Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

asiat joita ette huomaa "muuta ku joskus"

Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.07.2007 21:48
Ennen olen surffaillut netissä niin että suosikkilista on reunassa kokoajan auki, mutta nyt olen jostain ihme syystä päässyt siitä eroon. Ei vaan enää huvita jättää sitä siihen, avaan sen joka kerta erikseen linkin painamista varten. Näin kyllä näkee nettisivun kokonaisuudessaan paremmin kun sivussa ei ole mitään ylimääräistä.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2007 19:44
Minulla on ikävä tapa rummutella kynsillä pöytää
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2007 19:47

Lainaus: Freya

Minullakin on sma tapa..ei se ole ikävä
ja sitten tuo "otsatukka vedettynä korvien taakse" refleksi on iksennyt minuun jälleen..pitänee päästä siitä eroon..
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2007 21:23
Huomaan korjaavani silmälasieni asentoa vähän väliä. Lisäksi jutellessani ihmisten kanssa pyörittelen usein hiuskiehkuroita sormieni välissä. Terapiassa rypistelen, silittelen ja tuhoan vaatteitani tai pompulaa jos se sattuu olemaan ranteeni ympärillä. Yleensä yhden istunnon aikana saan hajoitettua vähintään yhden pompulan ja hävitettyä nukkapallerot paidoista
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.07.2007 12:51

sama täällä. jos ei sitä niin sit jalalla -.-
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.07.2007 17:31

Lainaus: Valkyria

sama täällä. jos ei sitä niin sit jalalla -.-

Jalalla pöytää?

(tajusin kyllä että rummutat jalallasi jotain muuta mutta tuosta vain sain sellaisen käsitylsen että rummuttaisit jalalla pöytää )
Kirjoittanut: InPainWeTrust (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.08.2007 18:10
minä tökin rillejäni aina jos vähänkin hermostuttaa. eli usein.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.08.2007 18:12

Lainaus: Lovekiva

(tajusin kyllä että rummutat jalallasi jotain muuta mutta tuosta vain sain sellaisen käsitylsen että rummuttaisit jalalla pöytää )

No voihan sitä hakata jalkaansa pöydänjalkaan
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.08.2007 21:56
Minä pitelen pientä lusikkaa joskus todella oudosti O___o Pitelen kiinni peukalolla ja keskisormella, etusormi pystyssä.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.08.2007 11:01
Joskus mulla nousi pikkurilli kun nostin kahvikupin ja join. Äitini huomautti siitä. Oudosti oma huonekkin sotkeutuu enkä "huomaa" sitä. :'D

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit