Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa!

Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2011 23:05
NONIIN ! Nyt laitetaan tännekkin vipinää!

1, millon kokoonnumme yhteen? Miittiä siis vaikka lauantaille, muita päiviä ehdottakaa itse?
Käykö teille;
( ) 23. tai ( ) 30. tai ( ) 6. tai ( ) 13. päivä?

2, Missä täällä on käymisen arvoisia paikkoja? Minä en ainakaan tunne kaupunkia, joten ehdotelkaas kaikki kuppilat, kaupat ja näköispatsaat.

3, Jalometalli on 12.-13. elokuuta. Kuka menee, kuka haluaa törmäillä siellä?

4, Onko tylsää, haluatko nähdä ihmisiä etc? Must ois kiva jos ihmiset tietäs et mua saa kysyy menee jokapuolelle, ku itekki oon luuri kädes kokoajan. Keskustaan pääsen ainaki jos en muualle
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.07.2011 16:32
Meikälle käy kaikki lauantait, mut ei kiitos ennen puolta päivää näin kesälomalla...

Muutaman kerran on pienellä porukalla vuosia sitten istuskeltu mm. Coffee Housessa ja Robert'sissa. Riippuu vähän, onko alaikäisiä mukana - lauantaina kun osa kaffiloista menee pirun aikaisin kiinni. Stocka taitaa mennä jo kuudelta, ja Robertista saa kaupungin parasta kahvia. :]

Jalometalli ei kiinnosta, mut ite oon ainaki Qstockin ympäristössä hillumassa varmaan kumpanakin päivänä.

Oopa sinä BlackLotus nyt tässä päällepäsmärinä, ei tästä miitistä taaskaan tuu muuten mitään : D päivä vaan lukkoon ja kaikki lupaa käsi syrämmellä sit tullakin paikalle!
  • Lähetetty: 22.07.2011 23:35
Allright mä siis olen Fuhrer 2, jos jollain valittamista on, teemme kompromissin.
Laitan teille kaikille, jotka tässä ketjussa ovat ilmoittaneet asuvansa Oulua lähelläkään, pyynnön ottaa osaa tähän ketjuun viestin muodossa.

OK no miitti on lauantaina 6.8.2011 Robert's coffeessa klo 16.
Jos jollekkin ei käy, teemme toisen miittipäivän tämän lisäksi.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2011 02:14
Hoi! Mukana ollaan, olen muutenkin Oulussa tuolloin, ainakin tämänhetkisen tiedon mukaan. Paikka ja aika minulle ok, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2011 19:49
Jee! Mukana myös minä!
Jalometallin aikaan on omalla pumpulla keikka, Qstockissa tulee jollakin tasolla pistäydyttyä, ehkä.

Kiva nähdä foorumilaisia, josko tällä kertaa oltais liikkeellä kunnon joukolla herättämässä pahennusta?
  • Lähetetty: 24.07.2011 15:04
Hmm, en omista merirosvolippua, mistä minut voisi tunnistaa, mutta viimehetken ilmoitusten varalle yksityisviesteilen teille numeroni, ok?
Minkähän plakaatin sitä näpertelisi... Etsin valkosen lakanan jolle maalaan sanan "goottiheimo" ?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.07.2011 21:20
Valitettavasti en itse ole maisemissa miitin aikoihin, mutta ehkä sitten myöhemmin!
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2011 19:56
No voihan prkl... Tuo kuudes päivä menee siinä, kun keittelen kahvia veljentytön ristiäisissä. Ehkä sitten seuraavan kerran pääsen liittymään synkähköön seuraanne. :/
  • Lähetetty: 26.07.2011 03:15
Jep, järkkäämme sellaisen toisen päivän, että kaikki pääsevät miittaamaan.
Mitäs muuta heimolaiset halajavat tehdä kuin istua kaffittelemassa, miten olisi Ainolanpuistossa kävelypyrähdys?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.07.2011 12:25

Lainaus: BlackLotus

Mitäs muuta heimolaiset halajavat tehdä kuin istua kaffittelemassa, miten olisi Ainolanpuistossa kävelypyrähdys?

Jätskin syönti torinrannassa maistuisi minulle. :] Siis niinq sään salliessa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit