Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

asiat joita ette huomaa "muuta ku joskus"

Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.02.2008 18:46
Mä räpsäytän silmiäni jokaisen tekniikkasuorituksen huippukohdassa, eli jos vaikka teen lyöntiä eteen kävelyasennossa, puristan silmät kiinni käden suoristuessa, sormien puristuessa nyrkkiin ja rystysten osuessa kuvitteelliseen maaliin. Itse en tätä kyllä huomannut, vaan eräs lajin opettajista teki mielenkiintoisen havainnon ja katsoi asiakseen tiedottaa siitä
Lisäksi heiluttelen koko ajan jalkojani jos istun vähänkään pitempään samassa paikassa.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.02.2008 20:37
Mä louskuttelen leukojani musiikin tahdissa
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.02.2008 20:53

Lainaus: M Chaosbreather

pyörittelen nilkkojani esim. koulussa teroriatunneilla. Noijailen käteeni. Vaihdan levottomasti asentoani välillä, korjailen paitaa, koskettelen kaulakorua

Kuulosta pelottavan tutulta...

Eli joo, tulee myös harrasteltua tuota kaulakorun, D-lenkkien yms. näpräämistä ja kummallista hytkymistä ja nilkkojen pyörittelyä. Asento vaihtuu myös todella taajaan
Kirjoittanut: Salikon (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2008 20:59
Onhan niitä joitakin huomaamattomia tapoja, niinkuin varmaan kaikilla.

Minulla on pikkusormessani sormus. Hyvin tärkeä sormus. Minun on ajoittain peukalolla kokeiltava, onko se vielä sormessani. Yhdesti se ei sitten ollut. Olin juuri puhumassa, joten lause jäi kesken ja suu auki. Onneksi se löytyi köksän luokasta. Sormukset kun täytyy ottaa pois.

jalan naputus taikka heilutus on myöskin tapani, josta ystäväni aina jaksaa huomauttaa.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.04.2008 19:10
Itelläni on semmonen outo tapa, josta ystäväni huomauttelee usein, että hakkaan aina kolme kertaa pöytään kädelläni (tai kynällä tai jollain) jos istutaan vierekkäin esim. koulussa ku mulla on jotain arvaa mitä-asiaa.

Ja sitten harrastan kaulakorun pyörittelemistä, ja oikeastaan vielä enemmän sormuksen pyöräyttelyä niin että joskus se lentää siitä kokonaan. Sitte sitä saa ettiä pöytien alta ja mutalätäköistä.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2008 20:24

Lainaus: Banshee

Samajuttu! Eikä minun tarvitse edes kuunnella musiikkia vaan saatan jopa rueta muuten vaan louskutteleen leukojani..
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.04.2008 21:13
Hmm, tulee ihan tolkuttomasti juotua limpparia...
kynsistä ei ole mitään jäljellä, koska revin niitä, enkä pysty lopettamaan ja niitä häpeän. Olen huomannut että jos olen koneella ja tulee hetkeksi mesessä hiljaista, niin rupean löystyttämään ja tiukentamaan korvikseni tappia. Ja nimenomaan vasemman korvan tappia..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.04.2008 22:19
Tämä nyt on enemmänkin pakkomielle, mutta sen jälkeen, kun muutin asumaan omilleni en ole pystynyt käymään nukkumaan ennen kuin olen useaan kertaan varmistanut, että ulko-oveni on varmasti lukossa ja turvaketju ovessa kiinni.
Harvemmin tosin huomaan tekeväni nämä samat rutiinit oven kanssa joka ilta.
Kirjoittanut: Vampire God Miru (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.04.2008 10:47
ite naputtelen sormilla pöytään, jännittäessäni kävelen ympäri taloa tai pihaa, heiluttelen jalkojani istuessani, ku meen röökille ni otan röökin samalla kädellä suuhuni ku millä mä sit sytkäriä käytän........ viimeisestä kaveri huomauttanu pari kertaa koska hän itse tekee tuon kaiken miten sattuu........... ainiin en osaa liikkua kovinkaan paljoa polttaessani vaan pysyn yleensä paikoillani..........
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.04.2008 11:15

Lainaus: Banshee

En olekaan ainoa! Inhottavaa, teen tuota myös julkisilla paikoilla, ihmiset katsovat mua kuin seonnutta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit