Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.06.2011 12:32

Lainaus: BronzeRain

mutta olen jäänyt käsitykseen että sukupuoli ei saisi vaikuttaa hauissa

kyllä se vaan vaikuttaa KOSKA tossa paperissa se on jopa lueteltu
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.06.2011 16:12
Tupakoinnin lopettaminen on vaikeampaa kuin oletin. Yngh.
Plus olen aina töissä, enkä pääse festaroimaan. Lähen varmaan yksin kiertämään Eurooppaa syksyllä. (Tästä se surkea osa on yksin.)
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.06.2011 17:40

Lainaus: SirMarylee

kyllä se vaan vaikuttaa KOSKA tossa paperissa se on jopa lueteltu

Käsittääkseni nais- tai miesvaltaisilla aloilla se saa vaikuttaa. Vaikka vähän ärsyttäväähän se on, että kaikille ei olekaan samat hakuehdot. Jos yleisestä hausta ei tule tulosta, vaihtoehtona on aina myös yksityiset parturikampaajakoulut. Terveisin yksityisen koulun käynyt

Ärsyttää että laihdutus on niin tylsää puuhaa. Terassi ois kiva ja hamppari maistuisi juuri tänään. Ei vaan parane sortua jos mielin laihtua.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2011 14:16
Rakas tietokoneeni, voisitko toimia edes tämän kerran. Tulen hulluksi, kun vietän aikaa koneella, koska tämä p*ska ei toimi koskaan normaalisti, vaan aina on joku pielessä. Minulla ei ole kannettavaa vaan heitettävä kone, koska tämä kone lentää kohta parvekkeelta alas!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.06.2011 16:25
Tulihan kiskottua n. kolmen tunnin päikkärit. Kiva yrittää saada illalla unta kun aamulla olisi taas aikainen herätys!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2011 23:44
Ketuttaa niin suunnattomasti kun perjantaina olin töissä ja sain kohtauksen (sydämen kanssa ollut ongelmia parisen vuotta) ja joutuvat kutsumaan ambulanssin. Noh, näitä on tullut ja mennyt ennenkin, mutta järkytyin kun tuossa eilen tiistaina sain uudestaan samanlaisen kohtauksen! Tällä kertaa tosin olin ottanut sydänlääkkeet onneksi mukaan töihin. Tuon viikon jonka olin kyseisessä työpaikassa ollut ja saanut kaksi kertaa kohtauksen, päätin eilen sitten jättää. Tajusin sen johtuvan työnkuvastani jonka takia stressaan niin että näitä kohtauksia sain. Jouduin siis kirjaimellisesti kuuntelemaan sydäntäni ja toteamaan että täytyy etsiä joku sopivampi työ kesäksi!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.06.2011 17:44
KAPPAS VAAN, käytännön kokeeni ovat ihmetyksekseni osoittaneet että aika kulkee torstaisin yhtä nopeasti ku keskiviikkoisin! :O Can you believe it! Kolmen tunnin päikkärit, again. ._.'
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.06.2011 22:44
Nonnii! Palasin juuri töistä päivän jälkeen jona jengi hakee j kokatata edeltävät pikasafkat, kun eivät jaksa kotona kokata. Hölkättyäni päivän töissä jouduin vielä tarpomaan viisi kilometriä piiskasateessa, ennen kuin pääsin viimein suihkuun. Suihkunraikkaana raahustin sitten olohuoneeseen, ja ajattelin, että viimein rauhaisa ilta itselle, ja huomenna juhannussuunnitelmia kehiin... paskat.

Samalla hetkellä, kun istahdan alas ZÄDÄNGG naapurin stereot läimähtävät käyntiin ja volyymit kaakossa rakastettavaa suomiräppiä tärykalvoilleni onko sitä myös pakko räpättää mukana? Ilmeisesti on. Ehkä avaankin tuon toisen viinipulloista jo tänään ja elävöitän myös omat stereoni kostoksi. Aamulla eritän krapulavirtsaa heidän postilaatikkoonsa, tai jotain. Ehkä silloin olen sovittelevampi.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.06.2011 23:27
Harvinaisen perseestä koko viikko tähän asti. Tunnelmat on vaihtuneet pyhänraivon,epätoivon,epäuskon ja masentavan välillä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.06.2011 09:44
Ihan parhautta aloittaa aamu heräämällä koiran oksenteluun..
Ja tietysti peiton päälle..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!