Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa!

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.07.2011 21:31
Hitto, mulle tuli työvuoro lauantaille. Äääärrrhhh. Ehkä ensi kerraksi sitten. Hmph.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2011 00:35
Noh, mikäs teille parhaiten käy, arki-ilta vai viikonloppu?
Nyt pitää pohtia sellainen aika että useammalle käypi, ja sitten myös pahitteeksi ei ole ottaa foorumin ulkopuolisia kavereita mukaan.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.08.2011 00:48

Lainaus: BlackLotus

Nyt pitää pohtia sellainen aika että useammalle käypi, ja sitten myös pahitteeksi ei ole ottaa foorumin ulkopuolisia kavereita mukaan.

No, minähän en uskalla mihinkään ilman avokkiani.

meikälläkin voi olla muuttokiireitä vielä ens lauantaina.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.08.2011 10:24
Enpä pääse minäkään paikalle, työt tulee huvin tielle. Pitäisikö siirtää miitti paremmalle ajankohdalle? Sellaiselle päivälle, joka sopisi mahdollisimman monelle.
  • Lähetetty: 03.08.2011 23:20

Lainaus: Sennay

Pitäisikö siirtää miitti paremmalle ajankohdalle? Sellaiselle päivälle, joka sopisi mahdollisimman monelle

Dii Eli, perukaamme tämä miitti, ja sopikaamme uusi ajankohta.
Ovatko ihmiset halukkaita miittaamaan ja, mitkä päivät teille käyvät parhaiten?
Arkena (ma-pe) neljän jälkeen minä pääsen liikkumaan. Ja tiistaisin minulla on menoa, mutta se ei estä minua tulemasta miittiin, jos se silloin olisi.
Kuolevaiset hoi !
  • Lähetetty: 05.08.2011 13:34
Miul alkaa iltalukio muistaakseni 22. päivä, joten sitä ennen passaa viikollakin iltasella. Se ois ehkä ite asias parempi ku viikonloppu, -köh-krapula-köh.
Joku muu saa päättää, minä en kestä vastuuta :<
  • Lähetetty: 13.08.2011 21:54
Mä teen tilauksen Dreadvioletiin etc, eli ilmottakaas yv jos haluatte tilata samalla postimaksulla tai ilman tuotteita. Saatan tilata myös Cybershopista, Morticiasta, mikä vaan löytyy, mistä löytyy meikkejä sekä pääasia, rastat.
  • Lähetetty: 15.08.2011 14:14

Lainaus: BlackLotus

Mä teen tilauksen Dreadvioletiin etc, eli ilmottakaas yv jos haluatte tilata samalla postimaksulla tai ilman tuotteita

Ootko Dreadvioletilta tilaamassa rastoja vai DIY-matskua? Rastojen tekemiseenhän menee pitemmän aikaa. Mulle on kyllä ihan sama miten kauan menee, aattelin että jos Morticiasta tilaat jotain niin voisin osallistua postareihin ja hamstrata tukkavärejä. Ei raski Leatherheavenista ostaa, kun 10 euroo maksaa purkki... Ja ehkä pitäis rastakuituakin harkita hankkivansa.
  • Lähetetty: 17.08.2011 22:54
Noit valmiiksi tehtyi kattelen ja sit tilaan, mut ensin kasvatan vielä vähän hiusta ja kerään samalla rahnaa kasaan, että ehditte kyllä muutkin kimppatilaukseen, ajattelin kuitenkin tämän vuoden puolella saada rastat päähän.
Sitten, kun on millä ostaa, etsin kaupat ja tuotteet, ja tilaan, ja sitä ennen sitten kilkatan täällä suunnitelmistani.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.08.2011 09:45
Jos joku bongaa minut tänään Oulun Animeseminaarissa, niin saa tulla nykimään hihasta. Tuntomerkiksi itsestäni voin antaa punaiset pääkallo-kengännauhat ja mustan kauluspaidan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit