Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2011 12:47
Terveys taas reistaa nii voisin melkee kitistä ja natista siitä mutta jotta tekstistäni ei tule vallan inhaa luettavaa, jätän ne terveydelliset asiat mainitsematta

Mutta koulu aiheuttaa taas hemmetinmoista ketutusta, lukukausi alkaa olee kohta pulkassa ja sen takia tekemisen määrä on suuri, projektit, suunnitelmat, kaiken maailmain kirjoittamiset jne. Välillä tekis mieli heittää koneet ikkunasta ulos ja räjäyttää koulu taikka minun nuppi räjähtää
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.12.2011 09:15
Olin jo ihan päättänyt rentoutua kun oli sellainen olo, että melkein kaikki lahjat ja muut jouluhössötykset hoidettu ja nyt on aikaa keskittyä kaikessa rauhassa kandin väkertämiseen. Ja eikä mitä. Huomasin kalenterissani merkinnän, jonka olin täysin unohtanut. 15.12. Tentti. 480 sivua lukemista. Voi pyhä epätoivo.

Rakas Joulupukki. Giffirt tarvitsee uudet aivot tai edes paremman muistin.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.12.2011 23:25
Marraskuun puolivälissä kävin paikkauttamassa pari reikää, ja ensi viikolla olisi tarkoitus mennä poistattamaan viisaudenhammas. Nyt paikatun hampaan läheisyydessä ikenessä on jonkinnäköinen verestävä patti. Pitäisikö huolestua?
Hammas mätänee ja juurihoitoa edessä tjsp? Enhän vasta olekaan käynyt kuin neljästi syksyn aikana hammaslääkärissä...
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.12.2011 19:12

Lainaus: Giffirt

Rakas Joulupukki. Giffirt tarvitsee uudet aivot tai edes paremman muistin.

p.s. Ja Roudatar tarttis uuden sydämen. Edellinen meni rikki. TAAS.

Se yli pääseminen kävikin epäilyttävän nopeasti. Ei mulla muuten ollu hätää, vaikka tieskinkin ihastukseni alkaneen seurustella. Ei edes tälle kyseiselle tytölle puhuminen tuntunut pahalta tai oudolta. Mutta sitten facebookissa luin tytön julistavan tilapäivityksessään olevansa onnellinen ja rakastunut ja profiilikuvaksi oli vaihtunut kuva jossa se suutelee sitä miun ihastusta ja joku oli kommentoinut että onnea ja ansaitset tän. Johan tuli hetki vietettyä lattialla. Ja, myönnän, parkuen. Jalat kantaa taas ja ehkä miä nyt tosiaan oppisin läksyni viimein.
Kirjoittanut: Armida (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.12.2011 22:16
Oon vasta nuori, ja vikinätja kitinät patoutuukin siihen että oon ulkopuolinen 4 parhaan kaverin porukassa...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.12.2011 14:31
Haahhahaa, mikä loistava aamu olikaan: pitkäkarvaisella kissallani oli ollut vissiin vähän vatsa löysällä. :[
Ei kai siin muuta, raksut vaihtoon, sillä toiste en tuon riiviön kanssa pesulle halua.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 12.12.2011 12:01
Herätyskello ei herättänyt aamulla. Jo toinen kerta kun se on tämän parin kuukauden aikana pysähtynyt. Edellinen kerta ei niinkään haitannut kun silloin tuo tapahtui päivällä, mutta nyt meinasin myöhästyä koulusta tuon takia. Taitaa kello joutaa roskikseen.

Lisäksi koulu stressaa kun on tällä viikolla niin hirveästi kaikenmoisia hommia : <
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.12.2011 13:55
Sirmarylee tahtoisi joululahjaksi, aivot, sydämet ja uuden kehon. Olen rikki paloina ja suoraan sanottuna paskana. Miksi pitää päästää ihmisiä ihon alle :/
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.12.2011 17:23
Oon niin pettynyt..
En osaa muuta sanoa.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.12.2011 13:38
Mua taas ärsyttää se, kun Oveen koputellaan jatkuvasti.. Veljeni joka siis asuu samassa talossa, niin on jotenki pakkomielle sille koputella mun oveen aina kun hänelle itselleen sopii.. Eli se ei siis katso kellon aikaa tai mitään muutakaan, vaikka meillä olisi omaaki tekemistä.. Tänä aamuna taas tuli siihen koputteluu heräiltyä ja viime yönä heräsin siihen 2 aikaan -.- Mut onneksi on muutto tiedossa niin saa sitä omaakin rauhaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit