Gootti.net

Linux vai Windows

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.08.2008 21:21
Windows Vista on meillä
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.08.2008 21:43
OpenSUSEen vaihdoin vitnoussin virhepäivityksen jälkeen
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2008 14:06

Lainaus: DarkMessiah

http://naurunappula.com/354348/MAC

soooriii, oli ihan pakko

Toimiipahan paremmin :P kuitenkin. Eikä tää kaikille oo helppo haha
Kirjoittanut: TheRiddler (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2008 15:06
Windows Vista. Kyllä mie oon ainakin ollut tyytyväinen. Entisessä koneessa oli XP, ja tää on ollut miun mielestä ainakin paljon käyttäjäystävällisempi.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2009 20:14
Linux ja Omppukone ;D
Kirjoittanut: rolle (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2009 19:37
Linux, openSUSE 11. Kokemusta parisenkymmenestä eri distrosta ja Sussu osoittautunut parhaimmaksi.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2009 20:24
Winukan Xp on käytössä ja ihan tyytyväinen oon, ei oo ainakaan ongelmia tullu. En oo kyl kokeillu mitään muuta että siinä mielessä en voi tietenkään sanoa että se olis paras tai mitään
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • • Muokkasi: Tillie
  • Lähetetty: 16.03.2009 19:26
Aikaa sitten olen jo luopunut toivosta ymmärtää tätä konetta. KDE 3.5 sanoo varmasti jollekkin toiselle enemmän kuin minulle. Liittynee jotenkin Linuxiin(?).

Silloin tällöin ois kyllä kiva jos olisi joku helppokäyttöisempi, tähän kun tarvitsin alan ammattilaisen parin pikkupelin asentamiseenkin...
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.03.2009 20:06
Rankasti modattu XP on käytössä tässä koneessa. Vistaa olen testaillut mutta se on jotain ei minulle sopivaa :P
Linuxista ei nyt niin hirvittävästi ole kokemusta voisin kyllä linuxilla varustetun miniläppärin ottaa itselle jos ois rahaa
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2009 21:41
Windows XP - Läppärissä
Ubuntu Server edition - Palvelimessa
EEEBuntu - eeepc 701:ssä

Lisäksi läppärillä pyörii virtuaalikoneina satunnaisesti toinen XP,Xubuntu ja Windows 7.

Haaveena saada quadcore johon voisi linux-palvelimen virtualisoida ja normaalikäytössä käyttää windows 7 tai XP:tä. (Linuxin pelituki on vielä niin kovin onneton vaikka löytyykin Wine ja Cedega, pelaan kai vieläkin liikaa)

Lainaus: Chrystalis

BLUE SCREEN OF DEATH!

Itsehän pidin kovasti enemmän PINK SCREEN OF DEATH! ilmiöstä (Geforce ti-4200 )

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit