Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ropecon 2010 (23.-25.7.)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.07.2010 07:56

Lainaus: Fenrisulfur

Harmi kun en saa aikaan larppeja, tai tiedä miten pääsisi mukaan... Kun kaikki larp foorumit näyttävät kuolleilta.

Kotisivuilla on paljon infoa aiheesta, ja Ropeconiin tullessasi saat käsiohjelman, josta käy ilmi mm. larppeihinilmoittautumisajat, lauta- ja roolipelien vetäjät ja näihin ohjelmanumeroihin ilmoittautumisajat. Ropecon on aloittelijaystävällinen tapahtuma.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2010 11:44
Allekirjoittanut sekä Blackrat suuntailevat tapahtumaan myös.

Lainaus: Fenrisulfur

mitä tuollaisiin tapahtumiin ennen osaa ottamaton henkilö siellä voi tehdä?

Palloilla ympäriinsä. Pitää kyllä sanoa että vaikka olin menossa mukana viime vuonna niin en edelleenkään tiedä mitä siellä pitäisi tehdä jos ei ole joku superhooceeinsiderilarppaaja... Aina siellä voi shopata ja katsella hienoja figuja taijotain.
  • Lähetetty: 02.07.2010 11:53

Lainaus: Piiskansiima

Pitää kyllä sanoa että vaikka olin menossa mukana viime vuonna niin en edelleenkään tiedä mitä siellä pitäisi tehdä jos ei ole joku superhooceeinsiderilarppaaja... Aina siellä voi shopata ja katsella hienoja figuja taijotain.

Ropeconissa järjestetään kyllä larppeja, esitelmiä, paneelikeskusteluita, työpajoja, pöytäropea, kilpailuja ja vaikka mitä ihan kaikille. Käsiohjelmassa on speksit,eri asia tietenkin jos itseä ei kiinnosta mikään ohjelmatarjonta. Tuskin ne kaikki kolme ja puoli tuhatta kävijää nyt kuitenkaan ovat mitään insideä. En tiedä, olen vuosikaudet ollut vain järjestämässä ohjelmaa, haha!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2010 12:26

Lainaus: Heetteri

eri asia tietenkin jos itseä ei kiinnosta mikään ohjelmatarjonta.

En tykkää mistään eikä mua nyt ainakaan kiinnostamaan ala!! :P

Ei vaan, ehkä se johtuu siitä kun siellä on jotenkin todella vahva kaikki-tuntee-toisensa -henki niin sitten kun ei itse tunne kuin ehkä tuurilla jonkun niin jää vähän sellainen "tulinpa vain pöllöilemään" -olo. Ja eipä minua kyllä toisaalta kiinnostakaan ihan kaikki ohjelma jostain larpeista tai haltiankorva-askartelusta tai figujen varpaankynsien suttaamisesta. Tai no, perunpa sittenkin pahat puheni tuosta jälkimmäisestä.
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.07.2010 23:09

Lainaus: Piiskansiima

ehkä se johtuu siitä kun siellä on jotenkin todella vahva kaikki-tuntee-toisensa -henki

Se saattaisi johtua siitä, että roolipelit, larpit jne.. ovat nimenomaan eläytymistä rooleihin ja Ropeconiin varmasti tulevat ne monet innokkaimmat eläytymistä fanittavat ihmiset, niin tunnelma on kyllä varsin erityinen. Samanlainen efekti voisi syntyä siitä, että 2000 näyttelijää laitetaan viikonlopuksi viihtymään toistensa seurassa, niin tunnelma voisi kanssa olla varsin käsinkosketeltava, vaikka kukaan ei tuntisikaan melkein ketään.
Ei siellä varmaan suuria inside -porukoita ole, lähinnä intohimoisia harrastajia. Lähinnä siellä on niin kosketeltavaa se hyväksyntä toisiamme ja omituisuuksiamme kohtaan, että se ainakin lämmittää sydäntä.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2010 23:47
Itse tulen olemaan enemmän pöytäroolipelipuolella. Aion vetää Best Friends-nimistä tarinankerrontapeliä, joka on niin helppo ja yksinkertainen, että roolipelineitsyetkin ovat tervetulleita mukaan. Pelissä siis kerrotaan tarinoita teinityttöporukasta ja heidän omista sisäisistä skismoistaan.

Tarkoitus olisi vetää kyseistä peliä useilla eri "genreillä," ja ainakin yksi tulee olemaan World of Darknessia ja muutenkin nykyistä vampyyriromantiikkaa irvaileva Best Friends: The Masquerade jossa hahmot ovat tietenkin vampyyriteinigoottityttöjä. Mukaan saa tulla kuka tahansa teinityttöjen ihmissuhdekiemuroihin eläytymisestä kiinnostunut, etenkin jos osaa suhtautua ironisesti vampyyri- ja goottikliseisiin.

Muuten tulen hengaamaan GM-infossa jonkin verran. Saa tulla morjestamaan. Mulla lukee badgessa Ratpick.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.07.2010 21:58
Voisha sitä koettoo jos tänä vuan ehtis pyörähtää. Sunnuntain varmaanki.
  • Lähetetty: 04.07.2010 09:37

Lainaus: Ratpick

World of Darknessia ja muutenkin nykyistä vampyyriromantiikkaa irvaileva Best Friends: The Masquerade

Huomautus: World of darkness on kaikkea muuta kuin "nykyistä vampyyriromantiikkaa", onneksi. Kauhuahan sen pitäisi olla. Toisin kuin jonkin Twilightin, True Bloodin ja ties minkä ihmissuhdehutun.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2010 23:37

Lainaus: Heetteri

Huomautus: World of darkness on kaikkea muuta kuin "nykyistä vampyyriromantiikkaa", onneksi. Kauhuahan sen pitäisi olla. Toisin kuin jonkin Twilightin, True Bloodin ja ties minkä ihmissuhdehutun.

Tottahan tuo on. Viittasin nykyisellä vampyyriromantiikalla kyllä yleiseen vampyyrien ja vampirismin romantisoimiseen enkä pelkästään siihen, että jotkut teinitytöt/kirjailijat tahtoisivat poikaystävän, jolla ei ole sykettä eikä ruumiinlämpöä.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.07.2010 23:39

Lainaus: Kalmankoura

Voisha sitä koettoo jos tänä vuan ehtis pyörähtää. Sunnuntain varmaanki.

Jospa minä tuun Reiska mukkaan jos jaksaa jne...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit