Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ei voi enää edes cd:tä ostaa rauhassa.... =/

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.05.2008 16:20

Lainaus: FrozenCorpse

Kukaan ei ikinä vielä oo uskaltanut tulla kehumaan..

Tulepa käymään miitissä joku kerta, siellä kehutaan
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2008 13:26
Mua ei ees haittaa jos joku tuijottaa ihan sama mulle D Paitsi välillä ku on *********** päivä
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2008 12:41

Lainaus: Speedymaza

ikkunan taakse kerääntyi ihmisiä tuijottamaan ja sitten ne vielä OSOITTELIVAT!

Tuo ikkunan taakse kerääntyminen ja osoittelu kuulostaa minusta menevän jo vähän liian pitkälle..
Nuo kuvailemasi tuntemukset kuulostavat yllättävän tutuilta,ihmisjoukon keskellä saatan ihan yllättäen ahdistua ja alkaa ajatella että kaikki tuijottavat. Mutta ehkäpä olen hieman vainoharhainen..
Kirjoittanut: the91eyes (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.10.2008 13:08

Lainaus: jacie venom

Ohan muakin tuijotettu joskus, mutta silloin olen tuntenut lähinnä jotain outoa ylpeyttä siitä, että näytän erilaiselta ja että uskallan olla erilainen

Komppaan täysin. Itsellä aivan sama tunne kun tuijotetaan
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.10.2008 16:26
Joskus minuakin tuijotettiin, mutta nykyään en osaa varmaan kiinnittää siihen huomiota millään tavalla Kun tätejä tulee vastaan ja ne rupeaa tuhahtelemaan niin tuhahdellaan takasin
Nykyään tullaan kehumaan aika paljon ja mitä yllättävimmissä paikoissa xD
Eipä minuakaan kovin kehuttu silloin 5 vuotta sitten kun aloin kajalilla tuhraamaan silmiä hillitömän rumaksi pandamössöksi :'''D Nykyään vaan nauran itselleni kun niitä vanhoja kuvia katselen.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.10.2008 10:47
Ääh niitä tuijottajia.
Sattuipa tässä tulemaan vastaan kaupunkikierroksella semmosia polvenkorkuisia pikkupissiksiä jotka ääneekkäästi juttelivat toisilleen jonkun meikkihyllyn takana. Meni pikkukanat hiljaiseksi kun olivat rynnätä mua päin, mustaan pukeutunutta tyttölasta (ja plättärit jalassa päälle 180cm pitkä). Voi juma niitä ilmeitä! Piti mennä hyllyjen väliin hekottamaan. Heitin vielä likkojen kauhuksi semmoisen psyko-tuijotuksen, tuli niille kiire. Aaah hhaah ahhaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit