Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.09.2012 21:34
Mun luokalla yks tyttö ja sen "jengi".
Näköjään tosissaan luulevat että yläaste on sama asia kun joku Mean Girls -leffa.
Tämmöstä väkisinväännettyä teinipahistelua. Virallisessa istumajärjestyksessä menevät toisten paikoille istumaan ja kun käskee häipymään niin "hei sä et mua määräile me istutaan täs nyt" sitten opettaja huutaa ne takasin omille paikoilleen. Ei se takarivissä istuminen tee sinusta mitään pelättyä luokan kovista.
+Joka asia on suurta ja jännittävää ja kaikki pitää ylinäytellä ja tekonauraa ja kiljua.
Sitten joka paikkaan piirtäminen, kyllä se on okei että johonkin vihkon kanteen mutta kengät, paidat, takit, koulutarvikkeet, laukut, IHAN kaikki on täynnä jotain stabiloilla tuhrittua YOLO-paskaa.
Sitten kaikkia pitää näköjään vielä katsoa sillä olenparempikuinsinä- ilmeellä että jou oon kasil.
(Tai sitten minä ole vain elämääni kyllästynyt tylsä valas joka ei jaksa kuunnella kun muilla on hauskaa.)
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2012 01:33

Lainaus: Wormboy

Näköjään tosissaan luulevat että yläaste on sama asia kun joku Mean Girls -leffa.

Oih ja voih, tästä kyllä tuli tämän päivän makeimmat naurut! "ihania" tuommoset ihmiset, en voi muutakun ottaa osaa että sun koulussa on tällasia idiootteja!

Ja omat valitukseni liittyy samaan aiheeseen kun viime sivulla olevat, eli sotkuun! Sain viime viikolla flunssan ja sen takia ei oikein ole pystynyt siivoamaan kämppää. Tää on niin iso ettei se suurikaan sotku pahalta näytä, mutta itseä se häiritsee. Nyt tänään on ollu parempi olo niin oon yrittäny siivota, mutta kyllä ärsyttää että heti loppuu happi ja alkaa yskä kun vähänkin yrittää kasata tavaroita paikoilleen...
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2012 07:44

Lainaus: Wormboy

Joka asia on suurta ja jännittävää ja kaikki pitää ylinäytellä ja tekonauraa ja kiljua.

se on just inhottavaa,kun tyttöjen pitää kiljua joka paikassa,vaikkei mitään ookkaan tapahtunut.
( syy on se että pojat kattos )
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.09.2012 19:01
Edellisiin kommentteihin liittyen: viereeni änki tänään kaksi mimmiä koulussa (ikää ehkä 16w) ja rupesivat ihkuttamaan Antti Tuiskua kovaan ääneen. Naamapalmutin siinä että eikös se oo se idols tyyppi, jota meiän luokkalaiset ihkutti nelosella... wut?

Angstin aihetta: kurkku on ihan helvetin kipeä Ei kivaa. En haluaisi sairastua nyt...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 13.09.2012 19:23
Kirosana kirosana kirosana huutomerkki. Autosensuurin viisi pientä tähteä kuvaamassa viisikirjaimista kirosanaa. Lisää huutomerkkejä.

Kävin eilen kampaajalla ja hiuksista tuli aika hirveät. Pituutta lähti noin 25cm. Sen kanssa joudun olemaan ok, koska hiukset oli niin huonossa kunnossa että se vaati jo leikkaushoitoa. Mutta tämä malli. Näytän matematiikan opettajalta. Näihin periaatteessa leikattiin tällainen edestä kevennetty malli, mutta hiukset itseasiassa näyttävät siltä, kuin ne olisivat juuri kasvaneet ulos mallista. Menin kampaajalle ja sain välimuototukan.

Nyt mietin menisinkö jonnekin toiselle kampaajalle korjaamaan tätä, mutta kun en tiedä yhtään että mikä olisi hyvä paikka. Ja sitten pituutta lähtisi taas lisää. Öärght.

Ja lisäksi olen niin piimä etten kehdannut edes sanoa kampaajalle, että tämä ei näytä hyvältä. Sen sijaan vinetän asiasta internetissä, kuten kaikki kypsät ja fiksut ihmiset.

Enkä osaa pumpata ilmaa pyöräni renkaisiin. Miljoonien vuosien evoluutio, ja minä en osaa käyttää yksinkertaista venttiiliä.

Lisää kirosanoja.

MUOKS: Koska viiden minuutin aikana ehdin sählätä suunnattomasti ja päiväni ei vielä ollut täydellinen, niin onnistuin nyt vielä hajoittamaan yhdet housut. (Okei, tämä oli ehkä jo hiukan surkuhupaisaa.)
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.09.2012 23:14
Matematiikankoe.

.....Arvatkaa osaanko mä jotain?...
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2012 20:59
Kädessäni on peukalon lähellä ehkä hiusmurtuma, en tiiä varmaksi kun sunnuntaina ei oikeen terveyskeskukseen pääse, ja tää on tosi kätevää nyt kun oikee käsi särkee ja sormet ei meinaa taipua kun turvoksissa ja sattuu ihan possuna ja arvatkaa vaan onko ens viikolla yo-kokeet!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.09.2012 22:54

Lainaus: DarkPrincess

Kädessäni on peukalon lähellä ehkä hiusmurtuma, en tiiä varmaksi kun sunnuntaina ei oikeen terveyskeskukseen pääse, ja tää on tosi kätevää nyt kun oikee käsi särkee ja sormet ei meinaa taipua kun turvoksissa ja sattuu ihan possuna ja arvatkaa vaan onko ens viikolla yo-kokeet!

MacGyver suihkuttaisi kylmäspreitä händyyn, lastoittaisi sen, murtaisi sen kunnolla tai amputoisi sen. Vaihtoehtoja löytyy yhtä paljon kuin on kädessä on sormia...
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2012 00:43
Noniin, hyvästä tuli kamaluutta järjettömän tiimin vuoksi.. Syksyn nimi siis on pelinkehitys. Tällä hetkellä väännän grafiikoita 2D-point-and-clickeriin ja minulla on juoneen vapaat kädet ynnä kivaa... Tiimin koodiosastovain sai jostain helvetistä päähänsä työstää oman PELIMOOTTORIN ja aikaa koko pelille on joulukuuhun saakka O__o Ei sinänsä siinä mitään, sillä en ole koodiosastossa, mutta äly hoi, mitä pyyntöjä se osasto pistää minulle! Tällä hetkellä keksivät käytännössä lennosta, että minun on tuotettava KAIKKI keksittävissä olevat koordinaatit .xml.tiedostona ja nyt pitäisi saada muka fotarin .psd ulostamaan sellainen ilman maksullisia ohjelmia sillä ei minulla mihinkään uusiin lisensseihin ole varaa juuri nyt -__- en myöskään ole manuaalisesti moisia ikinä tuottanut, että vattujako teen...

Tämä sitten pamautti päälle järjettömän pahan stressin, enkä pysty tehokkaasti työstämään käytännössä mitään, saati nukkumaan. Olisi nimittäin kirotusti muutakin prokkista ja piirtämistä riittäisi ilman tällaisia typeriä keskeyttämisiä. Pelkään, että seuraava kokous alkaa allekirjoittaneen raivarilla ellei tähän tule jotain järkeä. En nimittäin itse ole rakastunut tekniseen pitsinnypläykseen vaan aivoni työstäisivät mielellään vastuualueensa ja onnellisesti. Tästä tulee vaan kuolema.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • • Muokkasi: DarkPrincess
  • Lähetetty: 18.09.2012 12:11
No mä en ihan lähde murtamaan, koska mun pitää ne yo kokeet kirjoittaa ja se on helpompaa ilman kipsiä

Edit: Lekuritäti totesi jännetulehduksen! Hoitona vähintään viikko ehdotonta lepoa. Ei mitään rasittavaa toimintaa. Eli hei hei harrastukset (käsityöt, kitara, piano), tervetuloa tekemisen puute. Onneksi nämä kirjoitukset loppuu huomenna >__>

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!