mukaan kaksoiskappaleita eikä varsinkaan niin että kun toisen version poistaa niin toinenkaan ei enää toimi. Ei, en halua elektroniikaltani omaa makua, mystisiä ominaisuuksia ja henkilökohtaisia (tai ehkä vekotinkohtaisia) mielipiteitä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2011 21:23
^Mun mp3-soittimeni sekosi, kun siirsin sinne yhden biisin räppiä. Eihän se nyt mikään kulturellein musiikkinautinto ole, mutta tarvinneeko silti sotkea koko komeutta. Poistaminen ja hellä uudelleenasettelu toimivat, Ezkimosta se oli kiinni. Röyhkeä ämpee.
Kirjoittanut: Shunn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2011 14:32
Tuntuu pahalta kun kerran sitä ois motivaatioo ja aikaa mennä johonkin viikonloppuna niin kaveri ilmottaa pari tuntia ennen ettei pääsekkään. Ja minun sitä vielä piti kysellä hänen peräänsä.
Poikayksistäkään ei oo mitää kuulunu, on vaan semmonen paranoidi tunne että se välttelee. Ei se niin tekisi, on se niin luotettava. Tuntuu vaan että olen ollut viime päivinä iha ääliö sille. Takertuvainen tai jotain.. Siis tuntuu, en sitten tiiä miten oikeesi.

No prkl istun sitten viikonlopun kotona päätettä tuijottamassa ja odotan poikkiksen yhteydenottot...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.09.2011 16:00
Perseelleen menneet treenit. No ainakin lähes. Mutta vituttaan se panee silti.
Ja mokkula... Tuskin tarttee sanoa enempää..
Ja pääkipeä, sekä niskat jumissa. Että Hyvin alkaa tämäkin viikonloppu
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.09.2011 21:31
Meninkö taas ostamaan juuri sitä vaalennusainetta joka ei vaalenna tukkaa pätkääkään? No joo kuule, tottakai...
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.10.2011 12:29
Pää niin pirun kipeä ja töissä pitäisi vielä olla kaksi kokonaista tuntia. Nenä tukossa, enkä tiedä onko kylmä vai kuuma. Lisäksi "unohdin" puhelimen kotiin, sillä luulin hukanneeni sen (?). Ukko sitten soitteli duuniin, että puhelin oli keskellä olohuoneen pöytää. Sokea eläin olen minä!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.10.2011 16:10
Auuugh! Yli 20 vuotta on ihan liikaa akvaariolle, olisihan se pitänyt arvata ja tarkistaa koko vehje kunnolla ennen käyttöönottoa... Mutta eihän saumaongelma tullut mieleenikään, kun sellaista ei koko elämäni aikana ole kys. akvaariossa ollut. Nyt sitten se on 1,5 viikon sisään alkanut vuotaa 4 kertaa samasta saumasta, ja nyt niin pahasti, että on pakko muuttaa kalat evakkoon pariksi päiväksi saaviin, tyhjentää ja pestä koko paska, raaputtaa vanhat saumasilikonit irti ja laittaa uudet, ja toivoa ihmettä. En ole aiemmin saumannut akvaariota, joten en uskalla toivoa, että saisin täydelliset, vedenpitävät saumat heti ensiyrityksellä. Pelottavaa.

Ja yritä nyt sitten saada 16 pienikokoista kalaa pois sieltä akvaariosta, vaikka se jo paljon tyhjempi onkin, varsinkin kun 5 niistä on käärmemäisen nopeita piikkisilmiä. Fuuuuu.

Ja kyllä, vedin tästä itkupotkuraivarit ja vollotin sitten olkkarin lattialla.

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 02.10.2011 02:52
Ihastuminen on perseestä. Se tekee musta aina ihan harhaisen ja onnettoman. Luen koko ajan pieniä merkityksettömiä asioita väärin ja tulkitsen ne merkkeinä toisen tunteista vaikka aina olen ollut väärässä ja tiedän sen. Ihan mitättömin pieni asia saattaa saada aikaan isonkin toivon kipinän joka sitten katoaa ja aiheuttaa masentumisen.
Taidan olla aika maanis-depressiivinen jo ihan normaalinakin, niin eikun isketään lisää vettä myllyyn ja annetaan muijan ihastua, niin saadaan taas ihminen umpisolmuun itsensä kanssa. On se perkele kun ei voi edes omaan järkeensä luottaa.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2011 11:28
Silmätulehdus. Vastahan se on ollut muutaman viikon ja vasta pari antibioottikuuria siihen oon saanut, mutta kun ei auta. Sitkeää sorttia. Eli huomenna taas lekurin luo, alkaa jo kyllästyttää tämä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit