Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.06.2011 08:12
Taas tupsahti vanha ketju niin pitkäksi, että jatketaas valittamista täällä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 16.06.2011 11:28
Viime viikonloppuna, Sauna festareilla, kaaduin asfaltille ja loukkasin pahasti toisen jalkaterän. Eipä ole lähtenyt parantumaan, vaan päinvastoin pahentunut. Jalka turvoksissa, ja kipulääkkeillä mennään. Pitää kai huomen aamulla koittaa saada aika lääkärille
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2011 13:47

Lainaus: poison

Pitää kai huomen aamulla koittaa saada aika lääkärille

Harmi että se sitten pahentui kuitenkin. Kyllä nyt on lääkäriin mentävä, ei pidä jäädä empimään! Laita tekstiviestiä, jos tarvitset esim. kaupassa käymiseen apua niin syöksähdän jeesaamaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 16.06.2011 13:52

Lainaus: Natassja

Laita tekstiviestiä, jos tarvitset esim. kaupassa käymiseen apua niin syöksähdän jeesaamaan.

Kiitos! Olen mä pystynyt kuitenkin kaupassa käymään. Katotaan nyt huomenna, saako sinne lekurille aikaa, vai sanooko ne totutusti että: "katsellaan nyt vielä viikko"
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2011 15:13
Ilmeisesti joku lihas revähtänyt tms oikeassa kädessä. Perqleen kipeä ja haittaa jo työtäkin. En siltikään mene mihinkään työterveyteen, laittavat pian saikkua ja/tai pistävät kesätyöntekijänä pihalle suoraan. Onneksi on apteekki lähellä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 16.06.2011 15:47
*piiiiip* *piiiiiip* *piiiiiiip*.... Ja muuta sensurointia.
Koirani ei taaskaan käytä kunnolla jalkaansa ja suoranaista syytä tähän ei löydy.. Huooooh...
Taitaa olla kisaura loppu jo nelivuotiaalla..
Jos nyt vielä pennut tekis tälle vuotta ja kattelis mammaloman jk. jos kestää käyttöä vielä..
Toooosi paska olo asian suhteen. Muutenkaan mieli ei ole parhaimmillaan ja kun aina riittää näitä vastoinkäymisiä!!. Ja edelleen haluisin pois täältä paikkakunnalta jonnekin muualle..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2011 17:42
Vähän harmittaa kun tulee paljon tarjouksia tulla laulamaan mielenkiintoisiin projekteihin ja vierailemaan levyille, mutta kun aika ei kertakaikkiaan riitä niihin paneutumiseen kun oma bändikin vaatii panostusta, niin pakko myydä eioota. :/

Lisäksi Peikko on Juhannuksen töissä, joten mökillelähtö = not possible.
Ja rahat loppu. Gnää.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.06.2011 20:02
Satunnaisista syistä olo on ollut tosi down viime aikoina. Hocicon keikkakin jää itseltäni välistä rahanpuutteen vuoksi eikä minulla olisi ollut Helsingissä majapaikkaakaan.

Tosi harmi - olin jo aiemmin suunnitellut lähteväni tuota orkkaa katsomaan jos he joskus saapuvat Suomeen ja nyt kävikin sitten näin.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.06.2011 22:09
On kai just parhaillaan menossa joku identiteettikriisi mulla, en tiiä enää mistään mitään. Lisäksi tuntuu etten oikeen kuulu mihinkään. Oon "varanappula".

Juu moi.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.06.2011 02:34
Pää hajoaa kohta ja olen vieläkin kipeä. Eli en todennäkösesti mene huomennakaan töihin. Eli taas yksi päivä, josta en saa senttiäkään työmarkkinatukea. Kaiken kivan lisäks sopimuskin loppuu ens keskiviikkona.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!