Gootti.net

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.09.2012 15:20
Työahdistusta. Työharjoittelulla yritän päästä pakoon työmarkkinoiden "peikkoja", eli sellaisia totaalisen p*skoja töitä, joihin on pakko mennä tai valita karenssi. Mutta työharjoittelussa voi valitettavasti olla vain vuoden verran. Mutta on sekin pieni armonaika kuitenkin.
Heti kun nk. "loma" loppui, ja työkkäri ryhdistäytyi ja tuli kokeiltua ja todettua, ettei kaikki työ kiinnosta ja että mulla on surkea tuuri mukavan työpaikan löytämisessä, tajusin että mulla on ikävä takaisin koulun turvalliseen syleilyyn. Eipä mitään, nämäkin vastoinkäymiset todistivat vain mulle sen, millaista työtä oon pahimmillaan valmis tekemään sekä mihin haluan kouluttautua seuraavaksi - jos vain opinahjoon pääsen. Luokanopettajan koulutus on nyt jahdissa. Pitäisi vain selvittää, että voiko kyseistä opintoa suorittaa toisesta kaupungista käsin käymällä vain noin pari, kolme kertaa viikossa itse paikan päällä.
Yliopisto-opiskeluja vierestä seuranneena, näyttää ainakin siltä, että suurin osa opinnosta tapahtuu itsenäisesti itsekseen kotona tai kirjastossa oppikirjoja lukien ja jotain esseitä kirjoitellen. En pääse muuttamaan minnekään, kun avopuolison opinnot on kesken ja vasta muutin uuteen kaupunkiin, muttei tästä ois pitkä matka toiseen kaupunkiin, jossa ois tuo luokanopettajaksi opiskelumahdollisuus. Kovasti asioita selvittelen ja yritän pysyä positiivisena vaikka välillä hirvittääkin, että mihin tässä vielä joutuu. Mutta jos tavoitteena on vähänkin taiteellisempi ura, niin saa aika paljon joustaa ja nähdä kärsimystä sen eteen.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.09.2012 17:34

Lainaus: Pelkuri

Koska kuka hullu nyt päästäisi lapsensa yksin (hui shaatana) kaupunkiin (olen asunut koko ikäni maalla ja käynyt todella harvoin kaupungissa ) tapaamaan tyyppiä jonka kanssa on jutellut vain netissä. Me voidaan molemmat olla vaikka 55-vuotiaita limaisia rekkakuskipappoja .

Tossa saattais jopa olla jotain perää (Olen 56 vuotias karvainen savenvalaja!)
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2012 18:01
hahaahhahah!

okei,nyt marinaa!
tyypit huutaa mulle saatana saatana ja näyttelöö pirunsarvia.
ja sit se huusi hei,meillä on lampaita sulle uhrilahjaksi! -.-
en pahota mieltäni,vaan en haluaisi ongelmia!
ettei vaan homma lähe lapasesta!
mitäköhän tekisin kun tämä tyyppi joka huutaa niin on vielä samalla luokalla.
lame!
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.09.2012 18:22
Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi. Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi. Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi. Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi. Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi. Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi. Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi. Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi....

Mainitsinko muuten että aivoni surkastuvat koska työssäni ei ole mitään haasteita?

...Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi. Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi ja pullatkin pääsivät paistumaan liian tummiksi.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2012 21:57
iPOP, neuvoisin olemaan vaan olemaan mahdollisimman väliinpitämättömän näkönen. Ei alistuneen vaan sillee että jaah ei kiinnosta meinaan pätkääkään. Ei ne loputtomiin jaksa, luulisin.

Itse kitisen kun kaikki on päin helvettiä syystä jos toisestakin, joita en viitsi netissä vuodattaa. Mutta noin yleisesti siis : AAAAAAAAAAAARgh.
Lisäksi ei kiinnostaisi yhtään mennä nukkumaan muttakun herätyskello soittaaa 5.30 niin on vähän pakko jos haluan selviytyä koulupäivästä hieman paremmin kun tänään: Nukahtelin istualtani kesken kaavan teon ja sitä rataa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.09.2012 11:11

Lainaus: Vampiric_

Mainitsinko muuten että aivoni surkastuvat koska työssäni ei ole mitään haasteita?

Pystytkö tekemään työn eri vaiheita eri järjestyksessä? Olen joutunut tai joutunut lainausmerkkien kanssa tekemään hyvin yksitoikkoista hommaa, mutta pystynyt olemaan mieleltäni lakastumatta tekemällä hommia vähän eri järjestyksessä.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2012 12:58

Lainaus: The Trap-door lover

Yksitoikkoinen työ ilman älyllisiä virikkeitä tekee Trap-door loverin tylsämieliseksi.

Onko kyseisessä työssä musiikinkuuntelu mahdollisuutta? Se saattaisi tehdä työstä hieman vähemmän tylsää.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.09.2012 20:19
Pakko taas kitistä. Mulla menee hermo! Yo-kokeet lähestyy ja tää "kaveri" josta edellisessä viestissäni kitisin, jatkaa samalla linjalla Eilen hänen piti päästä pilaamaan fiilikseni abi risteilystä. Meidän risteily siis suuntautuu Venäjän vesille. Tämä ihminen alkoi isoon ääneen "Trolololo! Mikä vitun järki VENÄJÄLLE?! Se on sama ku menis laivalla Rovaniemelle! Joo ihan helvetin tyhmä idea, ooytko tosissa lähössä? No... Oma on tylsistymises ku meette vaa venäjälle kännään yheks yöks laivaan." Ilmaisin tässä vaiheessa että asia ei onneksi häntä kosketa millään tavalla ja hyvä niin, koska tuntuu olevan vaikea tajuta, että jotkut voi haluta *shock* VENÄJÄNRISTEILYLLE! (Ei päästy muille kun ei mahuttu...) Veti sitten marttyyrikortin esiin ja alkoi länkyttää että "Parempi sitten vissiin olla hiljaa ku kaikki otetaan taas **********."
Ihan oikesti, saa kai sitä sanoa et mä ootan reissua, älä pilaa mun iloa.
Tiedän, että hän purkaa muhun sitä tuskastumista kun itse ei abivuonna osallistunut mihinkään kun ei rahatilanne antanut myöten ja nyt ei päässyt haluamaansa kouluun ja vituttaa ja ottaa päähän, mutta miksi se pitää purkaa just muhun
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.09.2012 21:27

Lainaus: byron

Onko kyseisessä työssä musiikinkuuntelu mahdollisuutta? Se saattaisi tehdä työstä hieman vähemmän tylsää.

Joo, itseasiassa minulla on mp3 soitin jo tilattuna ja tulossa postissa, jospa tuo toisi edes hetkellistä helpotusta. Työpaikalla soiva radio aalto alkaa jo aiheuttamaan väkivaltaisia tuntemuksia.

Lainaus: kuopassa

Pystytkö tekemään työn eri vaiheita eri järjestyksessä?

Ei ole valitettavasti mahdollista, täytyy vain koettaa tehdä rahaa kunnes löydän paremman työn tai matolaatikossa alkaa viheltää.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.09.2012 15:11
Huone on kamalan sotkuinen. Yleensä minun ei edes tartte sitä niin siivotakkaan, niin nyt etsin kai jotain ja kaikki on ihan sekaisin, en itsekkään enää löydä täältä mitään.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit