Gootti.net

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.08.2012 21:43
Unettomuus. On helkutin rasittavaa herätä joka ikinen yö siinä neljän kuuden aikaan, joskus useamman kerran. Se on ihme, koska unirytmini on miljoona kertaa parempi kun esim. Kesällä. Mutta toisin kuin silloin kesällä, nyt ongelma ei ole se etten saa unta, vaan se että herään aivan liian aikaisin ja olen koko päivän kuolemanväsynyt enkä jaksa keskittyä mihinkään.
Lisäksi vielä sosiaalisten tilanteiden pelko, kun pitäisi tutustua uusiin ihmisiin. Ajan vain kaikki luotani. Menen nyt nukkumaan, koska väsyttää. Huonoa yötä.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.08.2012 21:30
nyt on taas kynnet alkaneet katkeilla!
joo en oo mikään pissis,mutta sattuu kun kynnestä tuloo liian lyhyt. -.-
ja elämä on mutkikkaanpaa kun on tottunut pitkiin kynsiin!
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: DarkPrincess
  • Lähetetty: 26.08.2012 10:39
En nyt oikeasti tiedä minne muualle kirjoittaisin, kun pakko saada purkaa tuntoja. Ystäväni on viime aikoina alkanut saada savun nouemaan korvista. Hän kettuilee joka asiasta, myös niistä joiden tietä olevan minulle herkkiä ja tärkeitä. Joka asia täytyy vääntää vitsiksi ja sävy on alentava. Hän nauraa minulle pituudestani, musiikkimaustani, harrastuksistani, kirjoista joita luen, ... . Jos hänelle vastaa ärtyneesti on vastauksena marttyyriasenne ja toteamus "No jos kerran kaikki mitä sanon otetaan loukkauksena niin pitää sitten vissiin olla hiljaa."

Eilen mulla sitten keitti yli ja totesin, että jos kerran kaikki ottaa kaikki sanomiset veetuiluna, niin oisko tässä myös peiliin katsomisen paikkaa sen sijaan, että vika on kaikissa muissa jotka e ymmärrä vitsiä. Tiedän, että en sais ärsyyntyä tästä, mutta kun menee vain niin hermo kun tätä on jatkunut jo pitkään ja mikään kiltisti sanominen ei auta. Se ei vain mene perille, että ei tunnu kivalta ku jokaisesta itselle tärkeästä ja kipeästäkin aiheesta väännetään vitsiä ja vähätellään. Esimerkkinä tästä, kun haudattiin siskoni kissa ja olin pari päivää aika maassa, koska se kissa oli minullekin iso osa elämää ja tosi tärkeä. Tämä ystävä veti jotain kalmo vitsejä ja vähätteli koko ajan asiaa ja jälleen kerran ei auttanut se, että pyysin lopettamaan kun tuntuu pahalta.

En ole ainoa jolla menee hermot kyseiseen tyyppiin. Hän vain ei näe itsessään olevan mitään vikaa, vika on aina kaikissa muissa. Anteeksi epäselvä vuodatus...
Kirjoittanut: kurai_shogun (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2012 11:00
mielipiteeni ja sananen (nuorten) naisten ylipainosta

mun mielestäni nykyaika on ahdistavaa aikaa kookkaammille naisille;nykyisin kun niin ihannoidaan näitä langanlaihoja mallinmitat täyttäviä naisenkuvia..vaikka suurin ahtaus taitaakin löytyä sen ihmisen päästä,
joka kyseiset standardit on kehittänyt ja myös valtaosalle ihmisiä(/miehiä!) mieleen syövyttänyt!
itse pidän pyöreämpiä tyttöjä joka tavalla paljon kiinnostavampina kun laihoja.
jopa valtaosa seurustelusuhteistani (menneistä-sellaisista) ovat olleet pyöreitten/isojen naisten kanssa
(vähemmistöä edustivat ne 2-3 laihempaa eksää)

ja juu,makuja on monia..naismakujakin.mutta miks hitossa kaikkien miesten muka pitäisi kuolata vaan
laihempien naisten perään ?
Kirjoittanut: kurai_shogun (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2012 11:04
DarkPrincess:
noinkohan kuvailemasi "ystävä" on todella edes ystävä..
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.08.2012 11:39

Lainaus: kurai_shogun

noinkohan kuvailemasi "ystävä" on todella edes ystävä..

On alkanut itselläkin tuo ajatus pyörimään mielessä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.08.2012 12:33
Alkaa pikkuhiljaa ahdistaa enempi ja enempi. Vajaa 24 tuntia enää jäljellä, ennen kuin koulu alkaa taas. Tarkemmin 23 tuntia ja 27 minuuttia. En taho. Ja heti tiistaina on "ryhmäytymistä". Oks pakko tutustua jos ei taho?
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 26.08.2012 15:00
Meillä oli viime viikolla "ryhmäytymisleiri". Ylipäätään sanasta "ryhmäytymisleiri" minulle tulee mieleen että siellä luokitellaan että kuka on kenenkin kanssa ja se joka ei löydä ryhmää, on lopullisesti yksin.
Seuraa kymmenen pisteen kysymys: kuka ei kuulu joukkoon?
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.08.2012 21:43
Meilläkin oli ryhmäytystä, kun oli vielä uusia tyyppejä meidän luokalla, ja luokat oli laitettu sekasin, kun yläasteelle mentiin, niin en tuntenu puolia tyypeistä ollenkaan. Ihan siedettäväähän se oli. Roikuin kyllä vanhoissa kavereissa kokoajan kiinni, että siinä meni vähän se ryhmäytyksen idea ohi... Nyt harmittelen, kun ostin UFF:lta mustan kauluspaidan (ja tietenkin papan solmio sen kanssa ) eikä ole mitään takkia tai vastaavaa mikä sen kanssa sopisi... ei oikein viitsisi mitään mortician huppariakaan sen kanssa pitää... äh Ja vielä toinen on tuo kani, joka ei näytä tajuavan hygieniasta mitään, vaan paskantaa iloisesti minne sattuu... vapaana kun melkein aina on mun huoneessa, niin kivahan niitä on sitten lattiasta hangata...
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.08.2012 14:18
Töiden ja yliopiston alku lähestyvät, illalla alkaa autokoulu. Eieieieii.. Joku muu kuin minä, pliis?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit