Gootti.net

Yleiskeskustelu

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.05.2008 11:42

Lainaus: Iiriva

Minä olen jo siirtynyt vessapaperiin nenäliinojen hinnan takia,

Ovat muuten mun mielestäni myös pehmeämpiä... eihän sitä kukaan hiekkapaperilla Itse siirryin vessapaperiin jo vuosia sitten, kun flunssa iski.
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2008 23:13

Lainaus: Nocturne

Minä olen jo siirtynyt vessapaperiin nenäliinojen hinnan takia,

Ovat muuten mun mielestäni myös pehmeämpiä... eihän sitä kukaan hiekkapaperilla Itse siirryin vessapaperiin jo vuosia sitten, kun flunssa iski.

Yksittäinen kymmenen nenäliinan pakkaus maksaa R-kioskilla noin 60 snt (screwed)....
Yhtä vessapaperia minäkin..
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.05.2008 00:16
onko täällä muita yöeläjiä paikalla? tarvis juttuseuraa ku on niin prkleen tylsääää :P
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.05.2008 00:37
Missä muut yöeläimet?
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.05.2008 01:00
Minä odottelen jääkiekon alkamista miksi senkin pitää olla niin myöhään... kahdelta vasta Suomi-USA peli.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2008 01:15

Lainaus: Kuutar

Minä odottelen jääkiekon alkamista miksi senkin pitää olla niin myöhään... kahdelta vasta Suomi-USA peli.

samaa peliä tässä miäkin odottelen ja kiroan että pitääpä olla myöhään. mutta ei vaan voi jättää katsomatta ja taas uusinta on IHAN eri asia.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.05.2008 08:21
Kiva nousta kuudelta kun ei tarvi mihinkään mennä! Ihana allergia-aika...
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2008 17:09
Yyyyy.. Tyhmät koivut..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2008 23:31

Lainaus: Vampira_666

Yyyyy.. Tyhmät koivut..

öö.. allergiaa vai katoitko siäkin pelin aamuyöstä
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.05.2008 23:35

Lainaus: darkAngel

öö.. allergiaa vai katoitko siäkin pelin aamuyöstä

Allergioi kummassa tapauksessa vain

En katso lätkää, joten kommentti on täysin vailla järkeä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit