Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ei voi enää edes cd:tä ostaa rauhassa.... =/

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2007 08:15
Ninni, on ne vanhat ihmiset välilllä niin herttaisia
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2007 13:54
Eihän siinä tuijottamisessa vielä viime kesänä esimerkiksi ollut mitään kun olin niin tottunut siihen...En minä pelännyt huomiota,toisinaan jopa tuppasin nauttimaan siitä. Viimeaikoina minä vain olen muuttunut kamalan ujoksi ja ihmiskammoiseksi. Kouluunkin oli kamalaa mennä kun siellä on niin paljon hoppareita(en tiedä mikä hopparifobia minuun on iskenyt) Voi apua,tämä on sairasta. Tai siis...Päässäni on musta aukko. x)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.03.2007 13:58

Lainaus: Morfinsia

Voi apua,tämä on sairasta. Tai siis...Päässäni on musta aukko. x)

Mulla on ollut kanssa tuollaisia ihmiskammo oireita aikaisemmin. Mulla on diagnoosi ja lääkitys, ja nykyään pystyn kohtaamaan ihmisiä ihan "piece of cake". Jos se häiritsee koko ajan, kannattaa puhua lääkärille
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.03.2007 20:01
Minä en pysty tuijottamaan takaisin, kun olen niin toivottoman ujokin. Oikeastan minulle on todella vaikeaa katsoa ketä tahansa silmiin. Tuttujenkin kohdalla vain sen, mitä kohteliaisuus ehdottomasti vaatii.

Tulipa mieleeni, että tuossa toissapäivänä, kun olin yhdistysmiittiin matkalla, tuli vastaan pari a. 20 v miestä. En kiinnittänyt heihin mitään erityistä huomiota ennen kuin kohdallani toinen heistä karjaisi iloisen tervehdyksen suoraan korvaani. Säikähdin niin, että oli mennä jalat alta. On siinä ihmisillä käytöstapoja
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 05.03.2007 20:20
Nyt muuten olen ite yrittänyt sitä että tuijottelen takaisin ja on kyllä tepsinyt.

Mutta tosin tänä aamuna eräs Viljonkaksi ristimäni täti, pisti kapuloita rattaisiin. Muutenkin kun päivä alkoi niin hyvin
Valtasin itselleni kaksi paikkaa, koska bussi kulkee melkein tyhjänä Tampereen rajalle. No, bussissa oli vielä paljon vapaita paikkoja kun nti Viljonkka tulee keikuttamaan pyllyään siihen viereen, aikomuksenaan ilmeisesti istua meikän laukun päälle. Kun minä en sitä nostanut, täti tarttui toimeen itse ja nosti laukun ja ennenkuin ehdin laittaa sitä takaisin, lysäytti pyllynsä paikalle.
Minä siinä aloin lievästi tädin tempusta ärsyyntyneenä kyselemään, että mikäs hel*etti tätiä tuohon oikeuttaa, niin kuulemma en ole maksanut laukun paikasta. Minä totesin siihen että ei täällä kyllä tosin myydä paikkalippujakaan että täti on hyvä ja istuu muualle. (Ja suunsoitto jatkui vähän aikaa vielä.)
Lopulta alkoi ottamaan päähän sen verran että päätin tyytyä kostamaan tädille luukuttamalla Mayhemiä, Slayeriä ja Satyriconia Mp3stani loppumatkan ajan.
Katsotaanpa vaan seuraavalla kerralla miten käy Viljonkan. Minulla on suunnitelma. Buahahahhahahaaa...
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2007 21:31
Joo toi takaisin tuijottelu auttaa Mut joskus, kun en jaksa/pysty tuijottaa takaisin(esim. jos joku kävelee ohi ja tuijottaa) niin ihmettelen vain kovaan ääneen kaverini kanssa sitä, ettei ihmiset ole ennen nähneet saatananpalvojia.

Eilen esimerkiksi:

Pariskunta kävelee tien toisella puolella ja nainen katsoo(koko vartalo kääntynyt meihin päin, kylki menosuuntaan päin)

Kaveri: "Taas joku tuijottaa!"
Minä: "Ei vaa oo ennen nähny saatananpalvojaa."
Kaveri "Älä nyt rupee pitää noit sun saatananpalvontarituaalejas, ku mä tavis.org*lainen oon täällä"

*Joskus selitin kaverille, et "Sain gootti.netistä sähkärii!" johon kaveri: "Jee mä sain tavis.orgist!"

Joo oli varmaa kiva juttu, kaikkia kiinnostaa. Mutta joo, viimeksi tänään kampaajalla yksi kampaaja katsoi KOKO AJAN! Johtui varmaan mun kulmakarvoista, jonka takia näyttää, että katsoisin kaikkia vihaisesti.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 05.03.2007 22:17
No ei päiväkään ilman tuijottelua jos kaupungille uskaltautuu, välillä ahdistaa ja ihmiset eivät tunnu osaavan sitten kulkea tai väistää.

Näin kyllä tänää pari kans goottityylistä naista, kateus iski (nii kaaaaniita, että mielellään jäis itseki tuijottamaan) etnkin ku ite olin vähemmän ehostautunut.

Kylläpä silti tuli kerättyä katseita ja Lidelissä (halvan simukan takia) tuli käytyä niin papat jo naureskeli meille siinä eteisessä eivätkä tuntuneet pääsevän kärryjensä kanssa ku tojottivat vaan.

Ykskin tyyppi ei saanut irti katsetta miun kengistä (kengätfetissi?, keh)
Ehkä kirkkaanpunainen lettinikin joutui huomion kohteeksi ohi kävellessäni.

Lainaus: M Chaosbreather

Johtui varmaan mun kulmakarvoista, jonka takia näyttää, että katsoisin kaikkia vihaisesti.

Miun ei edes tarvitse kulmakarvoja kohottaa kuulema perusilme on jo, että kaivan verisen kirveen jostain nahkatakkini helmoista. vaikka mie oon ihan kiltti ihminen. Silläpä ne hymyt hyytyykin ku katsoin suoraan silmiin, että "no, asiaakin?".
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.03.2007 11:10

Näin kyllä tänää pari kans goottityylistä naista, kateus iski (nii kaaaaniita, että mielellään jäis itseki tuijottamaan) etnkin ku ite olin vähemmän ehostautunut.

Itsellä vähän sama homma, neljän aikaan pääsen töistä ja menen keskustaan odottamaan bussia aivan rähjäisen näköisenä niin täytyyhän siitä tietysti purjehtia ohi mitä kauniimpia ilmestyksiä siisteine meikkeineen ja korsetteineen. Jotkut vaan pysyy niin siiteinä koko päivän...?
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2007 16:03

Lainaus: Lilith

Jotkut vaan pysyy niin siiteinä koko päivän...?

Kumpa me kaikki osaisimme sen taidon.

Minuakin tuijotellaan aika useasti, etenkin kun on silloin pukeutunut erityisen 'harkiten', minulla on aika hyvä itsetunto varmaan(mikälie) koska en anna sen häiritä, vaan porhallan vain eteenpäin.
Hauskaa on kyllä se kun huomaa jonkun tuijottavan ja rupeaa tuijottamaan takaisin, silmiin, oikein psyko-ilme kasvoillaan niin juoksee tuijottaja pois pissat housuissaan.

Lainaus: Mephistopheles

niin ihmettelen vain kovaan ääneen kaverini kanssa sitä, ettei ihmiset ole ennen nähneet saatananpalvojia.

Heha, tämä myös tehoaa, paitsi tietenkin oli hauskaa kun tokaisin tämän vähän liiankin lujaa ja lähistölläasusteleva juoruilevaruova kuuli, ja heti oltiin kaupassa selittämässä äidilleni että minkälaisisssa piireissä se pikku-lutus-Dollie oikein liikuskelee
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2007 22:45

Vähän off-topic, mutta huomasin tänään, että on TOSI vaikeaa ohittaa gootti! Olin menossa kouluun ja minua vastaan sitten käveli naispuoleinen gootti ja en tiennyt, että mihin katsoa(en viitsi katsoa, mutta en haluaisi vain kavellä katse eteenpäin naulittuna, tuntuu tyhmältä ja luonnottomalta minusta ), joten kaivoin kännykän esiin ja olin näppäilevinäni viestiä. Onneksi luokkalaiseni tuli vastaan ja tervehti perustervehdyksellään "HEI HEVARII!"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit