Gootti.net

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2012 09:40

Lainaus: Vampiric_

Ärsyttää suoraan sanoen kun suomalaiset nettikaupat taas osaa
Oikeesti, se että pariinkin sivustoon on nyt ilmestynyt noita Restylen tuotteita, mutta hinta on 20-40e kalliimpi. Ja ei ees riitä puolustukseks se, että postikulut tulisi halvemmaksi, koska kun tilaat 30e mekon restylelta, maksat ehkä joo 20e postikulut mutta jos tilaat suomesta, maksat mekosta 60e ja maksat siihen vielä suomen postarit !! Aivan järkyttävää kukkua.....

No mikset sitten tilaa sieltä mistä saat halvimmalla? Restyle hyväksyy maksut tilisiirrolla, eli eihän sieltä tilaaminen eroa millään tavalla suomalaisesta puljusta tilaamisen kanssa. Ei liiketritysten tehtävä ole jakaa hyvää mieltä ja puoli-ilmaista tavaraa vaan tehdä voittoa, eikä niiden kamojen roudaaminen Puolasta Suomeen ole ilmaista yrityksillekään. Asia kiinnosti taas niin kovasti että piti tsekata verojen vaikutus hintaan ja yllätyksekseni Puolassa onkin yhtä järjettömän kova ALV kuin Suomessa, joten sitä argumenttia tässä ei pysty käyttämään. Itseäni kismittää puolestaan se, että monien siistien puljujen vaatteita ei edes tuoda kunnolla Eurooppaan, saati sitten että niitä saisi Suomesta. Euroopan sisäiset postikulut ovat pientä verrattuna siihen että maksat postit ja tullit Indonesiasta lähetettävistä kamoista. Siinähän sitten kierit jos tilaat väärää kokoa.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2012 16:16
Mun kielijänne leikattiin 14:55. Nyt seuraa selostus, jonka herkimmät skippaa ihan vaan mun mielenrauhan vuoksi.

On se hieno näky kun aikuinen naisolento itkee kivusta (ja kipukynnystä löytyy, believe me). Ei se itse toimenpide tikkeineen - jep, tuli niitäkin eli ei mikään pieni kielijänne vaan ihan kunnolla paksuna tohon kielenpäähän - vaan TÄÄ KIPUHELVETTI KU SE PUUDUTUS LAKKAS. Mä kuolen. Tuntuu kuin mun koko kieli ois työnnetty puimuriin/silppuriin ja joku yrittäis syntyä tuolta kaulan puolelta leukaluun sisäpuolelta mun suuhun iskettyään kynnet ensin leukaluiden sisäpinnalle vähän hampaiden alapuolelle.

Ja sit ku tää kieli on kiva ja ihana ja LIIKKUU ja nyt ku toi haava plus tikkilöinen on tuolla kielen alapinnalla, mä joudun kokoajan tietoisesti pitämään kieleni aloillaan (jänne teki sen ennen) ettei se heilahda alahampaiden yli niin et se haava nirskahtaa tonne alahampaisiin ... Iloa kesti tasan niin kauan et pääsin kotiin (peilin eteen heilumaan ikionnellisena uuden kielen kera) ja siitä kauppaan, jolloin matkalla puudutus lakkas... Ja mikä tuska. Siinä sit yrittää toimia vielä jotenkuten ihmismäisesti siihen saakka et pääs tänne porukoille minne olin tulossa ja suoraan isäukon buranapurkille.

Tässä sit ootellessa. Että kipu helpottaa. Jos meinas tänä vuonna syödäki.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.01.2012 15:36
Vituttaa virastojen tapa toimia. Sössitään ihmisten asiat ekaks ihan perseelleen ja lähetetään siitä virheraporttia vasta viikon päästä.

Thanks kela, you made my day.
*angst*
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.01.2012 15:52

Lainaus: Azrael

Vituttaa virastojen tapa toimia.
Lukihärö strikes again. Luin että villarastojen. Noooh, pikkuvikoja.

Pitäisi tehdä töitä, mutta kun ei niin millään jaksais tehdä muuta kuin maata lahnana telkkarin edessä. Ja syödä karkkia. Ai että tekee mieli karkkia.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2012 16:20

Lainaus: Nordis

No mikset sitten tilaa sieltä mistä saat halvimmalla?

Tilaankin, monesti jo tilannut mutta muuten vaan ärsyttää moinen touhu.

Tästä päivästä kitinät juontuu siitä että oli taas todella mukava tihrustaa koulussa tietokoneen näyttöä kun unohdin taas rillit kotiin !! Saakelin taulapää minä.
Muutenkin oli äärimmäisen typerä päivä koulussa. NNNAAAArrrrrrr. Mitä vielä ehtiikään tapahtua kun on perjantai 13?
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.01.2012 10:24
perhanan lentsu meinaa iskeä. kurkku kipeänä ja nokka vuotaa...per#### en mie nyt nyt haluu kipeeks tulla !!! niin ja vasen hartia ja käsivarsi vaihteeks kärsii jostain lihastulehduksesta kun kramppaa ja on kipeä. En tykkää tällä hetkellä taas yhtään elää oman kroppani sisällä, täällä on ihan liian epämukavaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.01.2012 11:15
Minulla on jo kolmatta päivää joku outo vatsatauti, mahaa vaan kramppaa koko ajan eikä mikään auta. Olisi tänään pitänyt häihin lähteä, mutta mieheke joutui lähtemään yksin, koska minusta ei todellakaan ollut lähtijäksi. Pitää katsoa, jatkuuko tämä oli vielä ma-aamunakin, koska silloin sitten terveysasemalle lääkäriin jos jatkuu. 2 päivää olen joutunut jo kuitenkin olemaan poissa koulusta, ja jos ei meinaa muutenkaan lähteä, kannattanee vissiin tarkistaa, onko kyseessä edes vatsatauti ollenkaan... Jos arvauskeskus siis viitsii edes tarpeeksi tutkia.

Edit: Yhyy, koiramme (9 v. labradorinnoutajanarttu) pitää leikata! Oli tässä juoksennellut iloisesti pihalla ja paukauttanut ristisiteet toisesta takajalasta. Tässä yritetään saada ensi viikolle leikkausaikaa, kun eläinlääkärin mukaan ei ole niin päivän päälle, kun ei se aiheuta kipuakaan. Ja samalla kertaa ilmeisesti leikattaisiin hyvänlaatuinen nisäkasvainkin pois. Voi meidän pientä karvalasta, kun 9 vuotta on mennyt ihan ilman terveysongelmia ja sitten yhtäkkiä pitääkin kaksi asiaa leikata...

Edit2: Arrgh! Ei ole edes kuumetta, mutta silti on yhtä aikaa kylmä ja kuuma ja kaikkia niveliä särkee. Samoin vatsaa vaan kouristaa ja krampittaa mutta silti mitään muuta ei tapahdu. Mikä kumman tauti se tämä tämmöinen on?
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.01.2012 11:11
Miksi tämä foorumi tuntuu kuolleen aika pitkälti? Itkuvinkukitinä.

Plus kusee taas hommat niin urakalla että tekisi mieli kysyä, että kuka täällä oikein juoksee ruikkimassa mun nurkille ja muiden aamiaismuroihin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.01.2012 13:44

Lainaus: Orthoxina

Miksi tämä foorumi tuntuu kuolleen aika pitkälti?

Annan pian systeemille vähän ryyppyä niin saadaan ainakin hetkellisesti goottisysteemi säksättämään. Yritän löytää yhden gootin, vieläpä mieluusti ruotsia puhuvan gootin, jota voisi käyttää erään radiokanavan haastateltavana. Siitä tulee ilmoitus pian mahdollisesti myös uutiskirjeen muodossa. Pitää ensin selvittää millä paikkakunnalla haastattelu halutaan tehdä, vai voiko sen tehdä puhelimitse tms. tjsp. yms. etc. jne.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.01.2012 13:16
Olen tapojeni vanki. (Osa käyttää ilmaisua läpeensä neuroottinen kaheli.) Istun arkeologian seminaarihuoneessa aina samassa kohtaa. Joka kerta, jokaisella kurssilla. Aina. Mutta tänään! Paikka jota yleensä vartioin vesikauhuisen mesimäyrän raivolla oli viety! Siinä istui toinen ihminen! Vastasin tähän veriseen loukkaukseen istumalla kyseisen tyypin viereen, koska tuntemattoman viereen istuminen on luonnollisesti paras tapa ajaa suomalainen opiskelija hermoromahduksen partaalle.

Liian myöhään tajusin, että tämä tunkeilija hyödynsi haisunäätäpuolustusta! Se mokoma oli hajumerkinnyt paikan omakseen, tyhjentämällä päälleen vähintään pari desiä hajuvettä. Siinä vaiheessa jääräpäisyys ei enää antanut periksi, vaan istua nökötin koko luennon ajan tunkieilijan vieressä, vaikka päätä särki ja pahoinvointi alkoi puolessa välissä luentoa. Iso osa luennosta meri ohi, koska gragblfrbl.

Luennon jälkeen sitten piti istua tovin aikaa lumisateessa hengittelemässä raikasta ilma, koska voi hyvä helvata noiden hajuvesihyypiöiden kanssa! AARGHT!

Pitää varmaan jatkossa mennä paikalle puolituntia ennen luentoa että voin vallata paikkani takaisin, ja laittaa ihan noin hienovaraisena vinkkinä kaasunaamari päähän aina kun kyseinen tyyppi saapuu huoneeseen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit