Gootti.net

Linux vai Windows

Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 18.03.2007 03:00

Lainaus: oilge002

Hah,te gootit että näemmä tiiä ees mikä on 98SE,se ei tosiaankaan ole mikä special edition,vaan second edition.

Älä nyt oleta tuommosta...
Minä ainakin tiesin..

Lainaus: kuopassa

Taitaapa ne Linuxit tosiaan olla suosituimpia tuollaisissa serverimasiinoissa.

Miksiköhän?..
Linuxi on sen verran stabiilimpi kuin windows että sitä voi pitää kuukausia putkeen käynnissä ilman hidastumisia.. (toisin kuin windows joka hyyty jo parin kolmen päivän tehomaratonin jälkeen)
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2007 07:12
Mun koneissa on ollu:

Win 95 - se ihkaeka kone
Win 98 - perhetuttupappi haukku sitä :[
Win XP pro - Serkun sähellyksiä kun tutun asentaman XP:n se onnistu tuhoamaan..
Win XP Home edition - Nykynen, läppärin mukana tuli (no daa?)

Kahden ekan koneen aikana ollu mitää hajuakaan tarkemmasta jutusta, siinä ja siinä että tiesin että kyse on Win&vuosluku-sydeemi

Enpä tiiä vaihtasinko. Ehkä.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 13:06
Tällä hetkellä windows xp käytössä tällä koneella, ja tolla viereisellä romulla win 98 (ei siihen uudempaa ees voi laittaa -_-)

Linuxista joitain kokemuksia veljen koneelta mutta en pidä Minusta se vain on outo, windowsien jälkeen...
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 14:37
Jos kaikki pelit pyörisi linuxilla ilman emulaattoreita niin en koskisi ikinä enään tähän Wintoosaan
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.03.2007 14:59

Hah,te gootit että näemmä tiiä ees mikä on 98SE,se ei tosiaankaan ole mikä special edition,vaan second edition.

älä ny pilkkua rupee nussimaan... se on mun vakipano.

Eikä tol ny niin oo välii onko se special edition vaiko second edition. Se on se ja sama, kunhan toinen ymmärtää mistä on puhe... >.<
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2007 17:09
On ollut Windows 95, sitten Windows XP ja nyt Vista joka heittäytyi ongelmalliseksi. Ilmeisesti vielä niin uusi, että bugeja löytyy jonkin verran ja ohjelmistovikoja. Tehtaalle lähti Vista ja keskusyksikkö. Käyttäytyi kuin USB-portit olisivat olleet toimimattomia tai jotain virransyöttöhäiriötä. Tai sitten vika oli vain Vistassa. Ok... En rupea nörttäilemään enempää, tietokonekieli on neljäs kieleni...
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2007 18:18
hmmrh, sanoisinko että .... vähä molempia, samaan aikaan xD ongelma on vaan siinä et mun läppäreissä on aina niin epästandardia rautaa et pakko käyttää winukkaa ku ei jaksa säätää niin paljoo et linux toimis kunnolla... jos toimii sillonkaan, aina jotain ongelmaa virranhallinan ja ACPIn kanssa... Mut server(e)issä käytän linuxia (botit ei muista alustoista tykkääkkään), työpöydällä pääasiassa windowsia

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.03.2007 19:18

No mie en yleensäkään tiedä juuri mitään tietokoneista sun muista mutta sen tiedän että mulla on Windows XP.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 20:47
Tää on mun oma ihkaeka kannettava ja windows xp täs..
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2007 14:46
Miulla on molemmat, tosin tuo Ubuntun opettelu on jääny ku olen aika Windows XP Homen orja...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit