Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ropecon 2010 (23.-25.7.)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.07.2010 08:03
ROPECON 2010
http://www.ropecon.fi/index.php/2010/2010

Suomen suurin roolipelialan tapahtuma Ropecon järjestetään Espoon Dipolissa 23.-25. heinäkuuta. Ropeconin teemana ovat kauhu sekä Ropecon 2020

Kunniavieraina vuonna 2010 ovat Keith Baker (USA) sekä Friedemann Friese (Saksa).
Liput maksavat 25 euroa koko viikonlopulta tai 15 euroa päivältä (poikkeuksena sunnuntai 10 e).

Muita tulijoita?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.07.2010 10:21
Hmmm, näyttää siltä, että minulla on noista päivistä vain pe vapaapäivä. La ja su töissä. Sunnuntainakin tosin vain 14-17, mutta se on kovin hankala aika. Saattaisin siis tulla pe.

But...
What to wear?! O.O
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.07.2010 10:39

Lainaus: Iiriva

But...
What to wear?! O.O

Visuaalisena teemana on kauhu, ehkä keksit jotain? Jonekin on töissä 'con-viikonlopun, mutta minä päivystän ympäriinsä pukukilpailutehtävissä.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.07.2010 12:25
Itse olen ehdottomasti tulossa sillä viime vuonna jäi välistä. Olen varmaankin paikalla perjantaina ja lauantaina sillä itselläni on yksi tuttu tulossa kys. tapahtumaan järjestyksenvalvojaksi.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.07.2010 22:14
Kiinnostavan oloinen tapahtuma tuokin, vaikka en ole edes varma mistä siinä on kyse...
  • Lähetetty: 01.07.2010 22:19

Lainaus: Fenrisulfur

Kiinnostavan oloinen tapahtuma tuokin, vaikka en ole edes varma mistä siinä on kyse...

Kai luit nettisivut? Ei ole niin vaikea ymmärtää, että kyseessä on suuri roolipelitapahtuma, jossa on paljon ohjelmaa, ihmiset tuppaavat pukeutumaan, ihmiset myös pelaavat roolipelejä monessa muodossa, tekevät ostoksia, katsovat esityksiä, tapaavat ystäviä... Jne.
  • Lähetetty: 01.07.2010 22:24
Niin niin kyllä minä sen tiedän, mutta esimerkiksi mitä tuollaisiin tapahtumiin ennen osaa ottamaton henkilö siellä voi tehdä? Kiinnostaisi kyllä roolipelaaminen laudalla ja varsinkin ilman lautaa.
  • Lähetetty: 01.07.2010 22:30

Lainaus: Fenrisulfur

Niin niin kyllä minä sen tiedän, mutta esimerkiksi mitä tuollaisiin tapahtumiin ennen osaa ottamaton henkilö siellä voi tehdä? Kiinnostaisi kyllä roolipelaaminen laudalla ja varsinkin ilman lautaa.

Noh, en ole paras henkilö puhumaan ropeconista, mutta ehkä aika hyvä siitä, mitä siellä voi aloittelija tehdä. Tietty voi pukeutua jos haluaa, osallistua joihinkin juttuihin, tehdä ostoksia, katsella esityksiä ja nauttia ilmapiiristä. Itse en ole conissa lautapelejä pelannut, koska en viitsi yksinkertaisesti tuppautua tuntemattomien ihmisten seuraan pelaamaan jotakin jota en osaa. Varsinaisia larppeja ei tuolla pystyyn laiteta, tai korkeintaan muutamia minuutteja kestäviä faitteja.
  • Lähetetty: 01.07.2010 22:58
Harmi kun en saa aikaan larppeja, tai tiedä miten pääsisi mukaan... Kun kaikki larp foorumit näyttävät kuolleilta.
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.07.2010 01:02
Noo, tuolla ne varmaan tietää kaiken, laita mailia menemään...
larp@ropecon.fi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit