Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset! - Sivu 85

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.07.2012 11:11

Lainaus: Pelkuri

Ja asiaan. Koulunalkamispaniikki iskee jälleen. Ei ei ei mä en halua mennä sinne mä en halua mennä sinneeeh. Mitä jos ne tyypit siellä uudessa koulussa on ihan kauheita? Matikan opettaja tappaa mut ensimmäisellä tunnillaan. Ne nauraa mulle ja pilkkaa mua taas liikuntatunnilla kun mä mokaan. Sitten mä seison taas kaikki välitunnit yksin johonkin seinään nojaten. Halveksuvia katseita.

Perkules nyt! Saat mutkin ihan masentumaan! Jos ne siellä rupee sua kiusaamaan, nii me tullaan näyttään niille! (mitään hajua missä sie asut, mutta sehän korjaantuu josksu, mä palkkaan FBI:n)
Mäkin oon menossa yläasteelle ja viimesyksynä tulin nykyiseen kouluun Sä näytät vielä niille, etkä lannistu, tai mä suutun
Nyt takasin aiheeseen, just kun tuli ihanat helteet kolme päivää, joita oon oottanu ihan intona et pääsis uimaan, niin eikös mulla ookkin menkat ja sit kun ne loppuu, niin on viileää javähän sateista... prkl...
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.07.2012 12:32
no toivottavasti asia paranee pian.

Täällä ukkosti koko eilis yön niin en päässyt koneelle!
jouduin piirtää koko yön.
no toivottavasti tänä yönä ei ukkostas.
  • Lähetetty: 31.07.2012 19:40

Lainaus: iPOP

jouduin piirtää koko yön.

voi että, nyt sie kuolet
Olen läski.... en halua katsoa peiliin... läskipallura täällä lyllertämässä....... ja ihan turha tulla sanomaan, että en oo, tai ettei se vaikuta mihinkään KYLLÄ SE KUULE VAIKUTTAA MUN ITSETUNTOON!!!
ja tämä shokkireaktio tapahtuu viikon välein... Joka toinen viikko näytän peilistä ihan ok:lta, ja joka toinen kauhean läskiltä... ei kiva...
Yritän tehdä asialle jotain... LIIKUN!

...ei jaksa...
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 31.07.2012 19:56

Lainaus: Kuolonenkeli

Olen läski.... en halua katsoa peiliin... läskipallura täällä lyllertämässä....... ja ihan turha tulla sanomaan, että en oo, tai ettei se vaikuta mihinkään KYLLÄ SE KUULE VAIKUTTAA MUN ITSETUNTOON!!!

Toinenkin läski ilmoittautuu. Minulla se on niin päin, että omasta mielestäni en ole liian lihava, ja sitten muut ihmiset väittää, että olen tosi läski. Ei ne kyllä enää uskalla, kun joku pisti huhun liikkeelle, että olisin leikannut joltain sormen (laukussa huovutettu aika aidonnäköinen irtosormi, johon laitan sormukset talteen liikuntatuntien ajaksi), olisin tappanut mun naapurin papukaijan, että olisin uhannut tappaa jonkun, ja että minulla olisi teräaseita repussa. Vain jälkimmäinen on totta, mutta se teräase on paperiveitsi, jota en koskaan käytä vahingoittaakseni muita ihmisiä.
Aika hauskoja vitsejä niillä?
Minä olen siis lääkärin mukaan lievästi ylipainoinen, mutta kouluterveydenhoitaja sanoi että lihavuuden takia sydänkohtausvaara. Taisi itsellään olla nälkiintymisvaara, kauhea tikku.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 31.07.2012 20:43
Oli ihan mielettömän hieno Ropecon-reissu, mutta kotimatka olikin sitten dramaattisempi kun auto hajosi keskelle moottoritietä. Matkaa Saloon oli enää 20km, mutta hinaus olisi maksanut sen 340e. Jumitettiin moottoritien varressa 2,5h kunnes saatiin apua ihanalta tuntemattomalta tyypiltä, joka hinasi meidät Salon Piihovin ABC:lle. Piti vaatimalla vaatia että tyyppi huoli meiltä vaivanpalkaksi 20e hinausavusta.

Salossa jumitettiin toiset pari tuntia kunnes yksi turkulainen tuttu tuli hinaamaan meidät sieltä kotiin. Mutta taas kerran ehdittiin se 15-20km Salosta Turkuun päin kun päälle iski vuoden kovin ukkosmyrsky. Salosta lähtiessä oli vielä kirkasta ja sateetonta. Tien varteen pysähdyttiin kahteen kertaan, koska näkyvyys oli kaatosateen takia täysi nolla ja hinaus siinä säässä aivan liian vaarallista. Lopulta sade hellitti sen verran, että saatiin auto jätettyä Paimion Nesteen pihaan. Sieltä sitten kotiin hinausapuna toimineen tutun kyydissä. Meidän piti olla kotona noin kahdeksalta illalla. Kello oli puoli kolme kun päästiin vihdoin kotiovesta sisään.

Omalta kannalta lähinnä seikkailu, mutta harmittaa ihan vietävästi auton omistajan puolesta. Auto ostettu käytettynä yksityiseltä, joten ei mitään kuluttajansuojaa. Ostamisesta on alle puoli vuotta ja auton piti olla huollettu, mutta nokkahihna meni poikki kesken matkan. Itse en autoista mitään tajua, mutta kuulemma saattoi tehdä sen verta pahaa jälkeä moottorille, että kaverilla on edessä uuden auton ostaminen. Sille koko reissu jäi aika kurjaksi kokemukseksi.

Jos nyt ei muuta, niin siinä ehti tienpientareella ollessaan oppia yhtä sun toista autoista. Erityisesti kun luultiin että vika oli laturin hihnassa, jonka tuo nokkahihna oli tempaissut pois paikoiltaan. (Kattokaa, mä puhun niinkuin tajuaisin jotain näistä asioista!) Kyydissä oli ainoastaan yksi joka tiesi autoista mitään, mutta sen kädet eivät mahtuneet kiskomaan sitä laturin hihnaa paikoilleen, joten minä ja toinen pienikätinen kaveri sitten oltiin kyynärpäitä myöten konepellin alla. Ihan turhaan loppujen lopuksi, mutta nytpä olen senkin kokenut.
  • Lähetetty: 31.07.2012 20:59
Wormboy nyt mie kyllä tuun listimaan pari tyyppiä sinne... mulla on muka vaan "muutaman kilo ylimäärästä" by kouluterkkari, joka on aivan liian kiltti ja tarkottaa oikeasti sillä parilla noin 1o-15 kg... paino menee yli pituuden (siis jos jätetään se eka metri pois) Mä varmaan kuljettaisin mun rakasta puukkooni koulussa, mutta tuskin sallittua... miksi muka ei? Jos mua huvittais, kyllä mä saisin jonkun listittyy ihan paljain käsin... Tosi törkeitä huhuja noi tyypit on susta laittanu kiertoon! Mutta sinähän olet nyt positiivinen ja naurat ne lyttyyn jo alkupuolella! Niinku minä Jos joku alkaa mua ja mun pikku enkeliparvea haukkumaan niin se vaan menee noloks kun kaikki meistä repee täysillä. Hyviä puolia munkin oudoissa nauruissa...
Mutta sinä nyt sinnittelet siellä ja pelottelet niitä sun tekosormella
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2012 21:24

Lainaus: Kuolonenkeli

Jos joku alkaa mua ja mun pikku enkeliparvea haukkumaan niin se vaan menee noloks kun kaikki meistä repee täysillä. Hyviä puolia munkin oudoissa nauruissa...

Mullakin kuulemma ihan kamala nauru, jotain tyyliin duudsonien Jarppi goes noita-akka Olen kyllä lähinnä ylpeä siitä.
Ei kaikki paino ole läskiä. Joillakin on niin suuret aivot, että ne painaa paljon!

Joo minä olen vähän tällainen meidän koulun Marilyn Manson. Kauhean outo ja keksitään kaikenlaista kylkiluiden poistosta papukaijojen murhaamiseen. Välillä kyllä ottaa päähän kun kaikki mitä teen on muka kauhean ihmeellistä. Sitten on joka väliin pakko heittää jotain hevi-läppää. Kerran menin muse paita päällä kouluun niin kauhea älämölö kun muse ei ole blackmetalbändi. No ei ole kyllä Marilyn Mansonkaan. Kaikkea mitä minä kuuntelen, katson, luen on aivan pakko arvostella. "SOFI OKSANEN ON LESBO" En kyllä tiedä onko mutta ei haittaa vaikka olisikin. "MARILYN MANSON ON HOMO" Aha. "KUUNTELEKS SOADII LOL MITÄ PASKAA VITUN NEEKERIBÄNDI AFRIKASTA" System Of A Down on amerikkalainen bändi jonka jäsenet on kotoisin Armeniasta, joka ei kyllä kuulu afrikkaan.
  • Lähetetty: 31.07.2012 22:55
mustakin laitetaan aina juoruja liikkeelle.
naurettavia ja perättömiä!
joskus naurattaa kun ne on niin älyttömiä.
kuten se että olisin narkkari,koska syön migreeniin ja kroppakipuun särylääkkeitä.
no sit tuntemattomatkin huutaa narkkariksi niin kysyn kuka sano niin........no ne sano kiusaajien nimet.....
että tämmöstä.

joo en tiiä miksi ihmisiä pilkataan kun ne ei kuuntele massa bieberiä ja robinia.
heti tuloo "jackson on hintti" "angel on feikki" no kornista ne on ollut hiljaa.......................
ne kuuntelee justin bieberiä ja robinia koko ajan ja käy sen konsertteissa ja sit ne sanoo et se on homo.
en ymmärrä miksi ne sanoo niin jos ne fanittaa sitä.
mut eipä ole mun ongelma!

mulle ei oo huudeltu läskiä kun oon yli 162 cm ja 47 kiloa.
koska ne huuteloo yhelle toiselle tytölle joka on......no täyteläinen kuten niiskuneiti sano........................
  • Lähetetty: 01.08.2012 12:20

Lainaus: iPOP

mulle ei oo huudeltu läskiä kun oon yli 162 cm ja 47 kiloa.

oon samanmittane, mut vaan melkein 20 kiloo painavempi... 64... kiloa... liikaa... on jo...
no oon muutenkin ruumiinrakenteelta tukevampi ja ei kukaan tuu kiusaamaan, kun viis jätkää ärsyttää ja mä nousen penkiltä ylös, nii ei v**tu kun ne juoksee...
  • Lähetetty: 01.08.2012 14:36
hahahahhah!
kuten sanotaan "ylipaino on ylivoimaa!"
hyvä homma sulle ettei kukaan tuu marisemaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit