Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gootti.net 4-vuotias!

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 22.02.2010 03:45
Gootti.net täytti taas hiljattain vuosia. Yhteisö on nyt neljän vuoden ikäinen. Täällä ei ole yleensä vuosirenkaiden täyttymisen johdosta pidetty meteliä, mutta ehkä tällä kertaa sitä voisi muutamalla sanalla juhlistaa. Viime vuoden aikana täällä on koettu paljon uutta, joista yksi merkittävä mullistus on yhteisön valvojille tarjottu suurempi mahdollisuus vaikuttaa yhteisön toimintaan. On ollut hienoa nähdä, että tämä foorumi pysyy trolli- ja häirikkövapaana paikkana ilman jatkuvaa ylläpidon päivystystä. Suuri kiitos kuuluu tästäkin menneestä vuodesta juuri valvojille. Kumartelen myös teille yhteisön jäsenille, sillä te juuri teillehän tämä palvelu on tarkoitettu.

Olisi hauskaa lukea teiltä itseltänne mikä on ollut teille Gootti.netin ansiosta kokemanne iloisin tai muistettavin asia. Oletko löytänyt uuden sydänystävän tai löytänyt uuden lempibändin?

(Tähän viestiketjuun seuraavien parin viikon aikana viestin / viestejä lähettäneiden henkilöiden kesken arvotaan yksi henkilö, jolle palkinnoksi parinkympin arvoinen tuotepalkinto. Voittajaan otetaan yhteyttä yksityisviestitse.)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.02.2010 06:04

Lainaus: kuopassa

Olisi hauskaa lukea teiltä itseltänne mikä on ollut teille Gootti.netin ansiosta kokemanne iloisin tai muistettavin asia. Oletko löytänyt uuden sydänystävän tai löytänyt uuden lempibändin?

Itse foorumilla sellaiset 3,5 vuotta pyörineenä voisin sanoa, että gootti.net on antanut paljon. Tietty foorumi on toiminut hyvin ajanvietteena ja purkautumispaikkana (*kitin*), mutta parasta on ehdottomasti ollut miittien kautta ihmisten tapaaminen. Olen tietty myös muiden suosittelemana löytänyt uusia, kivoja bändejä, mutta ne ihmiset, ne ihmiset.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.02.2010 07:23
Onnea vaan Gootinetille

Ihan ensimmäisenä syynä täytyy sanoa tuo goottikauppojen listaus että tälle sivustolle eksyin. Todella kattava ja hyvä listaus onkin, kaiken kivan olen sitä kautta löytänyt. Hyödyllistä oli myös löytää aihe jossa keskusteltiin nuista kaupoista ja niiden luotettavuudesta.

Keskustelupalsta onkin se toinen asia josta on kiskottu paljon iloa elämään. Mielenkiintosia ja hauskoja aiheita joista löytynyt paljon tarpeellista ja einiintarpeellista tietoa ja viihdykettä.

Lyhyesti: Goottinet on tarjonnut sisältöä ja teksää tänne sängyn alle.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.02.2010 10:13

Lainaus: Iiriva

tse foorumilla sellaiset 3,5 vuotta pyörineenä voisin sanoa, että gootti.net on antanut paljon. Tietty foorumi on toiminut hyvin ajanvietteena ja purkautumispaikkana (*kitin*), mutta parasta on ehdottomasti ollut miittien kautta ihmisten tapaaminen. Olen tietty myös muiden suosittelemana löytänyt uusia, kivoja bändejä, mutta ne ihmiset, ne ihmiset.

Juurikin näin. Vaikka ei niin paljon tule käytyä miiteissä niin kuitenkin siellä on tavannut uusia ihmisiä paikan päällä. Voin ihan ylpeydellä sanoa että miun maailma olis niin paljon köyhempi paikka ilman gootti.nettiä
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2010 10:18

Lainaus: Iiriva

parasta on ehdottomasti ollut miittien kautta ihmisten tapaaminen.

Tähän yhdyn. En ole koskaan tutustunut näin tehokkaasti uusiin ihmisiin, kuin tänä 1,5 vuotena, kun olen foorumilla ja miiteissä pyörinyt. Ja foorumia on kiittäminen Itägoottikomppanian synnystä.

Kiitän.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.02.2010 11:45
Gootti.netissä on nyt oltu kesästä 2007 saakka, ja täältä on tarttunut mukaan niin ystäviä, tuttavia kuin seurustelukumppanikin. Kuuttinetistä on tullut melko tärkeä osa päivittäistä no-lifetystäni/elämääni, ja siitä suurkiitos kaikille jotka sen olemassaoloon ja jatkuvuuteen vaikuttavat!
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2010 11:49
Onnittelut gootti.netille, itse täällä vasta viime keväästä roikkuneelle tämä paikka ei ole ihan toinen koti mutta melkein.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.02.2010 12:03
Minä-kissa ilmestyin tänne tehdäkseni kouluuni hienon ja upean kirjoitelman teistä gooteista. Hiippailin miittiinkin tekemään haastattelua, jonka sitten unohdin aivan totaalisesti hyvässä ja niin ratkiriemukkaassa seurassa Tehtävä on siis sittemmin tehty, parhaalla mahdollisella arvosanalla ja minä jäin tänne. Mitäpä sitä hukkaamaan elämästään, kun törmää johonkin hyvää, vaikka se sitten tulisikin vain koulun yllyttämänä!

Täältä on sitten löytynyt kaikenlaista. Uutta tietoa jos joistakin asioista, eniten taidan nautiskella näistä uskontoketjuista joista on suunnaton apu koettaessani ymmärtää muita - ja sitten seurasta niin miiteissä, kuin niiden ulkopuolellakin. Sekä sitä tärkeää seikkaa unohtamatta, että ilman tätä olisi saattanut minulta jäädä Stargatet katsomatta ja sen Atlantis -osio löytymättä.

Myös perheen 13v kissanpentunen kiittää tämän olemassaolosta ja gootti.netin ihmisistä, jotka jaksavat kohdella häntä fiksuna ihmisenä, eikä pienenä typeränä lapsena.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.02.2010 12:22
Yhdyn siinä edellisiin puhujiin, että gootti.netin kautta olen tutustunut aivan ihaniin ihmisiin! Jotenkin tämän muutaman vuoden aikana, mitä olen täälläkin pyörinyt, on tullut se oman paikan löytämisen tunne. Ja miitit, tottakai, niistä olen löytänyt kavereita erilaisiin tapahtumiin ja ihan vain kahvitteluseuraa! Ja hauskaa on ollut!
Toisaalta, ilman gootti.nettiä minulta puuttuisi aika moni kaunis vaatekappale joko huuto.netin mainostun tai sitten ihan vain itse tekemisen inspiraation vuoksi ne nyt tuolla kaappiani kaunistavat (ja aina silloin tällöin myös päälläkin näkyy).
Kiitos!
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.02.2010 12:44
En ole uskaltautunut koskaan miitteihin, enkä voi sanoa ihmisten tapaamista hienoimmaksi asiaksi Gootti.net-historiassani, mutta tuonpahan omilla huippuhetkilläni vaihtelua threadiin. Kaikkein ensimmäiseksi tuli mieleeni se apu, mitä foorumin käyttäjiltä on saanut aiheeseen kuin aiheeseen. Halusi sitten tietää kenkämateriaaleista, nettikaupasta, irtoripsistä tai kankaanpainannasta, joku ystävällinen ja asiasta tietävä kuutti on ohjeistanut tietämyksellään. Tästä suuri kiitos, sillä vaikka Google on keksitty, ajoittain yhden oikean ihmisen apu ja selitys on korvaamatonta.

Toiseksi tulee mieleen ns. vertaistuki. En tunne ketään toista tyylistäni henkilöä, ja ajoittain olo on rytkyineen ja mielipiteineen hieman orpo. Täällä on aina voinut keskustella ja lukea itselleen tärkeistä aiheista ja jaksaa taas kuunnella kavereiden selitystä sellaisista asioista, joista ei itse tiedä juuri mitään. Jos joskus oma tyyli epäilyttää, pitää vain klikata kirjanmerkeistä Gootti.net esille, nostaa päätä pystyyn ja uskaltaa olla omanlainen kummajaisensa.

Viimeisenä muttei vähäisimpänä: tämän foorumin taso on hermolepoa monien muiden asuttamieni foorumeiden rinnalla. Kun tulee tarve hakata päätä seinään jonkun rasittavan sivuston ja puutteellisen moderoinnin takia on hyvä siirtyä tänne säästämään sekä päätä että seinää. Tästä kiitos toimivalle ylis-mode-combolle ja käyttäjille, joilla on järkeä päässä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!