Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ei voi enää edes cd:tä ostaa rauhassa.... =/

Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.03.2007 16:01
matti ja pirkko meikäläinen ovat sitten ihania laumaeläimiä.
tyhmiä mutta "kaikille avoimia ja suopeita", kaikkihan on, eikö?

samaa asiaa sivutakseni tässä eilen tuli käytyä asioimassa pankissa, tarkemmin sanottuna maksoin katsokaas laskun. mut okei, se on sivu seikka.
mutta pääasiana tähän käsiteltävään asiaan oli se, kuinka tehokkaasti tämmöinenkin kengänkuluttaja voikaan saada osakseen sitä huomiota.
helkutti että tahtoi naurattaa kun toinen toistaan typerämmän oloinen, takkia, käsineitä saati pipoa päästään ottamaton tuhvelo mulkkaa että mikä hitto mahtanen olla. lintu vai kala?
eniten kyllä hytkytytti naurulla se, kun eräs vanhempi nainen, sanotaan mummo niin ollaan oikeilla jäljillä, tulee lasten kanssa siihen ja eikö tää perhana jää töllöttämään ja arvaatteko mitä?
irvisti, näytti hampaitaan jumakeulima

näillä korteilla mennään..
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.03.2007 16:16

Lainaus: MrLuckarin

eniten kyllä hytkytytti naurulla se, kun eräs vanhempi nainen, sanotaan mummo niin ollaan oikeilla jäljillä, tulee lasten kanssa siihen ja eikö tää perhana jää töllöttämään ja arvaatteko mitä?
irvisti, näytti hampaitaan jumakeulima

AAHHAAAHHAA Päivän naurut
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2007 15:16
Kerran seisoskellessani rakkaan kotikaupunkini Jyväskylän keskustassa huomasin, että lauma parikymppisiä lippistyyppejä tuijottaa mua. No sit mä näin niiden kädessä kameran ja aavistin heti mistä on kyse. No mä päätin aloittaa tuijottaa niitä et onks niillä pokkaa ottaa se kuva kun mä tuijotan niitä silmiin. No minuutit kuluivat ja siinä ne mua kierteli. Se oli väsytystaktiikkaa molemmin puolin. No perhana sit mulla herkesi keskittymiskyky sadasosasekunniksi ja samalla salama välähti. Olin kärsinyt katkeran tappion väsytyskisassa....

Kerran eräs nuori äiti oli vieressäni parivuotiaan tyttärensä kanssa. Tyttö katseli minua goottipoikaa, osoitti minua sormella ja mumisi jotain. Äitinsä siihen sanoi tyttärelleen sarkastiseen äänensävyyn.."Niin, täti on siinä..." Hymyilin äidille hänen onnistuneesta kommentoinnistaan...

Kajaanin erittäin "suvaitsevaisessa" kaupungissa vieraillessani kävi näin... Perjantai iltana minulla oli koko setti päälläni. Silmät, huulet ja kynnet mustana tottakai mutta ei mukiloinnin takia... No se ilta meni ilman kommentointia. Olin ilmeisesti liian arveluttavan näköinen. Seuraavana iltana tukka oli lätässä ja silmissä oli enää edellisillan kajalinmuruset. Istuin samassa baarissa ja molemmat käsivarteni olivat kietoutuneet NAISPUOLEISTEN henkilöiden ympärille. Ohitseni kulkee ilmeisesti paikallinen mieshenkilö ja tokaisee " HOMO "... Hänellä EI ollut naista kainalossaan....

Samassa kaupungissa tapahtuu... Muutamia vuosia sitten olin menossa Vuokattiin laskettelemaan ja pakko oli käydä muistelemassa miltä Kajaani näyttää. Päälläni oli farkkua eikä sekään ollut juuri silloin mustaa. Hiukseni olivat kuitenkin puoleen selkään. Menimme ystävättäreni kanssa paikalliseen Anttilaan ja sillä sekunnilla kun pääsimme sisälle puotiin niin iskeytyy vartija kannoille. Ja eikun sitten seuraa joka paikkaan ja yrittää olla huomaamaton. No me siinä aikamme sitä kierrätettiin ympäri kauppaa. Sitten vartija ilmeisesti kyllästyi kävelemään ja parkkeerasi itsensä kassojen viereen. Siinä hän törrötti kun kuljimme kassojen ohi. Kaupasta ulos päästyämme katselimme kuinka vartija poistui sosiaalitiloihin....

Ja se Jyväs tossa Jyväskylässä tarkoittaa järven aaltojen ja auringon valon aiheuttamaa välkettä...ei jyvää...
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • • Muokkasi: jeeves
  • Lähetetty: 09.03.2007 15:53
vähänkö kuulostaa, ja varmasti onkin vitsin hermostuttavaa^

mie olisin NIIN ilonen jos täällä päin etelä-hemmetin-suomea näkis goottihenkisiä ihmisiä miespuolisia siis, niitä kun ei tuppää näkymään. hesas olin joka kadun kulmas ihan kieli poskella tai jotain
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.03.2007 16:23
aika usein mua kyylätään oikein urakalla en jaksa vaa enää sitä huomata. mut jos tosi paljon käy hermoile niin hymyile ja eipäs mua enää katota jtn pelottavaa kai mun hymyssä on
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.03.2007 16:38

Lainaus: jeeves

hesas olin joka kadun kulmas ihan kieli poskella tai jotain

Joo, täällä on kivaa
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.03.2007 16:53
nii ompi.. espoo-helsinki paikallisjunassakin oli niin kivoja ihmisiä välillä et meinasin jäädä väärässä paikassa pois junasta, ja oisin jäänykki , ellei kaveri ois repiny hihasta, ku nii oli kiire pästä tekemään jotain tyhmää niille tyypeille . tai siis ei nyt ihan mut melkeen.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2007 16:56

Lainaus: figurehead

Kajaanin erittäin "suvaitsevaisessa" kaupungissa vieraillessani kävi näin...

Joo Kajaani on sitten "niin ihanan suvaitsevainen" Isäni on töissä vuokatissa ja olen siellä aina välillä sitten joutunut hengailemaan ja kaukaa näkee jo kuinka tuijotetaan. Paras oli, kun olin poikaystäväni kanssa Vuokatissa Pipefestien aikaan!! ikävä kyllä... Meidän oli tarkoitus saada isältä töitä sieltä, mutta se ei onnistunutkaan. Noh siellä me sitten oltiin kuitenkin. Me käytiin joka päivä syömässä siellä festarialuueen tykönä ja näin siinä samalla isää joka oli melkein 24 tuntia vuorokaudessa töissä. Känniset hiphoppari-teinit ynnä muut sankarit osoittelivat meitä ja tölläsivät ja tulivat kyseleen, että mitä v****a(niinkuin he asian ilmaisivat) me siellä teimmehah, siinä sai useammallekkin selitellä. Kävi sääliksi, kun eräs tyttö tuli kerjäämään meidän pizzasta palasta, kun se ei ollu syöny kolmeen päivään mitään. Juonu vaan ja meikit oli pitkin naamaa.:/
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2007 16:57

Lainaus: Jensu

Kävi sääliksi, kun eräs tyttö tuli kerjäämään meidän pizzasta palasta, kun se ei ollu syöny kolmeen päivään mitään. Juonu vaan ja meikit oli pitkin naamaa.:/

Miten noin voi edes käydä? :O
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2007 17:00

Lainaus: Mephistopheles

Miten noin voi edes käydä? :O

Täällä päin noita kyllä löytyy

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit