Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.12.2006 15:01
Lainaus: Kuutar mutta se vaan saa raivostuttamaan kun joka paikassa on kauhea tungos, kassalla joutuu jonottamaan liian pitkään, ja kauppojen käytävillä ei meinaa päästä liikkumaan.

Mä kävin tänään ostamassa uudenvuoden sapuskat, ja arvatkaa oliko siellä ryysis. Vanhaa mummoa seisoo kärryinensä keskellä käytävää ja ihmettelee kaupan valikoimia. Voi v... Tää on kunnon tyhjänpäiväistä kitinää.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.12.2006 15:09
Löysin juuri toisen Sennheiser-nappikuulokkeeni kahvikupista.

Aiemmin olen sijoittanut kahvikuppiin mm. kännykän...

Päivän toinen vammailu: piti tilata takki ja ties mitä muuta mutta nythän laskut maksettuani havaitsin että ei tarvitsekaan tilata mitään.
  • Lähetetty: 29.12.2006 16:06
Lainaus: lauratar nythän laskut maksettuani havaitsin että ei tarvitsekaan tilata mitään.

Mulle voi käydä samoin tistaina kun rahat tulee. Olen vähän haikaillut jotain goottityylistä paitaa. Pitää varmaan taas katella vaikka Blackgroupista.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.12.2006 04:54
heh. parit vaatekaapit kävin ostamassa, ja kasausöljyä kopallisen verran.
tili tuli, tili meni.
kaupan päälle perse on nyt toiselta puolelta niin jumissa ettei jalassa ole tuntoa. sen siitä saa kun roijaa raskasta kamaa.

maanantaina saattaa joutua lekuriin, jollei aukea.
kaljat jäi juomatta ja unetkin tulematta kun ei löydy hyvää asentoa.

v***ttaa.
Kirjoittanut: Filthy Angel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.12.2006 13:15
ihanata nytkö saa valittaa!! no täältä tulee! AAAAARRRGGGHHHh STNA!!!! palaapa minulla ihan piakkoin käämit sillä yläkertaamme on muuttanut parisen kk sitten jonkin näköinen lauma ihan näin suoraan sanottuna niitä amisjuntteja!!8juuri kun luulin saavani hiljaiset naapurit sen kamalan poppimummon jälkeen..) siellä ne pirut huudattaa vanhoja paskoja ysäribiisejä illasta toiseen ja hakkaavat vasaralla ja sahailevat jotain epämääräistä... varmaankin rakentavat huoneen kokoista subbaria(tai mikä se jumputusvehje onkaan..) ja yrittävät häätää minut!
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 30.12.2006 19:39
Mentiin päivällä vanhempien ja tytön kaa itäkeskukseen syömään ja ostoksille. Mulla ollu uniongelmia ja ahdistusta jo kauemman aikaa. Joku tyyppi alkaa juttelee mulle anttilan musaosastolla ja sitten tulee puheeks että en saa unta ni tää heittää mulle 3 unilääkettä, vissiin tenox, ja samantien vartijat nappaa mut, mun muijan ja sen tyypin. Mitäs siinä 5 tuntia kyttien kovakouraisessa käsittelyssä sain olla ja tuntikausia virua kylmässä putkassa. Ei tarvinnu onneks ku kaks kertaa riisuuntua alasti ja riitti kun tsiigailivat persettä, eivät onneksi tehneet penetraatiota. Nyt meikä on sitten huumausainerikollinen ja kytillä on kaikki mahdolliset tiedot DNA'ta myöten minusta. Saa nähdä meneekö juttu oikeuteen mutta oikeesti tää on traumaattisin kokemus vuosikausiin...

Ihan shokissa oleva olo vieläkin. Äsken pääsin just ulos. Tuntuu vähä niiku oisin jonku ufosieppauksen tai raiskauksen uhri.

Kivasti retuuttivat julkisilla paikoilla käsiraudoilla, suurinpiirtein sylkivät päälle, ***********, kyselivät kysymyksiä meidän ehkäisyvälineistä ja pitivät ali-ihmisinä.

Muija pääs onneks parilla tunnilla kun ei ollut _mitenkään_ osallinen koko juttuun.

Vanhemmat oli paniikissa että minne meidät on siepattu ku olin 5 tuntia kadoksissa.

Nyt juon alkoholia ja sellanen olo että voisin vaikka itkeä.

***** se selli oli huonossa kunnossa. Verta, oksennusta, ****** ympäriinsä ja piti juoda vettä sellasesta seinässä olevasta reiästä ja näky kuinka siihen vissiin oli kustu ja syljetty, toivottavasti en saanu sairauksia. Oli myös ihan helvetin kylmä...

Ei oo näin paljoo vituttanu ja ahdistanu ikinä.

Mulla oli vielä samantapasia lääkkeitä ittellä respalla ennenku loppuvat ja en saanu uusittuu respaa tai uutta aikaa enää tänä vuonna.... Mut nytku toinen ihminen antoi niitä mulle niin musta tuli huumausainerikollinen ja yhteiskunnan vihollinen ja mua nöyryytettiin ja alistettiin ihan kunnolla. Nyt on jatkuva pelko että millon tulevat tekee kotietsintää ja kaivelevat kaapista kaikenmaailman seksilehdet sun muut kämppisten nähtäville ja hajottavat kaiken.... Toivottavasti eivät tekisi sitä.
  • Lähetetty: 30.12.2006 19:57
Olipahan tarinaa. Poliisit ja vartijat on tosiaan naurettavan tarkkoja tollasten rauhottavien, ja muiden lääkkeiden kanssa. Vaikka eihän siinä pitäis mitään laitonta olla, jos sulla on omakin resepti. Sit kun ne saa jonkun muka kiinni, niin ne kyykyttää kunnolla. Ei se putkassaolo herkkua ole, mutta se 5 tuntia on sentään vielä lyhyt aika. Vaikka tuntuu pitkältä, varsinkin jos kello on viety. Toi on kyllä naurettavaa ylireagointia poliiseilta.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2006 12:55
Olen sanaton. Koeta jaksaa, Nexubus!!!
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.12.2006 13:14
Minä en nyt tällä kertaa valita vaan sanon:

HYMYILKÄÄ, PAHIN ON VIELÄ EDESSÄ.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.12.2006 13:25

Lainaus: Lotus

HYMYILKÄÄ, PAHIN ON VIELÄ EDESSÄ.

erityisen piristävä kommentti näin uudenvuoden aloitukseen huomenna,

mutta.... niin siinä kuitenkin käy.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit