Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ei voi enää edes cd:tä ostaa rauhassa.... =/

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2008 20:58
Tänään bussissa vastapäätä istunut nainen hymyili kivasti mun tukalle rupes itteä siinä vähän hymyilyttämään kans
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2008 12:43
Tää menee nyt ehkä vähän asian laidasta, mutta kerron kuitenki mitä eilen tapahtui. Minulla on vasenkäsi kipsissä siten, että pikkurilli ja nimetön on taitettu alas vielä viikon verran ja nyt itseasiaan. Asun tällaisessa "käpykylässä" landella ja kävin paikallisessa K-kaupassa hakemassa paketin postista. Myyjä käski kuitata änkyttäen lapun sanoen "jos pystyn" sanoin, että kyllä se tästä vaikka vasenkätinen olen. Sitten se sanoi, että "perheriidan takiako käsi on paketissa" Arvatkaa vaan alkoiko ********. Laittoi vaan miettimään, että näytänkö siltä, että olisin hakannu emäntääni tai jotain. Sanoin miten asianlaita oli, että kaaduin, mutta jälkeenpäin tuli mieleen,että olisi pitäny sanoa, että "juu mättäsin emäntää otsalohkoon niin kovaa, että kädestä meni luu poikki" olisi hauska katsella miten äijän naama olisi venähtäny ja kuinka täällä landella sana alkaisi kulkea, että olen naiste hakkaaja. Onneksi muutamme pois huhtikuun alussa täältä.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2008 18:09
Kylläpä noita katseita tulee yleensä aika paljon kerättyä jos vaikka kauppaan tai kaupungille menee. Kerran kun menin tuohon lähikauppaan tyttöystäväni kanssa, noin 10 pikku tytön lauma tulee vastaan. Kaikki tuijottivat meitä silmät pyöreinä ja yhdellä oli suu täysin ammollaan. Irvistin sitte niille, eivätpä ole enää tuijotelleet.. Samalla kauppa reisulla tuli 5 pikku poikaa vastaan, pelasivat sählyä jääpalalla. Kun kävelimme ohi niin ne alko tuijottaa ja kun olimme kävelleet 100 metriä eteenpäin niin pojat senkus jatkaa tuijottelua sielä kaukaa. Vilkutettiin sitten yhdessä niille.. Kämpälle päin kun käveltiin kaupassa käynnin jälkeen, yksi niistä pojista tuli sanomaan polleana: MOI!
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2008 15:33
Itse taisin joskus hieman tuijottaa, kun kerran näin nais immeisen joka oli pukeutunut vihreä-mustaan värii, paksupohjaset kengät, oisko ollu pvc-hame ja kuiturastoja päässä.
Mutta taishan se olla kaunein immeinen mitä koko pikkukunnassa olen nähnyt
Ei vaan tainnut olla paikallinen
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2008 21:39
tänään kun istuin bussipysäkillä niin ohi kulki melko vanha pariskunta, nainen käveli kopeasti ohi ja mies tuijotti kuin olisin mätänevä ruumis. irvistin äijälle melko julmasti ja johan otti hoppua vaimonsa perään aikalailla.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.05.2008 08:31
Minun mielestäni goottien kitinä siitä että heitä tuijotetaan on aika naurettavaa. Jos päättää pukeutua valtavirrasta poikkeavasti, pitää vain varautua siihen että ihmiset suhtautuvat siihen eri tavoin. Tällaiset "huudellaanko teille kadulla" ja "millaisessa kaaressa mummot kivittävät teitä" -ketjut ovat täynnä piiloylpeitä "siis voi niinq vitsi ku mua niinq taas sanottiin gootix vaik mul oli vaan niiq Mortiissian remmipöksyt ja Sinisterin kuolalappu, siis mä en niinq jaksa" -viestejä.

Sori, mutta DEAL WITH IT. YOU'RE A FREAK.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.05.2008 08:38

Lainaus: Heetteri

ketjut ovat täynnä piiloylpeitä

Itse ainakin sorrun tuohon, mutta yleensä hyvät naurut saa siitä kun immeiet tuojottaa, mutta siinä vaiheessa kun tuo homma menee yli että ruvetaan "kivittämään" niinkuin Heetteri tuossa mainistie, eli ruvetaan fyysisesti esim. töniin etc. niin sillon loppuu huumori hommasta äkkiä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.05.2008 08:46

Lainaus: Unholysacrament

mutta siinä vaiheessa kun tuo homma menee yli että ruvetaan "kivittämään" niinkuin Heetteri tuossa mainistie, eli ruvetaan fyysisesti esim. töniin etc. niin sillon loppuu huumori hommasta äkkiä.

No tuo kivitys oli nimenomaan sitä huumöriä. Olisin voinut yhtä hyvin laittaa "missä kulmassa talonmiesten heittelemät tomaatit tavallisesti lentävät ennen osumistaan?"
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.05.2008 09:40

Minun mielestäni goottien kitinä siitä että heitä tuijotetaan on aika naurettavaa. Jos päättää pukeutua valtavirrasta poikkeavasti, pitää vain varautua siihen että ihmiset suhtautuvat siihen eri tavoin

totta. tietysti sitä saa valittaa ihan mistä vaan ja välillä ne valitukset on ihan oikeutettujakin (esim. jos joku on vaikka haukkunut prostituoiduksi ym.) henkilökohtaisella tasolla enimmäkseen nautin hieman kieroon tuijottavista katseista mutta on se silti joskus kypsyttävää. jokaisella on oikeus tyyliinsä mutta tosiaan kuten Heetteri sanoi, kannattaa se siitä vinettäminen jättää pois (huonoja päiviä lukuun ottamatta)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 14.05.2008 15:39

Minun mielestäni goottien kitinä siitä että heitä tuijotetaan on aika naurettavaa.

Onhan tuo tavallaan ihan totta, mutta minä ainakin selostan tänne joskus (silloin harvoin kun niitä sattuu kohdalle) kokemistani tuijotteluista/ huuteluista ja luen mielelläni muiden kokemuksista, koska se on tietyissä tapauksissa ihan mielenkiintoista. Ja nimenomaan suhtaudun yleensä huumorilla siihen, jos joku kommentoi vaikka pukeutumistani jotenkin huvittavasti, ja siksi haluan jakaa ne kokemukset muidenkin kanssa. Ja kyllähän siitäkin pitää saada välilllä avautua, jos vaikka on kokenut kovin ahdasmielistä kohtelua (esim. huorittelua vaikkapa pelkän minihameen perusteella).

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit