Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ei voi enää edes cd:tä ostaa rauhassa.... =/

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.05.2007 15:17

Lainaus: figurehead

Ja kukaanhan meistä muista EI ole ollut festarilla paria päivää...

Ei niin, vaan kolme päivää
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2007 15:46

Lainaus: Iiriva

keltainen alepa-kassi kyllä sopi taas ulkonäkööni niin hyvin, että

Heh, tuosta muistui mieleeni eräs tapaus, kun olin ostamassa Glitterissä jotain halpista mustaa hiuskorua. Myyjä ihan piruuttaan antoi pinkin pussin, vaikka mustiakin olisi ollut
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2007 17:38
kävin kaupassa kattomassa tota cradlen thornography levyä "joka on aivan roskaa tietyiltä osin". Sitten siellä sain aikas mukavaa palautetta: "taas tollane harakka musan kuuntelija". "ei oo edes miehen rippeitä kun tollasta kuuntelee", "justin timberlake jättää tollasen ****** kauas varjoonsa"

- viimeisimmästä aloin nauraa. huomasin olevani pissisten lähellä kun kuulin sen
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2007 17:45

Lainaus: nocturnal_chimaira

"justin timberlake jättää tollasen ****** kauas varjoonsa"

Haha Kyllä siis tietenki :P

Mulle ei onneks oo sanottu paljoo mitään. Tosin katseet kertoo enemmän
Kirjoittanut: Zinyan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.05.2007 21:18
kävipä mullekkin tässä perjantaina niin ku paikkakuntani markkinoilla käväsin et kaikki ihmiset katto mua sillee et "mikä v**** toi on" jopa pariin otteeseen kuulin kuinka jotku vanhukset jutteli mun vaatteista ja satanisteista.. -.- ärsyttää ku ihmisten pitää arvostella muita... en mäkään niitten tuulipukuja arvostellu =D
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.05.2007 16:18
Hehheh, jaah, itse kävin tässä kattomassa kaverin cheerleader esitystä. En sitten tiedä, mollottiko ihmiset enemmän tätä varista, vaiko itse esitystä Meinaan oli aika räikeä kontrasti...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.05.2007 17:17
Ei, edes töihin ei oteta jos naamavärkki ei miellytä. Kaiken määrää naama ja se, mitä toiset siitä pitää.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.05.2007 19:09

Lainaus: Mephistopheles

Vähän off-topic, mutta huomasin tänään, että on TOSI vaikeaa ohittaa gootti! Olin menossa kouluun ja minua vastaan sitten käveli naispuoleinen gootti ja en tiennyt, että mihin katsoa(en viitsi katsoa, mutta en haluaisi vain kavellä katse eteenpäin naulittuna, tuntuu tyhmältä ja luonnottomalta minusta ), joten kaivoin kännykän esiin ja olin näppäilevinäni viestiä. Onneksi luokkalaiseni tuli vastaan ja tervehti perustervehdyksellään "HEI HEVARII!"

Nyt piti lainata tuota vanhaa viestiä, nimittäin olen huomannut saman. No en ehkä ihan niin paljon, että olisi mitään peitetekemistä pitänyt keksiä, mutta kuitenkin pitää miettiä mihin katsoo, ettei tuijota liikaa tai käännä päätä typerän näköisesti pois.
Jos minä joskus vahinossa tuijotan gootteja, en suinkaan paheksuen (mitä minä tällä foorumilla silloin tekesin) vaikka siltä saattaisi näyttää kun en itse ole melkein koskaan tälläytyneenä. Minä katson ihaillen, mutta yritän välttää tuijottamista.

Minä en ole itse juurikaan törmännyt tuijottamiseen, kun en kovin erikoisesti ole pukeutunut, mutta jos joskus olen esim. meikannut huulet mustaksi kouluun, jotkut ovat saattaneet katsoa kaksi kertaa.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 17:31
tuo mun justin timberlake juttuni ei ole ainoa hassu juttu...
katsos kun kaupan hyllyltä etsin nymphetamine levyä ja sitte jotku kolme ala-asteelaista naperoa tuli siihen minun viereeni ja sano: ootko sä joku metalli mies ?, mistä oot noi hepeneet ostanu ?, kui pitkät niitit noi o ? mistä tollaset kengät ?....
lista jatkui loputtomiin ja vastasin kiltisti kaikkiin
sen jälkeen toinen sano tällai: ääh, unoha toi hevari ja mennää kattoo niit mikko alatalo levyi.

- tämän seurauksena minä seisioin hetken huuli pyöreänä jota seurasi suurehko naurunremakka
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:15
Kun minä käyn ostamassa levijä, ihan mistä tahansa, kaikki pikku pojat luovat ilkeitä katseita, ja niiden äidit kuljettaa ne aina minusta kauas

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit