Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

asiat joita ette huomaa "muuta ku joskus"

Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.04.2008 19:39
Räplään korviksia koko ajan. Ärsyttää itseänikin välillä kun koko ajan käsi käy korvalla. Nykyään vielä enemmän kun yhdestä korusta tippui pää kerran. Ennen tätäkin lausetta pyörittelin yhtä korua, en kestä!

Lisäksi naputtelen sormilla koko ajan johonkin, naputtelen jalkaa lattiaan ja teen muutakin typerää. Ja piirtelen huomaamattani kaikkiin koulukirjoihin.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.04.2008 12:18

Lainaus: Arawyn

Ja piirtelen huomaamattani kaikkiin koulukirjoihin

Minä myös! Ihmettelen, ettei kukaan ole vielä huomauttanut tuosta.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.04.2008 17:04
nyt ei tule muuta mieleen kuin se että hermostuneena rupean aina räpläämään kaulakoruani
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.05.2008 11:31
Kun vaivun oikein syviin ja synkkiin mietteisiin, otsani painuu ryppyyn, silmät siristyvät ja muikistelen suuta. Se on varmasti kovin koomisen näköistä. Muihin outoihin tapoihini kuuluvat myös taipumukseni purra kaksihaaraiset poikki hiusten latvoista, ärsyttää tahallani paikattuja hampaita puremalla niihin, ja rytmissä käveleminen. Lisäksi, kun kuuntelen takana käytävää keskustelua tai kuulen yllättävän äänen, "höristän" korviani kuin koira. Siis en laita kättäni kupiksi niiden taa, vaan teen vaistomaisesti sen saman liikkeen kuin korvia liikutellessa. Eivät nämä tosiaan sinänsä pakkomielteitä ole, mutta sellaisia kummia tapoja/piirteitä joita ei tule yleensä edes ajatelleeksi.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.05.2008 13:03
Paha tapa minulla on naksutella kynsiä (varsinkin hermostuneena) kunnes ne katkeavat... En edes aina huomaa sitä. Sitten unissaan tulee joskus narskuteltua hampaita ja sitten aamulla herään leukaperät kipeinä. Joskus olen myös potkinut seinää unissani ja aamulla löydän kasan mustelmia... Joskus herään siihen keskellä yötä.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.05.2008 15:59
- pikkurilli jää aika usein pystyyn
- vääntelen naamaani kun luen tai piirrän
- naksutan niveliäni. yleensä sormista ja niskasta
Kirjoittanut: Inceptum (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2008 17:36
No minulla on tuo kynsinauhojen repiminen ja kynsien pureskelu, vaikka huono tapa onkin
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 06.05.2008 21:07
En muista olenko jo maininnut, mutta minulla on tapana puhella joskus itsekseni kun kukaan ei ole kuulemassa, lähinnä kotona tosin. Kerran jopa sanoin itselleni "turpa kiinni", kun tajusin etten ollutkaan yksin ja joku olisi saattanut kuulla jutusteluni.

Lisäksi olen huomannut (ja lähipiirinikin on joutunut huomaamaan), että kehittelen usein sananmuunnoksia (munansaannoksia).

Niin ja kävelen usein musiikin tahtiin jos kuuntelen iPodia.
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Gothic romance
  • Lähetetty: 15.07.2008 18:40

Lainaus: Swanette

Niin ja kävelen usein musiikin tahtiin jos kuuntelen iPodia.

minä myös..

Pureskelen kynsiä ja se pikkurilli on aika usein pystyssä kun juon jotain...
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.07.2008 17:03
Jos esim. odotan vastausta mesessä kaveriltani, rupean räpläämään vasemman korvan korvista. Löysään, kiristän, otan irti, pistän takaisin...tosi ärsyttävää xP
Juu, musiikin tahdissa tulee myöskin kuljettua.
Revin kynsiäni joka ikinen päivä, kynnet tyngät ja hävettää.
Monesti myös varmistan, että onhan nyt ranteissa olevat rannekkeet ns. oikein päin, eikä niin, että nepparit sojottaa ihmisiä kohti.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit