Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ei voi enää edes cd:tä ostaa rauhassa.... =/

Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.05.2008 16:11

Lainaus: darkAngel

tasolla enimmäkseen nautin hieman kieroon tuijottavista katseista mutta on se silti joskus kypsyttävää. jokaisella on oikeus tyyliinsä mutta tosiaan kuten Heetteri sanoi, kannattaa se siitä vinettäminen jättää pois (huonoja päiviä lukuun ottamatta)

Minäkin nautin aikalailla katseiden keräämisestä, mutta välillä ihmisten reaktiot vain on niin typeriä että ensin se ottaa päähän.. Myöhemmin ne kuitenkin vain naurattavat.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.05.2008 16:23

Lainaus: Heetteri

No tuo kivitys oli nimenomaan sitä huumöriä.

Huumoriksihan minä tuon ymmärsinkin mutta asialla on se huumoritonkin puoli. Etenkin koulumaailmassa
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.05.2008 18:32

Lainaus: Unholysacrament

Etenkin koulumaailmassa

Aamen. Been there, done that, got the t-shirt. On kivitetty minua, että e se Heetteri sitä huumoria niin kaukaa todellisuudesta hae. Ja ei, en ole loukkaantunut mistää, kunhan totesin
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.05.2008 21:50

Minun mielestäni goottien kitinä siitä että heitä tuijotetaan on aika naurettavaa.

mun on nyt pakko sanoa että mä rakastan sitä kun ihmiset tuijottaa, tietää että on erilainen ja voin vaan kuvitella ihmisten ilmeistä mitä ne ajattelee, oon kai huomionhakuinen siinämäärin huutelu ei oo kivaa jos perään huudellaan goottinistiä tai mieshu0raa. tykkään erottua ja tahdon myös tietää että erotun!

kuulostinpa wnb:ltä...

Moderaattori muokkasi viestit yhteen. Voit muokata omaa viestiäsi maagisella "muokkaa"-nappulalla, älä pistä kahta viestiä peräikkäin!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.05.2008 08:06

Lainaus: Morningstar_

kuulostinpa wnb:ltä...

No ehkä vähän, mutta kuka täällä laskee...

Ihan tervettä tunnustaa että on huomiohakuinen. Ei voi olla gootti jos ei ole vähintäänkin salaa ylpeä siitä että walks as an anomality amongst men. (Kyllä, kirjoitan fingliisiä)
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.05.2008 09:37
No jos töllistely on hirveän törkeää, niin kyllä sihahdan jotain puolikovaan ääneen töllistelijälle. Se on aina auttanut ja varmasti auttaa tulevaisuudessakin. Vaikka toisaalta tällainen töllistely nyt kuuluukin osana tähän "gootteuspakettiin" mutta muuten kyllä nautiskelen jokaisesta ihmettelystä, eikä siinä mitään ongelmaa, en minä siitä rikki mene.
  • Lähetetty: 19.05.2008 11:38

Lainaus: Breviary

mutta muuten kyllä nautiskelen jokaisesta ihmettelystä, eikä siinä mitään ongelmaa, en minä siitä rikki mene.

YOU HAVE MY BOW!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.05.2008 11:44

YOU HAVE MY BOW!

Repesin. Oi voi, ei näitä juttuja minulle aamulla ennen teetä...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.05.2008 11:51

YOU HAVE MY BOW!

axe

AND MY AXE!

• Lähetetty: 19.05.2008 11:55

Lainaus: Iiriva

AND MY AXE!

AHAHA! :'D Priceless. Mut siinä välissä taisi olla vielä se miekka. No, ei se mitään. Iirivalle sopii toi feisty dwarf niin hyvin. *G*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit