Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ei voi enää edes cd:tä ostaa rauhassa.... =/

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.03.2007 17:23
Niin,tässä perjantaina sattui minulle niin että kun lähdin ihmisten ilmoille 2kuukauden tauon jälkeen(siis en ollut 2 kuukauyeen käynyt kuin koulussa ja metsässä haahuilemassa) ja "normaalit" ihmiset tuijottivat minua oikeasti kokoajan! Se oli suorastaan pelottavaa(vaikka kaverini sanoi puhelimessa että muut pelkäävät minua varmaan enemmän kuin minä niitä)
Siinä sitten melkein juoksin karkuuun kun kaksi hopparia käveli ohi,kun jotenkin tuntui vain niin ahdistavalta olla siellä ihmisten keskellä kun olin ihan yksin ja muut yhmiset tuijottivat kuin olisin karannut eläintarhasta.
Ja kun kävin levymusiikissa ostamassa itselleni the 69 eyesin cd:n niin ikkunan taakse kerääntyi ihmisiä tuijottamaan ja sitten ne vielä OSOITTELIVAT! kyllä minä tiedän,että saatan näyttää toisinaan erikoiselta niiden silmissä,mutta oikeasti; eikö kuitenkin pitäisi vähän ajatella "tavistenkin"? Ymmärtäisin kyllä jos kyseessä olisivat olleet pikkulapset,mutta kun aikuiset ihmiset(ehkä 30 ikäisiä) osoittelevat minua,kun muutenkin olen ihmiskammoinen ja heitä huomattavasti nuorempi.Ainiin,vanhempia ihmisiähän piti kunniottaa. Eli onko niin että minulla ei ole nuorempana oikeutta asioda levykaupassa rauhassa?
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 17:33
Juu. Itse en ole huomannut että ihmiset tuijottaisivat. Varmaan oon liian välinpitämätön välittääkseni. Mutta kaverit on sanonu että oon melkoinen huomion kohde. Tuntuu siltä että ainoat jotka ei tuijota on nuoret. Seuraavan kerran kun joku tuijottaa niin yritä pelästyttää tämä.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.03.2007 18:13
Ihmiset tuijottaa mutta silloin tuijotan takaisin. Olin kahvilla Anttilassa ja minua vastapäätä istui sellainen aika vanha mies ja tuijotti. Ensin yritin hörppiä kahvia niinkuin mitään ei olisikaan mutta sitten päässäni kilahti: Laskin kahvikupin, otin mukavamman asennon ja aloin tuijottaa pappaa kiinteästi pää kallellaan. Pappa tuijotti vielä vähän aikaa mutta kohta se nousi, puistatteli ja köpitteli matkoihinsa jotakin kummaa mumisten... Olin ylpeä itsestäni loppupäivän ajan...
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2007 18:19
Miltäköhän mahdat näyttää, jos sinua noin häiritsevällä tavalla on tuijotettu?
Toisinaan ihmiset vähän ylireagoivat saadessaan paljon huomiota.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.03.2007 18:53
Muakin tupataan jonkun verran tuijotelemaan, kun pikkuisessa kaupungissa asun ja tuntuu että olis joku paikallinen ihme, kun ilmestyy keskustaan. Lapset tuijottaa ja nauraa ihan niin selkeesti, että jopa tuntee sen, mummot voi kirota kun kävelee jaetulla pyörä- ja kävelytien pyöräpuolella... HohOho. No mutta jos liikaa alkaa kattomaan, niin katon takas tai meen ihan suoraa kysymää, että onko joku todella ongelmana? tepsii hyvin, kokeilkaa, menkää kysyy ja varmaa loppuu =)
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:51
No minulla on tapana joko pyöräyttää silmiäni ja antaa asian olla tai aloitan melko synkeän tuijotuksen takaisin. Sitä ei ole kukaan tähän mennessä kestänyt, varsinkin kun ajattelen tuijottaessani mitä joskus minulle on tehnyt ja se lisää vain vihaa ja surua siihen tuijotukseen. Näkee että se tekee pahaa niille ihmisille yrittää katsoa silmiini siinä vaiheessa.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2007 21:32
Itse hymyilen tuijottajille leveästi, joskus jopa vilkutan, jos töllistely on oikein töykeää.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:23
Hauskin juttu sattui eilen lähijunassa matkalla sinne goottimiittiin. Koska lähettiin sieltä yhdistyskokouksesta Gloriaan bileisiin, oli mulla tavallista pidemmät piikit kaulassa, naamassa ja enemmän meikkiä sun muuta tylliä ja härpäkettä.
Mua vastapäätä istui vanha pariskunta, ja tapani mukaan aloin jo vältellä niiden katseita, koska ainahan ne katseet vois vaik tappaa. Mut tää rouva alkoi yhtäkkiä kehumaankin mun tyyliä laidasta laitaan, jopa sitä ruuvia alahuulessa! kyseli mistä ostan "erikoiset" vaatteet ja pälpätti koko junamatkan stadiin miten mahtavalta näytän! Sit se halus ottaa musta kuvia kameraluurilla, ja laittoipa vielä mun pärstän piikkeineen sit taustakuvaks puhelimeensa!!!! Että näinkin joskus
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:23
Eilen eräs tyttö alkoi tuijottaa minua, ja yritin sitä takaisintuijotustaktiikkaa. En kuitenkaan voinut jatkaa sitä kauaa, sillä hän todellakin tuijotti minua suoraan silmiin seisoen vähän matkan päässä suoraan edessäni. Olisi varmaan pokka pettänyt jos olisin siinä yrittänyt tuijottaa takaisin. Siirryin sen sijaan sivummalle.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:35

Lainaus: Satyricona

Itse hymyilen tuijottajille leveästi, joskus jopa vilkutan, jos töllistely on oikein töykeää.

Sama täällä.... ....tuijotuksellani syön nuo oletsaatananpalvoja mummot ja papat päivälliseksi..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit