Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.12.2006 13:59

Lainaus: Kuutar

mutta.... niin siinä kuitenkin käy.

Eikä käy! Nyt suupielet ylöspäin, ensi vuonna tapahtuu kaikkea kivaa ja elämä on mallillaan
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2006 15:33
Ärsyttää kun menin taas viikonloppuna tekemään jotain sellasta mikä kaduttaa taas ihan hitosti. Miks mä en ikinä ota opikseni?!
  • Lähetetty: 31.12.2006 16:13

Lainaus: Kahleet

Ärsyttää kun menin taas viikonloppuna tekemään jotain sellasta mikä kaduttaa taas ihan hitosti. Miks mä en ikinä ota opikseni?!

Oliko "iloliemellä" vaikutusta asiaan? Sen kanssa käy välillä niin.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2006 16:42
Mp3 ei toimi, oon kaikkien mustalla listalla galleriassa, mesessä kaikilla estossa ja ne, jotka ei oo estäny, ei puhu mulle. Kaveri kuumeessa, eikä ole seuraa. Kiva uusvuos tulossa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:23
Nonniin. Oltiin Dragulan kanssa 30.12.2006 Nosturissa katsomassa Ensiferumia.

Lämppärin aikana kaikki oli vielä suht' rauhallista, oltiin melkein eturivissä, loistavalla paikalla. Enska tuli lavalle, vielä rauhallista, mutta kun ekan biisin ekat soinnut lähti, noin 400 ihmistä ryntäsi takaa hirveää vauhtia eteenpäin rynnien kunnolla. Dragula piti minua itseään vasten käsivarsien suojassa, kun ihmiset vain tönivät toisiaan suurena massana, mutta kun edestäni kaatui ihmisiä, kaaduin minäkin kun Dragulan ote kirposi. Kaaduin sitten varsin mukavasti polvilleni kovalle betonilattialle, päälleni kaatui lisää ihmisiä ja jouduin tallotuksi ja potkituksi, aiemmin minua oli jo lyöty päähäkin. En päässyt ylös.

Dragula yritti huitoa väkeä pois päästääkseen luokseni, mutta pian hänetkin kaadettiin, ja ne jotka ovat hänet nähneet, muistanevat, ettei kyseessä ole todellakaan mikään pieni ja heiveröinen mies! Hän pääsi kuitenkin nopeasti ylös, mutta minä olin vielä lattialla tallottavana ihmisten alla. Tuntemattomatkin onneksi alkoivat auttaa minua ylös, mutta siinä meni hetki, koska jalkojeni päällä oli vieläkin liikaa painoa, ruhjeista puhumattakaan.

Kun sitten pääsin ylös, siirryimme Dragulan kanssa käytävään. Polviini sattui niin paljon, että tuskin pystyin kävelemään, mutta seurasimme sitten keikkaa seinustalta, näimme suht' hyvin, mutta paljon huonommin kuin aiemmin. Keikka menikin ihan hyvin kun ei keskittynyt kipuun, matka rautatieasemalle tosin oli mukava.

Myöhemmin huomasimme Dragulan niskassa kuivunutta verta, onneksi se oli vain pieni vekki, joka oli tullut tyyliin niittirannekkeesta. Itselläni molemmat polvet ovat edelleet sinertävän-vihreän-ruskean-violetin-punaisen-kirja vat ja turvoksissa, ihme kyllä kyljessä on vain pienen pieni mustelma, vaikka eniten sain potkuja keskivartaloon. Nyt sitten olemme ihan kunnossa, vaikka lihakset kaikkialta jumissa.

Ja se nyt täytyy mainita, että se Mortician surullisenkuuluisa 2-laadun satiinivyötärökorsetti pelasti minut suuremmilta vammoilta.

Ja tallaantumiskuolema ehti käydä mielessä.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • • Muokkasi: Garmyad
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:25
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHH!!!
Älkää ikinä luulko mitään! Katsokaa ja varmistakaa aina ensin, että tiedätte asiat, ennen kuin säntäätte johtopäätösten syövereihin.
SATTUUUUUUUU!!!! PALJON!!!!

Olen idiootti.
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:38

Lainaus: Garmyad

Olen idiootti.

Miten niin muka? Musta sä et ole yhtään idiootti, vaan mukava. En tajunnut tuota viestiä. Tai no, totta kyllä ettei pitäis koskaan olettaa...
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:40

Lainaus: poison

totta kyllä ettei pitäis koskaan olettaa...

Kuten opimme Anvilissa

Terveisin nimim. "En enää koskaan oleta mitään ulkonäön perusteella"
  • Lähetetty: 01.01.2007 18:59

Lainaus: lauratar

Kuten opimme Anvilissa

Hävettää vieläkin, tosin lohduttaudun sillä että se soitti p...musaa
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.01.2007 21:21
Iiriva, keikalla olo on tosiaan välillä vaarallista, itselläkin samanlaisia kokemuksia mm. Tuska-reissuilta. En voi ymmärtää miksi takana olevat ihmiset tunkevat väkisin eturiviin kun siellä yleensä jo muutenkin on ahdasta

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit