Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

asiat joita ette huomaa "muuta ku joskus"

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.08.2007 13:44
Huomasin tuossa myös, että minulla on pikkurilli pystyssä vaikka juon pullosta, jne. Yritän aina painaa kuitenkin sen takaisin. Näyttää niin koomiselta, pyörittelen nilkkojani esim. koulussa teroriatunneilla. Noijailen käteeni. Vaihdan levottomasti asentoani välillä, korjailen paitaa, koskettelen kaulakorua tai rastojani. En jaksaisin kovin kauaa olla paikoillaan ja vain kuunnella kun silloin tuntuu, että jumittuu ja puutuu paikoilleen.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2007 09:14

Lainaus: Moruganna

Huomaan korjaavani silmälasieni asentoa vähän väliä. Lisäksi jutellessani ihmisten kanssa pyörittelen usein hiuskiehkuroita sormieni välissä. Terapiassa rypistelen, silittelen ja tuhoan vaatteitani tai pompulaa jos se sattuu olemaan ranteeni ympärillä. Yleensä yhden istunnon aikana saan hajoitettua vähintään yhden pompulan ja hävitettyä nukkapallerot paidoista

Juodessani myös nostan sen pikkurillin ylös, sen vaan kuuluu olla niin.
Joku voisi luulla että minun on myös pakko liikkua koko ajan, ei se niin ole, liikun vain "vahingossa" koko ajan jotenkin. (heiluttelen jalkoja, naputan kynsiä pöytään, räpellän tavaroita, vilkuilen ympäriinsä yms.)
Minun hyötyliikuntaani kun en edes itse huomaa sitä.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2008 17:53
Mä ''tärisytän'' Jalkaani aina ku istun jossai -.- Tai sitte alan puhelee ittekseni tai vaikka ku on tullu riideltyä äiten kanssa, lisään itsekseni ja hiljaa kulman takana vielä jonkun pari sanaa mitä olis halunnu sanoo sille mutta kun ei si viittiny ettei se suutu enempää.
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2008 14:36
Mulla on ****** kunnos olevat silmälasit, niin "korjailen" eli nostan niitä ylemmäs koko ajan. On jääny niin selkäytimeen, että korjailen asentoa silloinkin, kun ei ole edes laseja päässä :P
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2008 17:00
Kitaraa soittaessa mulla nousee pikkurilli ylös otelaudalta ja olen ihmetellyt sitä. Tunteja harjottelun jälkeen se pysyy mutta palaa seuraavana päivänä. Kokeilkaa näpytellä sormillanne vaikka pöytää kuvioin: etusormi, keskisormi, nimetön, pikkurilli, nopeaan tahtiin.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2008 21:32
Hermostuneena ruuvailen niitti rannekkeessa niittejä edestakaisin ja autoa ajaessa hiukan pidempiä matkoja tulee poltettua koko ajan tupakkaa enkä huomaa sitä ennen kun joku kaveri kysyy montako askia menee päivässä ja tästä tavasta haluan päästä eroon todella ärsyttävää.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.02.2008 07:22

Lainaus: CipeTheLucifer

Kitaraa soittaessa mulla nousee pikkurilli ylös otelaudalta ja olen ihmetellyt sitä.

Minulla myös. Onhan se tietysti melko hauskan näköistä mutta ei se soittamista ole vielä häirinnyt.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2008 11:50
olen pistäny merkille sellasen jutun että; ite ainakin ajattelen syvällisiä vaan sillon kun menee huonosti. sarja filosofisia kysymyksiä ilman vastausta tai aforismeja. kaikki tulee kirjotettua pöytälaatikkoon talteen. joskus niitä tulee lueskeltua ja mietittyä; mitä ihmettä päässä on liikkunu? sillon ohi kiitävä ajatus tuntu niin loogiselta, jälkeen päin taas ei.

lasipullosta juon myös muuten pikkurilli pystyssä. varmaan melko huvittavan näköstä kun juo saunakaljaa
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 15:43
minullakin on aina tuo pikkurilli, hassu juttu
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2008 00:47
Huomasin tuossa juuri että keinun ja heilun edestakas kun istun jossain ja heiluttelen jalkaani kun oon makuullani Tuntuu vähä-älyseltä jossain bussissa tai yleisellä paikalla ku alkaa keinuttaa, mahtaa olla näky.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit