Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ropecon 2010 (23.-25.7.)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.07.2010 14:35

Lainaus: Blackrat

Alunperin ajattelin olla tälläytymättä lainkaan tänä vuonna, mutta tehtyäni sen mitä olen pitkään halunnut, eli ajettuani itselleni Klingon viikset, päätin tulla coniin pukeutuneena TOS-ajan Klingoniksi

Tuutko Piiskiksen kanssa vai ilman? :3
PS: LJ-comment!
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.07.2010 15:06
Tullaa molemmat. Piiskal on aiheeseen sopiva asu myös.
  • Lähetetty: 16.07.2010 15:54

Tullaa molemmat. Piiskal on aiheeseen sopiva asu myös.

Mmmmmahtia!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2010 20:01

Alunperin ajattelin olla tälläytymättä lainkaan tänä vuonna, mutta tehtyäni sen mitä olen pitkään halunnut, eli ajettuani itselleni Klingon viikset, päätin tulla coniin pukeutuneena TOS-ajan Klingoniksi

Tuo on ehkä coolein coniasu josta olen koskaan kuullut!

Meillä oli taas suuret suunnitelmat siitä, miten kaveriporukastamme saataisiin kasaan Stargate SG-1 -ryhmä. Mutta kuten joka vuosi, tämä päättyi laiskuuteen. Itse olen yleensä muutenkin kulkenut siviilissä Conissa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2010 20:08
Älkää sitten lynkatko minua vaikka asussa ei olekaan kaikki yksityiskohdat ihan 110-prosenttisesti nörttioikein. :P
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2010 22:03

Lainaus: Giffirt

Mutta kuten joka vuosi, tämä päättyi laiskuuteen. Itse olen yleensä muutenkin kulkenut siviilissä Conissa.

Sama täällä, joka vuosi kun on ollut suuria suunnitelmia ovat ne päättyneet siihen että olen liian laiska. Tänä vuonna päätin kuitenkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä edes jonkin tasoisen asun. Alkuperäinen suunnittelmani oli tehdä Cad Banen asu Clone Warsista mutta päädyin kuitenkin siihen että hivuttaudun paikalle Typhoidin (DareDevil) asussa. Minut tulee bongaamaan 80% mahdollisuudella korttipelien äärestä että saa tulla moikkailemaan.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 05:02

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Niflheim

Meikäläistä voi muuten tulla perjantaina moikkaamaan Harmaasusien ständille klo. 17.-19.00.

Mmmmitämitä, onko täällä susia? O_O Tohtiiko tiedustella oikeaa nimeäsi - Hukat ovat suureksi osaksi tuttua porukkaa.

Toniksi tai Santuksi olen kuullut kutsuttavan. 3,5 vuotta tullut nyt miekkailua harrastettua. Susiständille vain jubaamaan.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2010 15:48
Huokaus... Ei oikee onnistu mun asu. Vähän niin ja näin tulee olemaan. Piiskan asusta on sen sijaan tulossa aivan mahtava!!!
  • Lähetetty: 21.07.2010 18:04

Huokaus... Ei oikee onnistu mun asu. Vähän niin ja näin tulee olemaan. Piiskan asusta on sen sijaan tulossa aivan mahtava!!!

Mä en tiedä yhtään mitä laitan pe ja su. La asu on kyllä kasassa, mutta se on aika perussettiä taas.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2010 20:27

eli ajettuani itselleni Klingon viikset,

*reps*

Pitääpä pohdiskella että josko sitä tulisi tuon piskuisen riippakiveni kanssa käymään paikalla, suurinpiirtein suoraan töistä tosin. Tästähän saattaisin jopa saada kehitettyä hauskan harrastuksen kaikkeen näyttelemiseen ja improvisointiin ihastuneelle lapsoselleni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 20 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit