Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ropecon 2010 (23.-25.7.)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.07.2010 07:48

Lainaus: Ratpick

Tottahan tuo on. Viittasin nykyisellä vampyyriromantiikalla kyllä yleiseen vampyyrien ja vampirismin romantisoimiseen enkä pelkästään siihen, että jotkut teinitytöt/kirjailijat tahtoisivat poikaystävän, jolla ei ole sykettä eikä ruumiinlämpöä.

*reps* (sorry 4 teh rare one-liner)
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.07.2010 00:08
Minä olen ainakin koko viikonlopun paikalla.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2010 01:28
Paikalle ilmestymässä, ainakin Guy:ta (taas) tulossa kuuntelemaan ja varmaan Rautaportilta nyt ainakin ostamassa kamaa. Shamshir.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2010 16:38
Itse olen odottanut vuoden tätä, ja sitten kaiken tulee pilaamaan se, että minulla on samaan aikaan ripari. O_o Viime Ropeconiin en päässyt ja nyt toivoin pääseväni, mutta ei. -.-"
Olisin halunnut mennä larppaamaan, katsomaan kortti,- ja miniatyyripeli turnauksia, ensi vuonna uudestaan, ehkä silloin onnistaa...
  • Lähetetty: 15.07.2010 20:36
Meikäläistä voi muuten tulla perjantaina moikkaamaan Harmaasusien ständille klo. 17.-19.00. Miusta ei voi erehtyä kun palloilen siellä kiltissä, varmaankin punaisen tunikan kanssa ja jos tuuri käy, niin 150cm senttisen miekan kanssa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.07.2010 21:02

Lainaus: Niflheim

150cm senttisen miekan kanssa.

Claymore?
  • Lähetetty: 15.07.2010 21:33

Lainaus: Iiriva

Claymore?

Juuri se.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.07.2010 21:51
Itsehän olen siellä uskollisesti käynyt jo vuodesta 2005 ja samalla linjalla jatketaan. Ropecon on aina vuoden kohokohta.

Ja muuten, jos joku sattuu kimppakyytiä järjestämään Turusta, niin laittakaapa yksäriä. Ehkä vähän hakuammuntaa kysellä täältä, mutta jospas vaikka tuuri kävisi.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.07.2010 08:22

Lainaus: Niflheim

Meikäläistä voi muuten tulla perjantaina moikkaamaan Harmaasusien ständille klo. 17.-19.00.

Mmmmitämitä, onko täällä susia? O_O Tohtiiko tiedustella oikeaa nimeäsi - Hukat ovat suureksi osaksi tuttua porukkaa.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.07.2010 14:02
Alunperin ajattelin olla tälläytymättä lainkaan tänä vuonna, mutta tehtyäni sen mitä olen pitkään halunnut, eli ajettuani itselleni Klingon viikset, päätin tulla coniin pukeutuneena TOS-ajan Klingoniksi Nyt pitää vielä keksiä mistä puuhaan disruptor pistoolin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit